Nou, daar heb ik nou echt viereneenhalve euro voor overquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Huub en lieke aan het plakken
(Btw, het korte rokje heeft ze geleend van Amanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
OMG Ik dacht lieke ziet er goed uit, gewoon. wilde al afsluiten... kijk ik en zie dat ze hoge hakken aan heeft.![]()
Ordinair nu![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:46 schreef Copycat het volgende:
Zo, uitgekaterd.
Amanda gaat nu een cursus 'ruimtereiziger' volgen, aangezien ze het pak al aan heeft?
ach dat lijkt meer op een omslagdoek voor op het strand. niet zo erg, maar die witte hakken er onder.waarom geen elegante slippertjes, of sportieve desnoods?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(Btw, het korte rokje heeft ze geleend van Aman)
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
Amanda ziet eruit als iemand uit Sgt. Pepper's Lonely Heart's Club Band.
vind dat amanda er mooi uitziet, ze ziet er altijd goed uitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij mogen ze alleen maar schoenen met hoge hakken dragen,ik heb Natasia enquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:50 schreef itsme het volgende:
[..]
ach dat lijkt meer op een omslagdoek voor op het strand. niet zo erg, maar die witte hakken er onder.waarom geen elegante slippertjes, of sportieve desnoods?
Zonder die hakken ziet het er gewoon oke uit.
Dresscode van Miss Lillibit. Zij shopt, en ze denkt wrs dat pumps miljonairstyle is, vooral onder een korte rok.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:50 schreef itsme het volgende:
[..]
ach dat lijkt meer op een omslagdoek voor op het strand. niet zo erg, maar die witte hakken er onder.waarom geen elegante slippertjes, of sportieve desnoods?
Dank je Piet, great capquote:
Idd, en ook op deze Umpa Lumpa:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
ze heeft ook echt van die russische kogelstootster-kuiten, zier er niet mooi uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:50 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Idd, en ook op deze Umpa Lumpa:
[afbeelding]
Ze is undercover een van de mensen met een witte jas, die klaarstaan om Braajen af te voeren in dwangbuis.quote:
Oh dat is er raar aan dit plaatje .. Dank Ik zat al te staren .. Wat klopt er niet aan deze foto ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef kybe het volgende:
[..]
staat zo vreemd een kledingstuk waar haar borsten eens niet uitvallen.
Proesssssssssstquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
omg dat is waar die bril eerder heb gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is er misschien een pol of weddenschap over hoelang dit gaat durenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Huub en lieke aan het plakken
Das geen nieuwsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:59 schreef neehe het volgende:
Lieke heeft geen slipje aan.
Is Nicolaas aan het oefenen hoe hij straks achter de geraniums moet gaan zitten? Tis echt een ouwe lul hoe hij daar zit.quote:
a) De meesterstrateeg denkt verder na over zijn geniale plannen uiteindelijk te gaan winnenquote:
Zou je dan ook fysieke handelingen met Nicolaas willen verrichten, en zo ja: welke?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil er wel een terrasje mee pakken hoor![]()
Ik doe niet aan fysieke handelingen op een terrasjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou je dan ook fysieke handelingen met Nicolaas willen verrichten, en zo ja: welke?
![]()
Jah idd...heb die koters nou al vaak genoeg gezien...wil wel is iemand van Huub zijn familie zien!! zijn moeder bv!?!?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:02 schreef rooie3 het volgende:
Wat ik wel stom vind is dat altijd dezelfde lui een hoop punten hebben.
Nu moeten we weer kijken naar bezoek van Natas.
En dan wil Huub een keer iemand uitnodigen en dan word er tegen gestemd.
Moet ie daar lekker zijn CP's aan uitgeven ipv aan vage, nutteloze weddenschappen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah idd...heb die koters nou al vaak genoeg gezien...wil wel is iemand van Huub zijn familie zien!! zijn moeder bv!?!?
zal wel zo'n twentse boerin zijn, huub had d'r laatst aan de telefoon, met de vergiftiging, ze sprak met een zwaar dialectquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah idd...heb die koters nou al vaak genoeg gezien...wil wel is iemand van Huub zijn familie zien!! zijn moeder bv!?!?
Er komt zometeen een reaktie dat ze bij de Febo is met Ton.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Waar is natasja eigelijk, die mis ik al weer een hele poos op de streams.
Volgens mij zit ze weer achter met die Ton.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Waar is natasja eigelijk, die mis ik al weer een hele poos op de streams.
En soms moet ik ook wel eens om jouw lachenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze weer achter met die Ton.![]()
![]()
![]()
Dat zou Wilgo leuk vinden.![]()
![]()
Zijn moeder zal je nooit te zien krijgen. Heeft te maken met haar beroep (slachtofferhulp of zoiets).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ze hebben toch vaak een afspraak dat ze omstebeurt een liedje mogen draaien?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:19 schreef Carlaa het volgende:
is er nog nooit iemand op het idee gekomen om te gaan praten op het moment dat Jaap muziek op die pc draait? Dan moet de muziek nl uit......
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dezelfde fatboy als mijn dochter heeft, alleen lijkt deze wat groter.
Je grapje slaat aan, Blomst.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jah mooi he dat accent en dan huub zijn aso bek ....whaahahquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zal wel zo'n twentse boerin zijn, huub had d'r laatst aan de telefoon, met de vergiftiging, ze sprak met een zwaar dialect
Hij komt alleen maar van die stoel af om vreten te halen en te schijten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ja je hebt gelijk, maar nena deelde een trap uit en dat mocht niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij komt alleen maar van die stoel af om vreten te halen en te schijten.
Nena kreeg op haar donder als ze eens lag te slapen op de bank? Dat was 1000x mooier om naar te kijken als deze "CAP".![]()
Komt dat niet voort uit dat Amanda en huub ze moesten ronleiden van Palma?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Beetje laat, maar ik hoorde Huub tegen Lieke zeggen dat de FEBO, Mitch wilde koppelen aan Amanda, en Melissa aan Huub. Opdat moment direct andere streams. Huub klonk not amused.
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, maar nena deelde een trap uit en dat mocht niet.![]()
En dan zeker Lieke aan Braaajen. Mooi niet. De Febo koopt voor hem maar een opblaasvrouw bij de Pabo. Kunnen wij ook weer eens lachen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Beetje laat, maar ik hoorde Huub tegen Lieke zeggen dat de FEBO, Mitch wilde koppelen aan Amanda, en Melissa aan Huub. Opdat moment direct andere streams. Huub klonk not amused.
Zo klonk het niet. Uit wat Huub zei, begreep ik toch duidelijk, dat het de bedoeling was dat Mitch en Melissa dat hok in zijn gekomen om voor wat opschudding te zorgen. Helaas, mislukt imho.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Komt dat niet voort uit dat Amanda en huub ze moesten ronleiden van Palma?
Huub en Melissa passen bij elkaar als een ijsbeer en een kolibri om over de mismacth Amanda Mtich maar helemaal te zwijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
Zo klonk het niet. Uit wat Huub zei, begreep ik toch duidelijk, dat het de bedoeling was dat Mitch en Melissa dat hok in zijn gekomen om voor wat opschudding te zorgen. Helaas, mislukt imho.
Je vergeet Nena.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Copycat het volgende:
En het gaat weer over Huub bij Brian.
Ik begrijp niet dat Amanda blijft zitten maar lekker gaat zwemmen met Huub,Eric en Lieke.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:40 schreef Reza-impreza het volgende:
En het is weer tijd voor het gezwam van brainless
En Brian over Brian.quote:
en over Nena.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Copycat het volgende:
En het gaat weer over Huub bij Brian.
Ben jij dat op die foto?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:45 schreef Starlie het volgende:
Misschien is Brain wel homo..... kan hij daarom niet klaarkomen bij vrouwen en is hij gewoon jaloers op Amanda dat zij met Huub in bed lag......
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:45 schreef Starlie het volgende:
Misschien is Brain wel homo..... kan hij daarom niet klaarkomen bij vrouwen en is hij gewoon jaloers op Amanda dat zij met Huub in bed lag......
Wat een stomme gestoorde lul.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef Copycat het volgende:
Brian heeft zowel Nena als Amanda proberen op te bouwen.
Wat een zelfoverschatting.
Niet nodigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar ik zit net een ander plaatje te zoeken want mijn foto is misvormd!
Buiten de kooi had ik deze plannen als cokeplannetjes bestempeld, maarja daarbinnen is geen cokequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef Disana het volgende:
Brian wil de dames (bikini contest) persoonlijk langs zien komen. Hij bruist van de ideeen!
Maar dat maakt zijn zelfoverschatting (hij denkt dat hij bruist van de originele ideeen) niet minder eng hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Buiten de kooi had ik deze plannen als cokeplannetjes bestempeld, maarja daarbinnen is geen coke
Ik ben een vrouw van staalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
Met de beste wil van de wereld, kan ik niet posten wat Brainless zegt. Ik krijg het niet uit mijn toetsenbord. Hulde voor degene die dat wel kunnen.
Dus het was inderdaad een 'project' van Amanda? Ik vond hem zich er gisteren ook al zo mee bemoeien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:52 schreef Dark het volgende:
Brian heeft alweer mooie plannen in het verschiet voor zichzelf, hij wordt leider van de bikinicontest van Amanda. Daar gaat hij zijn energie insteken en niet meer in vrouwen en dames. Zijn verstand staat voorop, zichzelf slimmer maken.
Amanda vroeg hem steeds om raad en nu is hij als natuurlijke leider boven komen drijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het was inderdaad een 'project' van Amanda? Ik vond hem zich er gisteren ook al zo mee bemoeien.
Dat woord heeft hier een nieuwe betekenis gekregen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Huub is Lieke aan het bewerkstelligen onder de douche.
Hij heeft recent ook al eens opgegeven over zijn leiderschapskwaliteiten. Onvoorstelbaar toch.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda vroeg hem steeds om raad en nu is hij als natuurlijke leider boven komen drijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |