quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:Enigste speler die echt klasse heeft bij Stuttgart en wat goede naamsbekendheid heeft is Hildebrand
![]()
Echt klasse met zo'n jong team
ik ben bang dat jij dan geen internationaal voetbal volgt.
Hildebrand is goed maar in het buitenl;and nog niet eens bekend.
Verdediger Meira (captain) is al jaren een vast bestandsdeel van de Portugeze elf.
Linksback Magnin is Zwitsers aanvoerder
Reserve linksback Boka. Was die Ivoriaan die bij het WK de bal tegen de lat knalde. De africaanse Roberto Carlos
Reachtsback is Osorio. Mexicaans International
Pardo. Misschien wel een van Americas beste 6. Met ca 130 interlands op zijn naam met nog geen 30 jaar
[Delpierre. Voor jullie onbekend maar voor elke grote club in Europa een wensspeler. Niet pas sinds dit seizoen]
Linker middenveld: Hitzlsperger The Hammer. Heeft zelfs in de Premier League zijn naam gehad.
Hilbert is Duits international op rechts
De rest is internationaal niet echt bekend maar zullen dat zijn zoals Tasci en Gomez
Hoe dan ook vette shit dat Sclacke 04 weer mag janken.Werder is een zeer sympatiek clubje die wel had mogen winnen van mij.
Gezien ik al sinds 1989 fan van VfB ben ben ik er volgende week bij. In het stadion of buiten op het grote scherm.....en dan fahren wir nach Berlin!
Hoop dat dit een net zo overgetelijke wedstrijd gaat worden zoals toen 1991/92 in Leverkusen of in CL tegen ManU.
VfB ole ole.
VVVVVVVVVVVVVAAAUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFBÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!