Gewoon het normale bestelproces doorlopen. Het komt dan vanzelf bij je eerdere bestelling te staan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Maisnon het volgende:
Hoe kan je iets toevoegen aan je bestelling? Ik wil toch nog iets extras erbij eigenlijk
Is dat altijd zo?quote:Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.
Is je eerdere bestelling misschien al in behandeling genomen? Want dan kan het niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef Maisnon het volgende:
okay, maar net had ik iets en toen stond er dat et minimaal 19.90 moest zijn, of was dat omdat er zo'n aanbieding tussenzat misschien?
Yup, bon mee en gewoon naar de winkel laten afhandelen als klacht. Moeten ze niet moeilijk over doen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
I kwam het topic kwijt!
Weet iemand hoe het zit met de garantie?
ik heb dit jurkje gekocht:
[afbeelding]
En al veel retour gestuurd.
Ik ging gister zitten en opeens scheurt de rok omdat ik verkeerd zat ofzo
Kan ik er dan mee naar de winkel?
hij was wel 24,90 de duurste van mijn bestelling
Hoop dat iemand mij kan helpen
Ik heb al mijn pakket retour gedaan...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Yup, bon mee en gewoon naar de winkel laten afhandelen als klacht. Moeten ze niet moeilijk over doen..
Het bovenste gedeelte van de bon (waar je bestelling op staat) heb je toch gewoon?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb al mijn pakket retour gedaan...
Dus alleen een kopie van de bon
Weet ik wel zeker, het is policy om de klant goed te helpen.. dus een kopie volstaat ook welquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het bovenste gedeelte van de bon (waar je bestelling op staat) heb je toch gewoon?
Of heb je dit er niet afgescheurd en de hele bon mee terug gestuurd?
Overigens denk ik dat ze je in de winkel ook wel willen helpen met alleen een kopietje...
Ej werk jij niet in Enschede bij de H&M?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, het is policy om de klant goed te helpen.. dus een kopie volstaat ook wel
Kloptquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
Ej werk jij niet in Enschede bij de H&M?
whahahaha sorry...quote:
Ja beetje vreemd, je ziet gewoon de afdruk van de borsten erin staanquote:
dankzij die link heb ik nu alles in het zweeds en krijg ik t niet meer naar t nederlandsquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef Chanty87 het volgende:
Op http://hm.mvm.com/hm_ctx/jsp/sim.jsp kun je het zien op dat poppetje, wordt gewoon als jurkje gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |