Sterkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:07 schreef pekel het volgende:
Ook Feyenoord gaat over op arbeidskrachten uit Polen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:11 schreef Fetai het volgende:
Prachtig, nu nog Co aanstellen volgend seizoen en we gaan weer voor de eerste 3 plaatsen![]()
Ja lachen, want wij hebben zoveel vertrouwen in de heer Ronald Koeman als trainer bij PSVquote:
Ronald gaat goed inkopen deze zomer, dus PSV doet volgend jaar mee om plaats 5/6quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ja lachen, want wij hebben zoveel vertrouwen in de heer Ronald Koeman als trainer bij PSV![]()
Feyenoord heeft helemaal niet zoveel nieuwe spelers nodig, ze beschikken over heel veel talentvolle spelers. Natuurlijk zijn er wel een paar nieuwe spelers nodig, maar de meesten die er nu zitten hebben minstens 1 interland gespeeld o.i.d. of hebben we bij een andere club al zien vlammen. Dat ze dit seizoen bagger speelden verwijt ik voor 80% aan Erwin Koeman.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ronald gaat goed inkopen deze zomer, dus PSV doet volgend jaar mee om plaats 5/6
zélfs als Co de wonderdokter is waar Feyenoord op zit te wachten, heeft hij minstens een seizoen nodig om orde op zaken te stellen in Rotterdam. Zonder nieuwe spelers gaat Feyenoord weer niet meedoen met de top 3 en voor nieuwe spelers is geen geld.
Wie weet wacht hij met beslissen tot hij zeker weet dat we Europa in gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
goede trainer, snap niet waarom hij niet gewoon komend seizoen ook komt...
Feyenoord heeft veel talent in huis (Drenthe, Bruins, Slory, Ekramy, Vinken, Wijnaldum, de Guzman, Derijck, Hofs) dat ziet iedereen over het hoofd omdat het zo kut draait nu. Als Gio en nog een ervaren kracht het aandurven om naar Feyenoord te komen moet een goede coach hier echt wel wat mee kunnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ronald gaat goed inkopen deze zomer, dus PSV doet volgend jaar mee om plaats 5/6
zélfs als Co de wonderdokter is waar Feyenoord op zit te wachten, heeft hij minstens een seizoen nodig om orde op zaken te stellen in Rotterdam. Zonder nieuwe spelers gaat Feyenoord weer niet meedoen met de top 3 en voor nieuwe spelers is geen geld.
Nee, daarvoor geeft Feyenoord te expliciet aan dat hij geen optie is voor aankomend seizoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:24 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wie weet wacht hij met beslissen tot hij zeker weet dat we Europa in gaan.
Precies, ben ik volkomen met je eens. Ook Buijs is gewoon een uitstekende speler, hij is meen ik toen hij nog voor Excelsior speelde uitgeroepen tot de beste speler van de 1e divisie en bij Groningen was hij ook één van de belangrijkste, of misschien wel dé belangrijkste spelers in het elftal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef g4st het volgende:
[..]
Feyenoord heeft veel talent in huis (Drenthe, Bruins, Slory, Ekramy, Vinken, Wijnaldum, de Guzman, Derijck, Hofs) dat ziet iedereen over het hoofd omdat het zo kut draait nu. Als Gio en nog een ervaren kracht het aandurven om naar Feyenoord te komen moet een goede coach hier echt wel wat mee kunnen.
opmerkelijk dat het spelen van 1 of meer interlands opeens wordt gezien als een teken van talent, terwijl er altijd zoveel kritiek op het selectiebeleid van v Basten is....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:21 schreef Fetai het volgende:
[..]
Feyenoord heeft helemaal niet zoveel nieuwe spelers nodig, ze beschikken over heel veel talentvolle spelers. Natuurlijk zijn er wel een paar nieuwe spelers nodig, maar de meesten die er nu zitten hebben minstens 1 interland gespeeld o.i.d. of hebben we bij een andere club al zien vlammen. Dat ze dit seizoen bagger speelden verwijt ik voor 80% aan Erwin Koeman.
Bovendien vind ik Ronald net zo slecht als zijn broer, die heeft zijn eerste miskoop alweer binnen, Alber Luque. PSV eindigt als Ronald blijft 3e of 4e, mark my words.
Buijs zou een leuke aanjager zijn in een goed-draaiend elftal, maar nu kunnen we er niets mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:31 schreef Fetai het volgende:
[..]
Precies, ben ik volkomen met je eens. Ook Buijs is gewoon een uitstekende speler, hij is meen ik toen hij nog voor Excelsior speelde uitgeroepen tot de beste speler van de 1e divisie en bij Groningen was hij ook één van de belangrijkste, of misschien wel dé belangrijkste spelers in het elftal.
Ja, z'n optreden tegen Italie was ongeloofelijk!quote:Ook Vlaar heeft al laten zien dat het gewoon een hele goede speler is, bij AZ én in Oranje.
Leuke bankzitters ja, meer niet.quote:Daarnaast hebben we nog meer spelers die echt wel wat in huis hebben in de naam van: Tiendalli, Greene, Huysegems, Lensky.
Maar vind je het zelf dan ook niet opmerkelijk dat zoveel spelers die zich al hebben bewezen hier slecht gaan presteren. Neem nou Vlaar, die stond in belangstelling voor zoveel clubs en hij koos uiteindelijk voor ons. Het lijkt wel alsof elke speler die hier komt een paar klasse slechter wordt dan ergens anders, dat kan toch niet anders dan dat het aan een slechte trainer ligt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
opmerkelijk dat het spelen van 1 of meer interlands opeens wordt gezien als een teken van talent, terwijl er altijd zoveel kritiek op het selectiebeleid van v Basten is....
Ik geloof best dat de spelers beter kunnen dan ze dit jaar gedaan hebben, ze konden nu nog geen bal gewoon aannemen. Een nieuwe trainer zal daar best verbetering in kunnen aanbrengen, maa rik ben er nog niet van overtuigd dat het talent in Rotterdam in de huidige groep genoeg is om echt weer eens mee te doen om de bovenste plekken.
(en ik hoop van harte dat Ronald bij PSV blijft, kunnen we volgend jaar nog eens lachen)
Dat is geen miskoop. Die gaat doelpunten maken hier in Nederland.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:21 schreef Fetai het volgende:
[..]
die heeft zijn eerste miskoop alweer binnen, Alber Luque.
de trainer heeft daar absoluut duidelijk invloed op gehad, maar het kan natuurlijk ook aan het karakter van Vlaar liggen. Voetballen bij Feyenoord is toch echt wat anders dan leuk ballen bij AZ. Nog niet zozeer vanwege het voetbaltechnische niveau, maar wel vanwege de druk die er nog steeds is bij Feyenoord om topprestaties neer te zettenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
Maar vind je het zelf dan ook niet opmerkelijk dat zoveel spelers die zich al hebben bewezen hier slecht gaan presteren. Neem nou Vlaar, die stond in belangstelling voor zoveel clubs en hij koos uiteindelijk voor ons. Het lijkt wel alsof elke speler die hier komt een paar klasse slechter wordt dan ergens anders, dat kan toch niet anders dan dat het aan een slechte trainer ligt?
Dan heb jij geen wedstrijden van hem bij Newcastle United gevolgdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is geen miskoop. Die gaat doelpunten maken hier in Nederland.![]()
Is er niet sprake van juist méér druk bij AZ. Daar is het zo dat iedereen moet presteren, omdat ze over een zeer grote selectie beschikken/beschikten en wanneer je niet aan de eisen voldoet/voldeed je er makkelijk een plek op de bank voor je geresserveerd werd. Daarnaast is de drang om een topclub te worden ook enorm, wat ook voor extra druk zorgt, omdat je ook moet presteren om aan die verwachting te voldoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
de trainer heeft daar absoluut duidelijk invloed op gehad, maar het kan natuurlijk ook aan het karakter van Vlaar liggen. Voetballen bij Feyenoord is toch echt wat anders dan leuk ballen bij AZ. Nog niet zozeer vanwege het voetbaltechnische niveau, maar wel vanwege de druk die er nog steeds is bij Feyenoord om topprestaties neer te zetten
In het land der blinden...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:38 schreef RemcoFR het volgende:
Ik vind vlaar niet slecht spelen hoor .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |