t spijt me dit te zeggen,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef PocketKings het volgende:
[..]
Als je m'n baard wegphotoshopt, is het nogal logisch dat ie dan fake lijkt. Duh.
Nou jah zeg!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:17 schreef Reunity het volgende:
[..]
t spijt me dit te zeggen,
maar ik heb ook een beetje t id dat ik hier met een meid te maken heb die aant geinen is.
Beter laat dan nooit hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:17 schreef Reunity het volgende:
[..]
t spijt me dit te zeggen,
maar ik heb ook een beetje t id dat ik hier met een meid te maken heb die aant geinen is.
kuthoer.JPGquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
ZELFS MET PAINT GEPWND!!!!!!!!!! :"D
In ONZ mogen toch alleen 'leuke' dingen? Dit is nou niet bepaald 'grappig'quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef Ice_Tea het volgende:
sterkte TS, misschien had je het topic beter meteen in ONZ kunnen openen
leedvermaak is grappig op z'n tijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:07 schreef PocketKings het volgende:
[..]
In ONZ mogen toch alleen 'leuke' dingen? Dit is nou niet bepaald 'grappig'
WHHAAHAHAH het is hem/haar echt, the one and only..........quote:
Sorry, ik val alleen op vrouwenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:56 schreef P0rt0 het volgende:
PocketKings; zullen we daten?
Ik heb helemaal (helaas) geen tieten !!quote:
Je bent ECHT een wijf? Mijn God.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef PocketKings het volgende:
Doe ff normaal man
Ik ken iemand die heeft kanker, en dat is écht niet leuk
Permanent een zonnebril dragenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef EvilMaupie het volgende:
Ik denk dat het aan je ogen ligt. Die zien er echt VREEMD uit. Als ik die ogen weghaal zie je er al een stuk normaler uit. Nog wel vies maar niet meer zo'n babyface. Die ogen kijken gewoon zo zielig en bangig.
Conclusie: aan je ogen kun je niks doen dus je bent gedoemd om raar te blijven.
Kikker.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:09 schreef mandy7 het volgende:
[ afbeelding ]
zon soort babyface of toch anders ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |