quote:08-05-2007 Je hebt een adviseur voor 60 ronden (totaal). Bedankt voor je support.
Hoeveel winst had jij op cafe's en hoeveel nu op de scootershops?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef Misanthropist het volgende:
ik ben ook begonnen met cafe's en daarna overgegaan op scootershops en al mijn cafe's verkocht. scootershops brachten ook veel meer op. in niveau 5 heb ik tankstations erbij genomen, gewoon voor de test en toen die meteen winst maakten leek me dat wel een prima tak voor erbij
zou ik niet meer weten, is in de eerste rondes geweest. als je enig idee hebt of en hoe ik dat terug kan zoeken dan kijk ik het even voor je naquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:45 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Hoeveel winst had jij op cafe's en hoeveel nu op de scootershops?
Gewoon wat levert een scootershop jou ongeveer op per ronde? Ik zit nu namelijk in cafe's, drogisten en een computerzaak (die een enorme omzet draait, maar bijna geen winst). Dus ik zit te denken om een nieuwe bedrijfstak aan te boren naast mijn cafe's en drogistenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:54 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
zou ik niet meer weten, is in de eerste rondes geweest. als je enig idee hebt of en hoe ik dat terug kan zoeken dan kijk ik het even voor je na
wat wil je precies weten? wil je het per scootershop weten? zijn er een stuk of 20 hehehe
laat ik vanavond of morgen ff weten!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Gewoon wat levert een scootershop jou ongeveer op per ronde? Ik zit nu namelijk in cafe's, drogisten en een computerzaak (die een enorme omzet draait, maar bijna geen winst). Dus ik zit te denken om een nieuwe bedrijfstak aan te boren naast mijn cafe's en drogisten
uhm... geen idee eigenlijk meerquote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef Misanthropist het volgende:
Hey Luctor.et.Emergo, ik zag dat je bij mijn Tankstation GH 2-takt gekocht had
hippe prijzen toch?
Iemand?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, 1k aan producten overschotDus ongeveer altijd 98% verkocht.
Hieronder staan mijn huidige prijzen vab 1 van mijn ijsboeren. Die zou ik dan gerust kunnen verhogen naar de prijs die ernaast staat, enkel tijdens het evenement.
3.1 => 3.8
2.7 => 3.25
3.1 => 3.8
2.15 => 2.6
2.7 => 3.25
2.7 => 3.25
2.3 => 2.75
Is dat haalbaar?
gooi je je prijzen toch omhoogquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Jump het volgende:
Ik verkoop al altijd bijna alles uit, dus zoveel meer ga ik niet kunnen verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |