Esmee denters?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef MASD het volgende:
das toch dat youtube wijf?
13 in een dozijn zangeres, over een tijdje zijn ze haar toch weer vergeten
Lul niet deze zong gewoon goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:24 schreef l3laster het volgende:
O god nog een jan smit er bij ....
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef MASD het volgende:
das toch dat youtube wijf?
13 in een dozijn zangeres, over een tijdje zijn ze haar toch weer vergeten
Nou, hoelaat begon zijn show? Neem je de tijd van begin tot 3 uur. Die spoel je vooruit. En maar wachten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Dacht kwart over 3
True alleen staat zn show niet online nog maar zal eens later kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nou, hoelaat begon zijn show? Neem je de tijd van begin tot 3 uur. Die spoel je vooruit. En maar wachten.
Neenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:35 schreef oor het volgende:
WEET JE HET ALLLLLLLLL
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/nachtegiel/laatste.wma&start=02:00:00&end=03:00:00%20quote:Op maandag 7 mei 2007 12:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
Check het vandaag nog eens.
geen idee en ik heb me ook gek gezocht op googlequote:
Welke titels dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
geen idee en ik heb me ook gek gezocht op google
Ze heet Kim voor de rest zegt Giel er weinig over ja hij noemt wat titels
Nee hoor 12quote:Op maandag 28 mei 2007 02:53 schreef Riparius het volgende:
Deze dus:
[afbeelding]
Ze is trouwens geen 12 maar 14.
Dan ben je toch echt verkeerd ingelicht. Ze is geboren op 9 december 1992, dus reken zelf maar uit. En was het je nog niet opgevallen dat je topictitel ook is aangepast?quote:
Dat optreden was op 27 mei, niet gisteren. Ik vond haar TV-debuut niet sterk. Ze maakte een onzekere indruk, zat er een paar keer naast en miste ook een inzet. Bij een programma als Idols of X-Factor zou de jury gehakt hebben gemaakt van haar optreden. Dat optreden is trouwens hier terug te kijken (begint rond 42:20). Maar ze kan goed zingen. Ik heb haar CD en daarop klinkt ze prima. Fragmenten van alle nummers van de CD zijn hier te beluisteren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag haar gisteren bij Paul de Leeuw idd. Vond het echt goed klinken en beter dat ze voor Jazz kiest, in plaats van inwisselbare hersenloze popmuziek, Jazz is in ieder geval echte muziek.
Tjemig, ze is veel te oud voor Giel.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:53 schreef Riparius het volgende:
Deze dus:
[afbeelding]
Het was inderdaad niet helemaal foutloos, maar ze heeft wel een goede stem, als je alleen luisterde zou je niet denken dat ze 14 is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat optreden was op 27 mei, niet gisteren. Ik vond haar TV-debuut niet sterk. Ze maakte een onzekere indruk, zat er een paar keer naast en miste ook een inzet.
Ik vind dat vest leukquote:Op maandag 28 mei 2007 02:53 schreef Riparius het volgende:
Deze dus:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:01 schreef Robar het volgende:
Is toch Kim Hoorweg?
Haar vader is een beroemde schrijver/componist.
Ze trad ook op tijdens het concert van Trijntje Oosterhuis met het metropole orkest.
Voor een meisje van 14 was het behoorlijk goed!
Ik was echt onder de indruk.
Ja, en nu maar zien dat je vrijdag op tijd wakker bent voor Goedemorgen Nederland...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb de cd weheheh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |