Ik zit de denken aan een ooglid/wimpercorrectie, omdat ik bij m'n onderste oogleden erg dikke, en strak tegen elkaar aanstaande wimpers heb, waardoor het vanaf een afstandje lijkt alsof ik altijd mascara op heb.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Misschien flauw, maar dan helpt het wel om vaker een zonnebril te dragenDan vallen je ogen niet meer op en "interpreteren" mensen je baard ook sneller als mannelijk. Tot zover mijn uiterlijkanalyse.
Dan lijk je waarschijnlijk nog jonger...helaas vind ik het je gewoon niet staan en beter een jonge look dan een slechte look. Hey, over 15 jaar lach jij andere mannen uitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:11 schreef PocketRockets het volgende:
Ik vind het wel mooi zo, je zou me eens moeten zien zonder, dan snap je wat ik bedoel.
Ik durfde het niet te vragen, maar dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef Trusten het volgende:
ik ga nu misschien een hele domme vraag stellen maar is die foto écht echt?![]()
Ik zie o.a. geen adamsappel en die vragen zijn nou ook niet echt serieus beantwoord...
Als je goed kijkt zie je hem wel zitten hoor, maar ik heb maar een hele kleine.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:15 schreef oor het volgende:
waar is je adamsappel?
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef Trusten het volgende:
ik ga nu misschien een hele domme vraag stellen maar is die foto écht echt?![]()
Ik zie o.a. geen adamsappel en die vragen zijn nou ook niet echt serieus beantwoord...
Maar hey, het is ook een mooie smiley, jong geleerd is oud gedaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Voor iemand die zich vandaag pas heeft geregistreerd maak je al heel snel gebruik van desmiley
Nou...ja....sorry dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef PocketRockets het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Waarom zou ik zoiets verzinnen, er zijn genoeg mensen op de aarde die met hetzelfde probleem zitten. Ik probeer alleen wat hulp/tips te krijgen hier.
[offtopic]Dat is toch de meest gebruikte smiley denk ik? Ik vind het een perfecte gezichtsuitdrukking hebben (beter dan die van mij in ieder geval), vandaar dat ik deze vaa gebruik[/offtopic]quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Voor iemand die zich vandaag pas heeft geregistreerd maak je al heel snel gebruik van desmiley
Komt het door die gezichtsuitdrukking-grap?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:19 schreef TNA het volgende:
Ik vind je zelfspot trouwens wel aan de hoge kant voor zo'n topic. Of je bent een kloon, of je hebt écht veel gevoel voor zelfspot en relativering.
Ik vind dat toch wel een beetje verwijfd, als ik eerlijk moet zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef Miriampje het volgende:
[afbeelding]
ik heb geen verstand van kapsels
maar dit is wel stoer en lang (en minder suf)![]()
Goed idee inderdaad, give us some more..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:27 schreef Bastoenie het volgende:
Die foto is een fotosoep, post er anders eens meer want ik geloof je niet
Je hóeft me niet te geloven hoor. Ik weet dat het echt is, en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:27 schreef Bastoenie het volgende:
Die foto is een fotosoep, post er anders eens meer want ik geloof je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |