Bij een moderatie is toch nooit eerst toestemming van de user nodig?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, blijven twisten? Jij haalt zonder pardon iets weg zodat er niet eens discussie mogelijk is.
Het is avonne zelf die het woord twisten in de mond neemt. Ik zeg dat daar niet eens sprake van kan zijn als iets eenzijdig al is verwijderd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij een moderatie is toch nooit eerst toestemming van de user nodig?
Formuleer het gewoon anders en post het opnieuw.![]()
Als ik tegen je loop te zeiken mag je boos worden, hier laat je je avond toch niet door vergallen?![]()
Mjah, hoe lullig het ook is dat je post weg is...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is avonne zelf die het woord twisten in de mond neemt. Ik zeg dat daar niet eens sprake van kan zijn als iets eenzijdig al is verwijderd.
Ik ben hier echt boos om. Als ik een onzin-poster was geweest, prima. Maar dit vind ik onredelijk.
Dat is waarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
welke? de tompouce kreeg veel emotionele reacties![]()
hij komt binnenkort wel weer als ik van de fruitmanie af benquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is waardie was prachtig
![]()
Maar je oude roze/paarsige straalde rust en autoriteit uit. Beetje dat Gert/strand gevoel, maar dan anders![]()
Dat is uitsluitend jouw interpretatie. Ik heb vaker titels aan streamverslagen en updates gegeven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef avonne het volgende:
Disana, je zat met je caplock aan je mede streamers op te roepen om te reageren.
Dat kan gewoon niet in updates
Sorry maar er zijn grenzen. Als jij me als een onzin-poster kent, moet je het zeggen. Voor mij is het nieuws.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, hoe lullig het ook is dat je post weg is...
Avonne is Mod.![]()
Kan je je post niet opnieuw zetten? Avonne is nu op de hoogte van het feit dat je je niet hebt vergist.
Toevoeging: Bovendien is dit het Feedback forum. Ik mag hier dus protesteren over de gang van zaken. Dat avonne dat 'twisten' noemt, is niet terecht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry maar er zijn grenzen. Als jij me als een onzin-poster kent, moet je het zeggen. Voor mij is het nieuws.
Liefje, Avonne zegt toch niet dat je onzin post?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry maar er zijn grenzen. Als jij me als een onzin-poster kent, moet je het zeggen. Voor mij is het nieuws.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
hij komt binnenkort wel weer als ik van de fruitmanie af ben
Door jouw gewaardeerde bewonersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
Disana,
Je maakt geweldige updates.
Deze post was totaal anders, van uiterlijk, toon en inhoud.
Ik zou je op geen enkele wijze willen ontmoedigen of demotiveren.
]Ik heb nog nooit iemand uitleg gegeven waarom iets gedelete is met een suggestie het elders te plaatsen. Dat is moeite die ik alleen doe voor gewaardeerde vaste bewoners.
[/b]
Dat het jij het een belediging vindt, spijt me erg, dan vat je het veel erger op dan het is.
Ik weet niet hoor maar:quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk: Casa Fokka DGK verwelkomt en verwent de ergste RLS-verslaafde![]()
Bewoners - huis - casa. Is er nog meer wat je niet begrijpt aan dit onschuldige grapje?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar:
Avonne heeft text en uitleg gegeven over het waarom die post verwijderd was.....
Dat doet ze kennelijk alleen aan gewaardeerde users, ergo: Disana is een gewaardeerde user.....
Ik vond het eigenlijk van meer humor getuigen dat je jezelf RLS verslaafde noemdequote:Op woensdag 9 mei 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Bewoners - huis - casa. Is er nog meer wat je niet begrijpt aan dit onschuldige grapje?![]()
Met andere woorden, de parodie op een adverterend hotel of relaxhuis ontging je totaalquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk van meer humor getuigen dat je jezelf RLS verslaafde noemde![]()
Ik zou het niet in mijn hoofd halen jou daar en plein public mee te associërenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Met andere woorden, de parodie op een adverterend hotel of relaxhuis ontging je totaal![]()
Je begreep niet eens dat het een grapje was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het niet in mijn hoofd halen jou daar en plein public mee te associëren![]()
Tututut......quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je begreep niet eens dat het een grapje was.
Uiteraard niet... ik sta bekend om mijn gebrek aan humor, gelukkig ben je altijd bereid de door je publiek gemiste punch-lines even uit te leggen, waarvoor mijn dankquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je begreep niet eens dat het een grapje was.
Als je had begrepen dat het een onschuldig grapje was, had je avonne en haar moderatie er niet bijgehaald. Dat had er namelijk helemaal niets mee te maken en was overigens voor de betrokkenen een gepasseerd station.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard niet... ik sta bekend om mijn gebrek aan humor, gelukkig ben je altijd bereid de door je publiek gemiste punch-lines even uit te leggen, waarvoor mijn dank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |