Hij staat genoteerd. Tot volgende weekquote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef DANILXL het volgende:
-
Zelfs bij een schiettent is het 3x raak voor een knaak. Alleen in Alkmaar niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef DANILXL het volgende:
-
Wat deed die ?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef twi het volgende:
Die Jenner liet wel zien hoe graag 'ie naar Amsterdam wil komen na z'n penalty
Dat zag er echt super uitquote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef twi het volgende:
Ohja, en wat een GEWELDIG publiek. Vooral diep in de 2e helft en de gehele verlenging waren ze FANTASTISCH.
Die uitbarsting van Sjonnie toen ie had gescoordquote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Nashje het volgende:
Publiek was weer echt super. Zag er ook megavet uit.
Komt er nog een mooie foto van Sjonnie met het publiek of?
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Edje speelde echt fantastisch. Babel weer dramatisch.
Schitterend inderdaad. Hij is echt een held. Hij moet gewoon voor altijd bij Ajax blijven.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die uitbarsting van Sjonnie toen ie had gescoord. Wat een held.
Sjonnie is een echte Ajacied, ook al komt ie soms wat te kort op voetballend gebiedquote:Op zondag 6 mei 2007 21:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Schitterend inderdaad. Hij is echt een held. Hij moet gewoon voor altijd bij Ajax blijven.
Commentator: 'Het publiek zwaait met witte zakdoekjes"quote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef BadRabbit het volgende:
Trouwens ook een enorme pluim voor het publiek van Ajax, hebben hun ploeg geweldig gesteund toen Ajax met 10 man stond.
Die commentator was sowieso een oetlulquote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef Roi het volgende:
[..]
Commentator: 'Het publiek zwaait met witte zakdoekjes"
Ten Cate is niet zo populairquote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef Roi het volgende:
[..]
Commentator: 'Het publiek zwaait met witte zakdoekjes"
Ik ben er dus bang voor... dat we nu die playoffs verspelen...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Kang-He het volgende:
Als deze fucking beker er maar niet voor heeft gezorgd dat we woensdag met 5 andere mensen in het veld staan.
Ik was voor AZ maar bij elke Ajax speler die een penal nam wist ik dat ze hem erin gingen schieten ik hoopte anders.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik dacht bij Vermaelen, Lindenbergh en de Mul dat ze gingen missen.
Maar goed...
Ajax
Louis van Gaal![]()
Scheringa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |