Leuk commentaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef venomsnake het volgende:
Doelpunt van Iniesta
http://www.d1g.com/video/show/972752
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:57 schreef venomsnake het volgende:
De 0-2 van Eto'o
http://www.d1g.com/video/show/972917
Die passquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:57 schreef venomsnake het volgende:
De 0-2 van Eto'o
http://www.d1g.com/video/show/972917
Wat is er zo bijzonder aan die pass?quote:
Niet bijzonder, wel erg knap uitgevoerd. Ook de actie voor de pass is prima en dan vooral de aanname.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:42 schreef tong80 het volgende:
Laten we maar hopen op een gelijkspel bij Real Sevilla.
Eindelijk... werd tijd.quote:
tering wat een goalquote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef venomsnake het volgende:
Doelpunt Maresca
http://www.d1g.com/video/show/?id=976000
Je kijkt niet??quote:
M'n 2 maanden proeftijd C+ zijn weer voorbij en ik hoop zo snel mogelijk uit ouders huus te vertrekken.quote:
Fabianoquote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Rood voor wie nu dan
Iemand die nog moest invallenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Rood voor wie nu dan
idd ja... wat een kans!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef venomsnake het volgende:
OMG, hoe krijgt ie hem ernaast..![]()
Bijna 1-2
Die commentaar van deze zender is zo freakin geniaal hequote:Op zondag 6 mei 2007 22:31 schreef venomsnake het volgende:
Goal van Ruud
http://www.d1g.com/video/show/?id=976117
Persoon die mij die filmpjes doorgeeft is offline, Weebl weet die filmpjes ook wel te vinden denk ik..quote:
Yes sirquote:Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef djnospinzone het volgende:
Komt dit nog op Talpa vanavond?
Waarom dat gezeik over Van Basten?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef venomsnake het volgende:
Ok. eerlijk is eerlijk, mooie en verdiende overwinning. Mooie pot voebal.
Guti en Ruud uitblinkers..
Dat moet die maffe bondscoach van ons toch ook zijn opgevallen..![]()
Begin nu een beetje nerveus te worden met Madrid op één puntje.![]()
Gaat nog spannend worden..
Gevaarlijk dichtbij..quote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef jojomen4 het volgende:
Het zijn nog altijd 2 punten venom.Al is dat ook niet genoeg om kampioen te worden.
Sinds die vent aan het roer is zijn de beste spelers er niet meer bij, RVN is nu topscoorder van misschien wel de zwaarste competitie in europa, die hoort gewoon in de basis van het Ned-Elftal te staan..quote:
Hoe dan? Barcelona heeft het nog in eigen hand hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hehe, zou mooi zijn als Atletico de titel aan Real 'schenkt'.
Door van Barca te winnenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe dan? Barcelona heeft het nog in eigen hand hoor.
Net als Arsenal dat Man United de titel schenktquote:Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hehe, zou mooi zijn als Atletico de titel aan Real 'schenkt'.
Alsof ze niet sowieso van Barcelona willen winnen, daar heeft Real Madrid niets mee te maken natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Door van Barca te winnen.
Nou die eerste van Ruud vond ik ook echt een schitterende én klassieke RvN goal.quote:
Wat een prachtige goal he, echt een spits dit voelt waar de goal is en met zijn voet de bal in de kruising dirigeert! Toppertje!quote:
Indruk maken op Barbara Barend die vanavond op bezoek komtquote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Fabiano rood als bankspeler![]()
En Robinho en nog 1![]()
Maar Ruud![]()
Dat zou echt machtig zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:03 schreef jojomen4 het volgende:
Vanavond kan Real Madrid de koppositie overnemen van Barca en een mentale kopstoot uitdelen.
Vorige seizoenen werd real genoeg door de scheidsrechters geholpen dus niet zeiken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:04 schreef jojomen4 het volgende:
1 van de goals van Pandiani was uiteraard buitenspel. Lekker scheids.
Ruud heeft een passenstrooier nodig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:05 schreef borisz het volgende:
Je hebt nog altijd Ruud
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:01 schreef jojomen4 het volgende:
ze hadden beter Raul eruit kunnen halen.
*Weebl voor vandaag gelijk geef.quote:
nee, ik heb net een nieuwe computer en op de één of andere manier heb ik problemen met een programma waarmee ik die gifjes maak..quote:
Kut.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nee, ik heb net een nieuwe computer en op de één of andere manier heb ik problemen met een programma waarmee ik die gifjes maak..![]()
het schouderklopje binnen en doel gehaald...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nee, ik heb net een nieuwe computer en op de één of andere manier heb ik problemen met een programma waarmee ik die gifjes maak..![]()
Zo stoer zeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Madrileense hoerenzonen.
Que?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:17 schreef Smeich het volgende:
JODER!!!!
Je mag me aanraken.quote:
quote:
Och, het zou leuk zijn hoor als Madrid punten laat liggen, xtra hulp is nooit weg, maar Barca moet gewoon de eigen wedstrijden winnen. Ze hebben alles nog in eigen hand, kunnen we dat niet dan verdienen we ook geen kampioenschap.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:21 schreef RayMania het volgende:
@(*#&@$*(&@*(Q#&
Niemand verdient het kampioenschap dit seizoen. Maar het gaat al lang niet meer om verdienenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze hebben alles nog in eigen hand, kunnen we dat niet dan verdienen we ook geen kampioenschap.![]()
Niks ervan, dat is valsspelen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef RayMania het volgende:
Als Real Madrid kampioen wordt, ga ik een jaar met een Barça-avatar lopen.
Ben ik eindelijk van die Excelsior-avatar af.
JIj was toch voor Barça?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:35 schreef RayMania het volgende:
Twee punten inlopen
Uitlopen, bedoel je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:35 schreef RayMania het volgende:
Twee punten inlopen is ook okay.
whehehe schoen eetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef WeebI het volgende:
Als we nou nog winnen loop ik hier een jaar lang met een Ronaldinho avatar
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef WeebI het volgende:
Venom, doe het niet, doe het niet!quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:47 schreef Damzkieee het volgende:
Goffedomme
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef WeebI het volgende:
Dacht misschien dat iemand eroverheen had gelezen ofzoquote:
Kan je er nog Damzkieee onder fixen? Ik kan niet fotosoepenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kan je er nog Damzkieee onder fixen? Ik kan niet fotosoepen
Ah jawel, zo sportief zijn we hier wel op FOK!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Alsof Damzkieee dit een jaar gaat volhouden!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:21 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme die UI heb ik nu al genoeg van
Maak je niet druk joh, nog maar 364 dagen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:21 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme die UI heb ik nu al genoeg van
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef venomsnake het volgende:
Hier Damzkieee, een beetje mooiere avatar.. Je moet er tenslotte een heel jaar mee lopen.
[afbeelding]
ja had verkeerd gekekenquote:Op zondag 13 mei 2007 15:31 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, ze spelen pas om 19:00 uur![]()
Mja, das de charme van bekervoetbalquote:Op zondag 13 mei 2007 17:49 schreef WeebI het volgende:
Celta is weer bezig met verliezen, die gaan er mooi aan
Oh en Atlético kan wel bij Getafe winnen.
oorwassingen? tegen wie dan? en hadden we dan ook al eerst met 5-2 gewonnen?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, das de charme van bekervoetbal.
Ach ja, Real heeft dit seizoen ook wat oorwassingen gehad van ploegen waar Barca fluitend overheen walste.
Nogmaals, beker. Das iets heel anders dan de competitie....quote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
oorwassingen? tegen wie dan? en hadden we dan ook al eerst met 5-2 gewonnen?
4e ronde geloof ik, door Betis.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Serieuze vraag trouwens, wanneer en door wie werd Madrid gewipt in de Copa del Rey?
Lief van jequote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef venomsnake het volgende:
Hier Damzkieee, een beetje mooiere avatar.. Je moet er tenslotte een heel jaar mee lopen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |