Groetjes,
Theo
quote:Ja iedereen heeft wel de een of andere afwiking. Aan dits oort reacties heb ik niks. Graag alleen serieuze!
Op zaterdag 02 februari 2002 16:17 schreef Sunwater het volgende:
Beetje ziek wat je doet.Heb er verder geen antwoord op.
En nu weer terug naar je Duplo.
quote:Vergelijk het eens met jezelf in lava laten zwemmen naar een vrouw, je bent dood voordat je bij het doel bent. Ze heeft dus echt ergens anders de bloemen buitengezet.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:13 schreef Kaczynski het volgende:
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een vreemde afwijking. Als mijn moeder of mijn halfzus in bad gaat en het bad vollaten stromen alvorens er in te gaan zitten vind ik het erg opwindend om mezelf af te rukken en het sperma in het bad te gooien.
Nu komt het probleem. Mijn halfzus is zwanger geworden alleen heeft ze geen vriend. Daarnaast heeft ze het afgelopen half jaar geen vriend gehad,volgens haarzelf.
Zou het mogelijk zijn, dat mijn sperma in leven is gebleven in het bad, en op de een of andere manier in haar vagina terecht is gekomen?
I hope not
Groetjes,Theo
quote:Een grap van Urbanus?
Op zaterdag 02 februari 2002 16:19 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Doet me heeeeeel erg denken aan een grap van Urbanus.
quote:[serieuze reactie]
Op zaterdag 02 februari 2002 16:20 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Ja iedereen heeft wel de een of andere afwiking. Aan dits oort reacties heb ik niks. Graag alleen serieuze!
Bezoek een psychiater!!
[/serieuze reactie]
quote:Sorry hoor, maar ik denk niet dat er veel mensen rondlopen die een afwijking hebben van dit soort kaliber.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:20 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Ja iedereen heeft wel de een of andere afwiking. Aan dits oort reacties heb ik niks. Graag alleen serieuze!
quote:Ik denk dat dat best zou kunnen vader Kaczynski
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een vreemde afwijking. Als mijn moeder of mijn halfzus in bad gaat en het bad vollaten stromen alvorens er in te gaan zitten vind ik het erg opwindend om mezelf af te rukken en het sperma in het bad te gooien.
Nu komt het probleem. Mijn halfzus is zwanger geworden alleen heeft ze geen vriend. Daarnaast heeft ze het afgelopen half jaar geen vriend gehad,volgens haarzelf.
Zou het mogelijk zijn, dat mijn sperma in leven is gebleven in het bad, en op de een of andere manier in haar vagina terecht is gekomen?
I hope not
Groetjes,Theo
Wat zegt je halfzus er zelf van dat jij in dat bad van haar gaat lopen rukken??
Toch best een beetje ziek in je hoofd ofniet?
quote:Ik hoop het, alhoewel ik haar er niet het type voor vind.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:21 schreef slakkie het volgende:[..]
Vergelijk het eens met jezelf in lava laten zwemmen naar een vrouw, je bent dood voordat je bij het doel bent. Ze heeft dus echt ergens anders de bloemen buitengezet.
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 16:21 schreef Pjederdy het volgende:[..]
[serieuze reactie]
Bezoek een psychiater!!
[/serieuze reactie]
Ten tweede: De kans is klein, maar het is mogelijk.
Alleen een bloedproef kan uitsel geven,
of dit het geval is geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door Sproggel op 02-02-2002 16:24]
quote:Zij vindt jou vast ook niet het type dat zich even lekker afrukt voordat ze in het bad stapt.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:22 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Ik hoop het, alhoewel ik haar er niet het type voor vind.
quote:Nee tuurlijk weet ze daar niks van af. Ze laat het bad volstromen en gaat weer voor de tv zitten tot hij is volgelopen. In de tussentijd ga ik zgn. naar de wc in de badkamer.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:22 schreef vosss het volgende:[..]
Ik denk dat dat best zou kunnen vader Kaczynski
Wat zegt je halfzus er zelf van dat jij in dat bad van haar gaat lopen rukken??
Toch best een beetje ziek in je hoofd ofniet?
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 16:23 schreef shmoopy het volgende:[..]
Zij vindt jou vast ook niet het type dat zich even lekker afrukt voordat ze in het bad stapt.
quote:Nee hoor.. doodnormaal
Op zaterdag 02 februari 2002 16:23 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Nee tuurlijk weet ze daar niks van af. Ze laat het bad volstromen en gaat weer voor de tv zitten tot hij is volgelopen. In de tussentijd ga ik zgn. naar de wc in de badkamer.
Zo heel gek is het toch ook weer niet?
quote:Is weer eens wat anders dan ezelinnenmelk.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:24 schreef jerney het volgende:[..]
Nee hoor.. doodnormaal
Ik doe het dagelijks.
Nog niet eens dat je van ongebruikelijke dingen geil wordt, al vind ik de combi sex-moeder behoorlijk ranzig, maar wel dat je anderen met je kwakje opzadelt.
En het is onmogelijk dat er iemand zwanger raakt van een bad waarin een viespeuk zijn zaadjes heeft geloosd. Misschien is er een zeer kleine kans als het bad niet te warm is, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 02-02-2002 16:28]
quote:Damn, zo te zien hebben we hier te maken met een 'serial-killer' in opleiding (tering! zieke geest).
Als mijn moeder of mijn halfzus in bad gaat en het bad vollaten stromen alvorens er in te gaan zitten vind ik het erg opwindend om mezelf af te rukken en het sperma in het bad te gooien.
Maar anyhow, lijkt me sterk dat die spermacelletjes nog leven. Ik dacht dat ze al na 2 min. dood zijn (of iig niet 'effectief')...
Verder: don't do it again
quote:*grinnik*
Op zaterdag 02 februari 2002 16:25 schreef shmoopy het volgende:[..]
Is weer eens wat anders dan ezelinnenmelk.
quote:Ja ik kan moeilijk straks naar haar toe gaan als de baby geboren is en zeggen, geef hem ff mee voor een bloedproef
Op zaterdag 02 februari 2002 16:23 schreef Sproggel het volgende:
Ten eerste: Je bent een ziek ventje![]()
![]()
Ten tweede: De kans is klein, maar het is mogelijk.
Alleen een bloedproef kan uitsel geven,
of dit het geval is geweest.
't zou zo in een uitzending van Jerry Springer kunnen
quote:Dat is 2002 jaar geleden ook een keer gebeurd. Het zou dus kunnen..
Mijn halfzus is zwanger geworden alleen heeft ze geen vriend. Daarnaast heeft ze het afgelopen half jaar geen vriend gehad,volgens haarzelf.
Maarre, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat die zaadjes in warm water doorleven.
[Dit bericht is gewijzigd door qltel op 02-02-2002 16:28]
quote:Dat bedoel ik (ooit zoiets gelezen in zo'n leuk Fancy-achtig blaadje
Op zaterdag 02 februari 2002 16:26 schreef Predjeee het volgende:
beetje ongeloofwaardig dit, zaad kan niet leven in water
quote:Ook niet als het water ongeveer 37 graden is?
Op zaterdag 02 februari 2002 16:26 schreef Predjeee het volgende:
beetje ongeloofwaardig dit, zaad kan niet leven in water
quote:lol
Op zaterdag 02 februari 2002 16:27 schreef qltel het volgende:[..]
Dat is 2002 jaar geleden ook een keer gebeurd. Het zou dus kunnen..
quote:Jij wil het echt heel graag,hè?
Op zaterdag 02 februari 2002 16:27 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Ook niet als het water ongeveer 37 graden is?
quote:Hij opent er ook al topics over
Op zaterdag 02 februari 2002 16:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Damn, zo te zien hebben we hier te maken met een 'serial-killer' in opleiding (tering! zieke geest).
quote:Ze lijkt wel op me. Hmm...Ik denk dat we met het hele gezin maar eens een bloedproef moeten laten afnemen.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:27 schreef SiGNe het volgende:
Hoe lang doe je dat al?
En is je halfzus niet misschien je eigen dochter?'t zou zo in een uitzending van Jerry Springer kunnen
Beter houd je je zieke praat voor je!!
Guess again.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 02-02-2002 16:30]
quote:Heel graag niet. Ik wil zeker weten dat ik het niet ben.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:28 schreef shmoopy het volgende:[..]
Jij wil het echt heel graag,hè?
quote:En dan nog! Heb je nooit opgelet bij Biologie?
Op zaterdag 02 februari 2002 16:27 schreef Kaczynski het volgende:
Ook niet als het water ongeveer 37 graden is?
En geez, nu ik er meer over nadenk.. Je bent echt twisted
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 16:28 schreef Gert het volgende:
Wat wil je later worden trouwens, badmeester?
quote:Ja, ok ... Genoeg van dit. Oprotten jij
Op zaterdag 02 februari 2002 16:29 schreef Kaczynski het volgende:Ze lijkt wel op me. Hmm...Ik denk dat we met het hele gezin maar eens een bloedproef moeten laten afnemen.
quote:Doe een bloedtest als het zover is.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:29 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Heel graag niet. Ik wil zeker weten dat ik het niet ben.
quote:Dit is echt ziekelijk weet je dat. En dan ook nog een topic beginnen over serie moordenaars. Volgens mij zitten er een paar draadjes los he
Op zaterdag 02 februari 2002 16:29 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Ze lijkt wel op me. Hmm...Ik denk dat we met het hele gezin maar eens een bloedproef moeten laten afnemen.
quote:Bedankt. Ik denk dat ik dat ook maar doe. Helaas is het te laat voor een abourtus anders had ik die wel willen laten betalen
Op zaterdag 02 februari 2002 16:32 schreef Fliepke het volgende:
ja dit is weer een beetje vaag fok! verhaal. Maar ja, in de tijd dat we hier nog een bad hadden (nu alleen douche). Heb ik wel eens gemeten hoe heet het water was en dat was zo'n 50-55 graden en dat is heet (i like hot)
maar enniewees, ik denk dat je sperma dan zou dood is, maar van de andere kant, het kan natuurlijk die kans van 1 op de miljoen zijn dat je een heel klein beetje op de rand hebt geknoeid, toen heeft zij dat op haar hand gekregen en zo in haar poes geduwd...![]()
Maar das nogal vergezocht, ik zou gewoon mn mond houden
quote:Dwhahahahahahaha ziek figuur!!
malloot verhaal
en trouwens als je zeker wil weten moet je een DNA test doen..
quote:Hoor 's Unabomber, jij moet 's even heel snel oprotten.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:34 schreef Kaczynski het volgende:Bedankt. Ik denk dat ik dat ook maar doe. Helaas is het te laat voor een abourtus anders had ik die wel willen laten betalen
Apart eigenlijk dat je in je sta-caravan internet heb, maar dat terzijde.
quote:Joh kijk allemaal lekker naar jezelf.Iedereen heeft wel gekke dingen gedaan op sexgebied.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:35 schreef Marble het volgende:
Jij bent echt walgelijk.
Ik zal het heus niet meer doen, nu ik de gevaren ken. Daar ben ik nu goed van doordgedrongen.
quote:Door wie had je die wel willen laten betalen?
Op zaterdag 02 februari 2002 16:34 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Bedankt. Ik denk dat ik dat ook maar doe. Helaas is het te laat voor een abourtus anders had ik die wel willen laten betalen
quote:Hangt er vanaf of hij meerdere grappen maakt denk ik.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:36 schreef KreKkeR het volgende:
of is het grappenmaker?
quote:Ja sorry ik bedoelde gewoon zelf betalen
Op zaterdag 02 februari 2002 16:37 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Door wie had je die wel willen laten betalen?
En jullie reageren er ook nog op.
quote:Ik ben natuurlijk niet de echte unabomber. Dat is maar een nick.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:36 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Hoor 's Unabomber, jij moet 's even heel snel oprotten.
Hier op FOK willen we zulke zieke mannetjes niet.Apart eigenlijk dat je in je sta-caravan internet heb, maar dat terzijde.
Als ik iets wil vragen dan vraag ik het.
quote:Als ik zijn topic zo doorlees, denk ik dat hij daadwerkelijk zijn kwak in dat bad dumpt, maar dat zijn (half)zus zwanger is, is een leugen. Hij is echter bang dat dat zou kúnnen gebeuren en stelt de vraag daarom op voorhand. Iedereen 'stelt hem gerust' en deze sicko gaat ongestoord door met zijn praktijken.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:28 schreef shmoopy het volgende:
Jij wil het echt heel graag,hè?
[Maxima-mode]
Theo is een beetje ziek.
[/Maxima-mode]
Ranzig kereltje, vosss wil niks met jou te maken hebben
Gewoon te ranzig voor woorden.
Maargoed ik hoop (echtwaar) dat jij de vader bent van dat kind, zal je leren met dat ziekelijke sperma-in-het-bad-van-mijn-halfzusje-gooien-voordat-ze-erin-gaat-zitten gedrag van je.
*vraagt zich af of er vroeger ook zoveel zieke mensen rondliepen op deze wereld*
quote:Joh!
Op zaterdag 02 februari 2002 16:39 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Ik ben natuurlijk niet de echte unabomber. Dat is maar een nick.
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 16:40 schreef Xenia het volgende:[..]
Als ik zijn topic zo doorlees, denk ik dat hij daadwerkelijk zijn kwak in dat bad dumpt, maar dat zijn (half)zus zwanger is, is een leugen. Hij is echter bang dat dat zou kúnnen gebeuren en stelt de vraag daarom op voorhand. Iedereen 'stelt hem gerust' en deze sicko gaat ongestoord door met zijn praktijken.
[Maxima-mode]
Theo is een beetje dom
[/Maxima-mode]
quote:Dat ook. Maar om zoiets te doen moet je toch ook wel een beetje ziek in je hoofd zijn.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:41 schreef Mr_Opel het volgende:dom
quote:Jij bent NIET de echte unabomber??? Ik snapt er al NIETS van! Je Nederlands is vet goed!
Op zaterdag 02 februari 2002 16:39 schreef Kaczynski het volgende:Ik ben natuurlijk niet de echte unabomber. Dat is maar een nick.
Maar bepaalt jij soms wie er wel en niet op Fok mag?
Nee? Hou dan je bek dicht wil je?Als ik iets wil vragen dan vraag ik het.
"talk to the hand - because the hand ain't listening"
quote:17, doet dat er toe?
Op zaterdag 02 februari 2002 16:41 schreef plok het volgende:
Ondertussen weten we nog steeds niet hoe oud je nu bent.
quote:Laat ik dat nu net denken.
Als ik zijn topic zo doorlees, denk ik dat hij daadwerkelijk zijn kwak in dat bad dumpt, maar dat zijn (half)zus zwanger is, is een leugen. Hij is echter bang dat dat zou kúnnen gebeuren en stelt de vraag daarom op voorhand. Iedereen 'stelt hem gerust' en deze sicko gaat ongestoord door met zijn praktijken.
En dat ik jou in een dergelijk topic tegenkom....
quote:
[Maxima-mode]
Theo is een beetje ziek.
[/Maxima-mode]
quote:Sorry, maar m'n hand heeft andere digen te doen.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Jij bent NIET de echte unabomber??? Ik snapt er al NIETS van! Je Nederlands is vet goed!
En over de rest van je onzinnig gebral:"talk to the hand - because the hand ain't listening"
quote:Beetje heer erg ziek eigenlijk. Maar ja, deze leipo heeft ook een liefde voor serie moordenaars en opent wel vreemdere topics. Heel triest. We hopen eigenlijk allemaal dat dit zo'n geweldig kloon is die alles uit z'n duim zuigt, maar ik ben bang dat het echt waar is.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:42 schreef Xenia het volgende:[..]
Dat ook. Maar om zoiets te doen moet je toch ook wel een beetje ziek in je hoofd zijn.
quote:Bijna waar. Vind ik knap van je. M'n halfzus is wel zwanger, maar ze heeft gewooon een vriend. Alleen ben ik echt bang dat dat zoontje straks ineens blank is, ipv. een donkere huid.
quote:Ik ben gezakt voor mijn veterdiploma. Volgens de psychiater heb ik dat nooit goed kunnen verwerken.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:44 schreef plok het volgende:[..]
Dus de vraag is: wat is er in zijn vroege jeugd allemaal gebeurd?
quote:Ik had een tijdje hetzelfde probleem, alleen was ik bang dat mijn zoontje zwart was i.p.v. blank!
Op zaterdag 02 februari 2002 16:46 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Bijna waar. Vind ik knap van je. M'n halfzus is wel zwanger, maar ze heeft gewooon een vriend. Alleen ben ik echt bang dat dat zoontje straks ineens blank is, ipv. een donkere huid.
quote:Oh en wat was het uiteindelijk?
Op zaterdag 02 februari 2002 16:47 schreef Amber_Forrester het volgende:[..]
Ik had een tijdje hetzelfde probleem, alleen was ik bang dat mijn zoontje zwart was i.p.v. blank!
[Dit bericht is gewijzigd door Scimitar op 02-02-2002 16:50]
quote:Dat scheelt, is die bloedproef ook niet nodig.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:46 schreef Kaczynski het volgende:
Bijna waar. Vind ik knap van je. M'n halfzus is wel zwanger, maar ze heeft gewooon een vriend. Alleen ben ik echt bang dat dat zoontje straks ineens blank is, ipv. een donkere huid.
quote:He daar had ik nog niet eens aan gedacht. Mooi, dat scheelt een hoop geld. Kan ik vanavond toch nog uitgaan.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:50 schreef Xenia het volgende:[..]
Dat scheelt, is die bloedproef ook niet nodig.
quote:Ja, je half zus ook!
Op zaterdag 02 februari 2002 16:37 schreef Kaczynski het volgende:
Ik zal het heus niet meer doen, nu ik de gevaren ken. Daar ben ik nu goed van doordgedrongen.
quote:Meestal gebruik ik hier mijn kloon voor.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:43 schreef shmoopy het volgende:
Laat ik dat nu net denken.En dat ik jou in een dergelijk topic tegenkom....
quote:Dat doet-ie:
Op zaterdag 02 februari 2002 16:37 schreef Myster_E het volgende:[..]
Hangt er vanaf of hij meerdere grappen maakt denk ik.
quote:Maar wat ik me afvroeg: waarom ga je er vanuit dat je halfzus de waarheid spreekt? Misschien heeft ze zich wel lekker door de buurman laten uitwonen terwijl jij boven het bad stond te wanken, en is ze daar zwanger van geraakt!
In Jongens, waar laten jullie het spul als je jezelf schreef Kaczynski het volgende:Normaal gesproken in mijn ruklap, maar als ik m'n ruklap vergeten ben, of hij zit in de was, dan wil ik het ook nog wel eens doorslikken. Ik vang het zaad dan op in de palm van mijn hand en breng het gewoon naar mijn mond.
O, is dit 'r!!!!
Nee, dan is de kans inderdaad klein dat ze van een ander zwanger is geworden.
quote:Whehehehehe LOL
Op zaterdag 02 februari 2002 16:28 schreef Gert het volgende:
Wat wil je later worden trouwens, badmeester?
Dit topic is er weer een van dit kaliber:
quote:Sunchaser ook.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:51 schreef Xenia het volgende:Meestal gebruik ik hier mijn kloon voor.
quote:Just like that
Op zaterdag 02 februari 2002 16:34 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Bedankt. Ik denk dat ik dat ook maar doe. Helaas is het te laat voor een abourtus anders had ik die wel willen laten betalen
quote:Wat is je emailadres? Moet je even iets vragen...
Op zaterdag 02 februari 2002 16:49 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Oh en wat was het uiteindelijk?
quote:
[Maxima-mode]
Theo is een beetje gestoord
[/Maxima-mode]
quote:Kan hier ook hoor!
Op zaterdag 02 februari 2002 16:58 schreef Jeromar het volgende:[..]
Wat is je emailadres? Moet je even iets vragen...
quote:
Mijn halfzus is zwanger geworden alleen heeft ze geen vriend. Daarnaast heeft ze het afgelopen half jaar geen vriend gehad,volgens haarzelf.
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 16:46 schreef Kaczynski het volgende:
M'n halfzus is wel zwanger, maar ze heeft gewooon een vriend. Alleen ben ik echt bang dat dat zoontje straks ineens blank is, ipv. een donkere huid.
quote:Ik wil liever niet dat iedereen m'n adres weet, dan krijg je van die vreemd figuren die allemaal mailtjes gaan sturen. Maar ik heb jou ondertussen een mail gestuurd.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:58 schreef Jeromar het volgende:[..]
Wat is je emailadres? Moet je even iets vragen...
Groeten, Theo
quote:Sorry verkeerde woordkeuze. Maar er zitten wel aparte figuren tussen, maar zeker niet allemaal
Op zaterdag 02 februari 2002 17:08 schreef jerney het volgende:
Noemt hij ONS nu gewoon vreemde figuren?
quote:Maar je vindt jezelf wel normaal dus?
Op zaterdag 02 februari 2002 17:10 schreef Kaczynski het volgende:
Sorry verkeerde woordkeuze. Maar er zitten wel aparte figuren tussen, maar zeker niet allemaal
quote:sommige relaties gaan sneller dan het geluid
Op zaterdag 02 februari 2002 17:02 schreef Herald het volgende:[..]
[..]
quote:Ze hebben het zelf niet door, want er zit altijd een dikke laag schuim in dat bad. Als ik het niet zou weten zou ik het ook niet erg vinden want dan dacht ik gewoon dat het een normaal bad was.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:19 schreef Marble het volgende:
Trouwens, hoe zou je het zelf vinden als iemand dat wat jij bij je moeder en je zus flikt, bij jou zou doen?
quote:precies, dus als er een dezer dagen een horde Fok!kertjes allemaal bij jou naar de wc gaan terwijl jij je bad vol laat lopen hoef je ook nergens bang voor te zijn.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:24 schreef Kaczynski het volgende:
Ze hebben het zelf niet door, want er zit altijd een dikke laag schuim in dat bad. Als ik het niet zou weten zou ik het ook niet erg vinden want dan dacht ik gewoon dat het een normaal bad was.
quote:Alhoewel een levende kreeft gebruiken als dildo en het kuit vangen waardoor je een paar dagen later vol zit met garnalen die er allemaal uit willen. En daar op de wc achterkomen om vervolgens dood te gaan door de shock...
Op zaterdag 02 februari 2002 17:24 schreef Miesjel het volgende:
Dit is wel het meest onzinnige en zieke wat ik ooit heb gehoort... Ik wist dat er rare fetischen waren, maar "creatief met zaad" is nieuw voor mij.
Is misschien wel net zo erg.
quote:Ghehehe
Op zaterdag 02 februari 2002 17:19 schreef Marble het volgende:
Trouwens, hoe zou je het zelf vinden als iemand dat wat jij bij je moeder en je zus flikt, bij jou zou doen?
Jij laat je bad vollopen en je moeder of je halfzus legt ondertussen een vette bolus in je bad
quote:En net zoveel broodje aap als het verhaal van meneer Krajicek (of hoe de topicstarter dan ook heten mag)
Op zaterdag 02 februari 2002 17:27 schreef Miesjel het volgende:[..]
Alhoewel een levende kreeft gebruiken als dildo en het kuit vangen waardoor je een paar dagen later vol zit met garnalen die er allemaal uit willen. En daar op de wc achterkomen om vervolgens dood te gaan door de shock...
Is misschien wel net zo erg.
Hij heeft het dus niet van een vreemde.
quote:echt niet, ik heb het zelf op Fok! gelezen!
Op zaterdag 02 februari 2002 17:29 schreef DuchessX het volgende:
En net zoveel broodje aap als het verhaal van meneer Krajicek (of hoe de topicstarter dan ook heten mag)
quote:Ow dem tja dan móét het wel waar zijn.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:31 schreef Herald het volgende:[..]
echt niet, ik heb het zelf op Fok! gelezen!
quote:Maar ik geloof onze topicstarer ook niet helemaal.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:29 schreef DuchessX het volgende:[..]
En net zoveel broodje aap als het verhaal van meneer Krajicek (of hoe de topicstarter dan ook heten mag)
quote:Als Teleac die cursus nog eens gaat uitzenden hebben ze nu alvast een presentator gevonden.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:24 schreef Miesjel het volgende:
Dit is wel het meest onzinnige en zieke wat ik ooit heb gehoort... Ik wist dat er rare fetischen waren, maar "creatief met zaad" is nieuw voor mij.
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 17:27 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ghehehe
Jij laat je bad vollopen en je moeder of je halfzus legt ondertussen een vette bolus in je bad
quote:En schriftelijk via de LOI?
Op zaterdag 02 februari 2002 17:35 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Als Teleac die cursus nog eens gaat uitzenden hebben ze nu alvast een presentator gevonden.
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 16:46 schreef Kaczynski het volgende:[..]
quote:Klopt niet he kloontje !
quote:Shit .. ik had iets verder moeten lezen ...
Op zaterdag 02 februari 2002 17:02 schreef Herald het volgende:[..]
[..]
quote:Hee, zou Jozef toen ook... in het bad...
Op zaterdag 02 februari 2002 16:27 schreef qltel het volgende:[..]
Dat is 2002 jaar geleden ook een keer gebeurd. Het zou dus kunnen..
quote:http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/399767/2/25
*PROEST!!!*
Okey enough stop replying..
eenuh peeer haal mn naam daar weg..
strax denkt men dat het serieus is..
EN DAT IS HET NIET
quote:Okay dan was het goed het niet te geloven.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:46 schreef Cambridge het volgende:
Rmon op GoT beweerd dat hij het is en post dit:
[..]http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/399767/2/25
quote:Beter lezen. Hij zegt dat er zeepschuim op het oppervlak lag.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:55 schreef speknek het volgende:
Zal ik maar als eerste de post plaatsen die iedereen weet maar niemand durft te plaatsen? Sperma lost niet op in water maar blijft ronddrijven. En nee daar ga je als vrouw ECHT NIET inzitten.
quote:Als ik ruk in bad zakt het vaak naar de bodem.
Zal ik maar als eerste de post plaatsen die iedereen weet maar niemand durft te plaatsen? Sperma lost niet op in water maar blijft ronddrijven. En nee daar ga je als vrouw ECHT NIET inzitten.
quote:krijg je van die vieze slierten hehehe.
quote:Ah ik zie toch nog een goed vervolg voor dit topic...
Op zaterdag 02 februari 2002 18:06 schreef jerney het volgende:[..]
krijg je van die vieze slierten hehehe.
Vertel!
Verhalen uit de doos van Jerney
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 18:20 schreef Tardis het volgende:
Verhalen uit over de doos van Jerney![]()
quote:Wat nou vertel? Je weet de clue toch al
Op zaterdag 02 februari 2002 18:20 schreef Tardis het volgende:[..]
Ah ik zie toch nog een goed vervolg voor dit topic...
Vertel!
Verhalen uit de doos van Jerney
![]()
quote:zoiets als jij de volgende ochtend ziet na een heftige nacht met je vriend??
Op zaterdag 02 februari 2002 18:06 schreef jerney het volgende:[..]
krijg je van die vieze slierten hehehe.
quote:Dat laat ik niet de hele nacht zitten
Op zaterdag 02 februari 2002 18:26 schreef Brad het volgende:[..]
zoiets als jij de volgende ochtend ziet na een heftige nacht met je vriend??
quote:Ja, maar nu graag je persoonlijke ervaringen nog even
Op zaterdag 02 februari 2002 18:25 schreef jerney het volgende:[..]
Wat nou vertel? Je weet de clue toch al
quote:Niets boeiends.. ooit wat aangekloot in een bubbelbad.. niet voor herhaling vatbaar.
Op zaterdag 02 februari 2002 18:32 schreef Tardis het volgende:[..]
Ja, maar nu graag je persoonlijke ervaringen nog even
ik dacht dat ik alle zieke mensen wel was tegen gekomen..
bah
quote:Ik zet mijn geld in op het badzout.
Op zaterdag 02 februari 2002 18:27 schreef MinX het volgende:
bad zaad versus badzout???????
quote:En anders loopt het er vanzelf wel uit
Op zaterdag 02 februari 2002 18:28 schreef jerney het volgende:[..]
Dat laat ik niet de hele nacht zitten
quote:Ranzig...
Op zaterdag 02 februari 2002 20:36 schreef DuchessX het volgende:[..]
En anders loopt het er vanzelf wel uit
Jij ziek? Denk het wel...
Jij vader? No way Jose. Die zwemmertjes zijn allang dood. Al zouden ze leven dan lijkt het me ontstellend onwaarschijnlijk dat ze hun doel vinden...
Ik zou me meer zorgen maken om dat dwangmatige gedrag van jou. Raar. Niet helemaal goed hoepla...
1/ Sperma kan ongeveer 2 UUR buiten het lichaam blijven leven onder goede omstandigheden. Dingen die in het voordeel werken zijn 'lichaamstemperatuur' (oftewel badwatertemperatuur, dus) en dat het wat bij elkaar blijft. (niet roeren ) Dingen die het tegenwerken zijn zeep in het water, of opdroging.
2/ Genetische defecten bij incest beginnen pas op te treden na een generatie of 5. Tenzij jullie allemaal in een boerderij in the middle of nowhere wonen zou ik me -daar- maar geen zorgen over maken.
Oftewel de kans dat je halfzus zwanger is van jou lijkt me zeker aanwezig. Plus dat je dat sowieso doet vind ik niet echt respectvol tegenover haar. Heb je haar gevraagd of ze het goedvindt dat jij dat zit te doen voordat zij erin gaat? *hoofdschud*
quote:Oeps
Op vrijdag 08 februari 2002 18:16 schreef yvonne het volgende:
pSST, HIJ WAS OP SLOT HOOR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |