Tja je moet toch ergens wat geld kunnen bewerkstelligen..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. Ik ben geen voorstander van betaalde streams, maar snap het wel.

http://dgk.servehttp.comquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:08 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hoe dat kan weet ik niet maar ik heb toegang tot meerdere streams. probeer gewoon eens een ander. Zoek even de mijne voor je op.

Ben geen techneut helaas, maar: Gebruik je IE, WMP 10 of 11, niet teveel tegelijk open, is je comp een beetje up to date? Volgens mij is er hier ergens ook een hulp topicquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BESTE REDAKTIE
ik heb gisteren betaald op http://www.kanalenkiezer.nl/
mijn streams bufferen constant en staan soms gewoon eel lang stil
op de tien site kan ik helemaal niet kijken,
hoe kan dit en wat doe ik eraan?

Onzin, dat zijn dingen die je normaal gesproken van tevoren bedenkt.. Dan ga je niet 'ineens' geld eisen voor online streamsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. Ik ben geen voorstander van betaalde streams, maar snap het wel.

Dat klopt: Problemen met Streams en Abonnementquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ben geen techneut helaas, maar: Gebruik je IE, WMP 10 of 11, niet teveel tegelijk open, is je comp een beetje up to date? Volgens mij is er hier ergens ook een hulp topic

Bufferen ligt niet aan de streams maar aan jouw (te trage) verbinding. Ik heb betaald en kan op elke site met streams kijken, zonder gebuffer. Je bandbreedte bepaald hoe de beelden binnenkomen, iets wat veel mensen niet schijnen te begrijpen. Je zit voor een dubbeltje nooit op de eerste rang, zeg maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BESTE REDAKTIE
ik heb gisteren betaald op http://www.kanalenkiezer.nl/
mijn streams bufferen constant en staan soms gewoon eel lang stil
op de tien site kan ik helemaal niet kijken,
hoe kan dit en wat doe ik eraan?

Kan ook zijn dat je videokaart het niet helemaal kan bewerkstelligenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:15 schreef SiRojK het volgende:
Das niet helemaal waar.. Ik zit hier op een verbinding die 1,1MB/s (9mbit) haalt (op goede servers, denk bijv. aan pay-newsservers) en heb ook buffers

Dat wegeditten van je eigen mening na tien minuten heeft hier nooit zoveel zin; je bent al een paar keer gequote met het origineel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte.

Zo zou ik ook wel wakker willen worden, maar dan niet als Nasty dat doet:Pquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:16 schreef Ecila111 het volgende:
Is dit nieuw dat Nasia Brian zo wekt? 'k Word er even helemaal niet goed van.

Alleen Nu... Videokaart die 4 van die low-quality schermpjes niet kan draaien?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je videokaart het niet helemaal kan bewerkstelligenHeb je altijd last van buffers of alleen nu ?

Ik help je wel even.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdiend. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. Ik ben een groot voorstander van betaalde streams en ik ben ook erg gehecht aan mijn huidige baan. Had ik al gezegd dat ik Deborah Flens heel aardig vind?

Sterker nog: ik snap niet waarom er, nu het "betaalde" streams zijn, slechts 2 van de 4 streams beschikbaar zijn, het lijkt me dat die beperking nu wel opgeheven mag worden en er weer gewoon 24/7 4 streams horen te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef SiRojK het volgende:
Trouwens over die streams.. Het is op zich ook niet zo heel gek dat het af en toe buffert en doet, tis behoorlijk wat dat ze moeten uploaden, maarjah, als je er voor moet betalen moet het gewoon TOP zijn en niet TROEP

Dat vind ik nou onzin. Bij een lancering van een nieuw product worden er vaak samples, freebies en aan acties gedaan... Natuurlijk heeft DGK mensen gelokt en 'verslaafd' gemaakt en zo een markt gecreeerd. ¤ 3.95 per maand vind ik niet veel. Okay gratis had ik natuurlijk ook liever gehad maar als met betalen het gebuffer is opgelost door grote drukte heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Onzin, dat zijn dingen die je normaal gesproken van tevoren bedenkt.. Dan ga je niet 'ineens' geld eisen voor online streams

Waarom doet hij dat in bed eigenlijk?? Is hij al terminaal??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:20 schreef SiRojK het volgende:
Brian leest 'Milkshakes and butterflies'........ OOOOOh

Ben ik met je eens.. Nu missen we dingen, terwijl we wel betalen om 24/7 in de kooi te kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: ik snap niet waarom er, nu het "betaalde" streams zijn, slechts 2 van de 4 streams beschikbaar zijn, het lijkt me dat die beperking nu wel opgeheven mag worden en er weer gewoon 24/7 4 streams horen te zijn.

Als je ondertussen al z'n 100 keer naar het toilet bent geweest...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:20 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, ik dacht dat ik laat m'n bed uitgekomen was.... Of zit ik in een streamloop ofzo??![]()

Precies wat je zegt, MAAR dan wordt dat normaal gesproken aangekondigd.. Nu doen ze net alsof het altijd live is te volgen op internet en INEENS moet je er voor betalen.. Dat zijn geen samples, freebies of acties, dat heeft er niets meer mee te maken aangezien ze het nooit zo hebben aangekondigd.. Er wordt ook geen reden gegevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik nou onzin. Bij een lancering van een nieuw product worden er vaak samples, freebies en aan acties gedaan... Natuurlijk heeft DGK mensen gelokt en 'verslaafd' gemaakt en zo een markt gecreeerd. ¤ 3.95 per maand vind ik niet veel. Okay gratis had ik natuurlijk ook liever gehad maar als met betalen het gebuffer is opgelost door grote drukte heb ik er geen problemen mee.

Zo doen loverboys en drugsdealers dat ook: eerst ff wat afhankelijkheid creërenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik nou onzin. Bij een lancering van een nieuw product worden er vaak samples, freebies en aan acties gedaan... Natuurlijk heeft DGK mensen gelokt en 'verslaafd' gemaakt en zo een markt gecreeerd. ¤ 3.95 per maand vind ik niet veel. Okay gratis had ik natuurlijk ook liever gehad maar als met betalen het gebuffer is opgelost door grote drukte heb ik er geen problemen mee.

Nou bedenk ik net dat er in Van Dalen een woord een tweede betekenis kan krijgen: "PARANORMAAL".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat in bed eigenlijk?? Is hij al terminaal??![]()
* Leandra gedraagt zich nog net en doet maar geen juichend poppetje bij die gedachte![]()

Ah gossie, Brian heeft een gevalletje buikloop?? Wat vervelend nou voor hem...... NOTquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je ondertussen al z'n 100 keer naar het toilet bent geweest...![]()

Jij begrijpt het ook niet echt. Het ligt niet aan uploaden maar aan downloaden op jouw PC. Een trage (weinig bandbreedte) PC zal nooit 4 gelijktijdige streams zonder bufferen kunnen verwerken. Zet je er 3 of 2 uit dan heb je er 1 op diezelfde verbinding en doet die het perfect, meestal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef SiRojK het volgende:
Trouwens over die streams.. Het is op zich ook niet zo heel gek dat het af en toe buffert en doet, tis behoorlijk wat dat ze moeten uploaden, maarjah, als je er voor moet betalen moet het gewoon TOP zijn en niet TROEP

Ik heb 4 streams, dus er wordt NIKS beperkt tot 2 streams.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.. Nu missen we dingen, terwijl we wel betalen om 24/7 in de kooi te kijken

Er is nooit aangekondigd dat de streams altijd gratis zouden blijven.... Daarnaast had je het kunnen weten omdat bij BB6 voor de filmpjes ook al betaald moest worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, MAAR dan wordt dat normaal gesproken aangekondigd.. Nu doen ze net alsof het altijd live is te volgen op internet en INEENS moet je er voor betalen.. Dat zijn geen samples, freebies of acties, dat heeft er niets meer mee te maken aangezien ze het nooit zo hebben aangekondigd.. Er wordt ook geen reden gegeven

ik zie het meer als de digitale drugsdealer, eerst mensen "verslaafd" maken en dan ervoor laten betalen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is nooit aangekondigd dat de streams altijd gratis zouden blijven.... Daarnaast had je het kunnen weten omdat bij BB6 voor de filmpjes ook al betaald moest worden.
En de reden kun je toch zelf bedenken: TIEN? Da's toch gewoon een commerciele zender met als doel (ooit) eens winst te maken? Het was al een maand van tevoren bekend gemaakt en er zijn zelfs gratis accounts voor een maand uitgedeeld.
't Is echt hollandse zuinigheid ten top...

In het geval van uploaden had ik het over het uploaden van de streams naar de server bij DGK.. Zij uploaden, ik downloadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:32 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jij begrijpt het ook niet echt. Het ligt niet aan uploaden maar aan downloaden op jouw PC. Een trage (weinig bandbreedte) PC zal nooit 4 gelijktijdige streams zonder bufferen kunnen verwerken. Zet je er 3 of 2 uit dan heb je er 1 op diezelfde verbinding en doet die het perfect, meestal.
4 streams van 448 kbps = 1792 Kbps . Bij een 2000 Kbps-verbinding is het al krap. (208 Kbps over)
4 x 448 kbps = 1792Kbps. Bij een 8000 Kbps-verbinding heb je nog 6208 Kbps over en kun je nog andere sites openzetten met desnoods andere streams.
Dus zoek het niet bij een ander maar bij je eigen abonnementje.....![]()

Owww je geeft de dealer de schuld dat je verslaafd bent geworden... zwaktebod hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:38 schreef proh het volgende:
[..]
ik zie het meer als de digitale drugsdealer, eerst mensen "verslaafd" maken en dan ervoor laten betalen...

Toch heb ik op 2 streams maar echte beelden, 1 waarbij je de kooi van afstand ziet, 1 van het hek, of heb jij andere streams dan ik?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb 4 streams, dus er wordt NIKS beperkt tot 2 streams.![]()

yup!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww je geeft de dealer de schuld dat je verslaafd bent geworden... zwaktebod hoor.

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:20 schreef voyeur het volgende:
[quote]p zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdiend. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. Ik ben een groot voorstander van betaalde streams en ik ben ook erg gehecht aan mijn huidige baan. Had ik al gezegd dat ik Deborah Flens heel aardig vind?
[..]
Ik help je wel even.

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:42 schreef proh het volgende:
[..]
yup!
maar ik ben niet verslaafd hoor, ik zit in de ontkennings-fase...
of eigenlijk "de ontwennings-fase"![]()

Nee, op zich moet dit genoeg zijn. Je hebt geen trage verbinding. 756,6 Kbyte ( 6053 kbps) is mooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
In het geval van uploaden had ik het over het uploaden van de streams naar de server bij DGK.. Zij uploaden, ik download.. Ik heb net even een speedtest voor je gedaan
Hiermee zou ik het toch moeten redden? Of haal ik nu kbps en Kbps of wat dan ook door elkaar, ben niet zo into de hoofdletter zooi, weet alleem Mb en MB te onderscheiden
[afbeelding]
Is btw een 20Mbit abonnement(je).. Waarbij ik natuurlijk begrijp dat ik 20Mbit niet haal, maar dit is de max voor mij hier.. Ik haal 1,1 MB/s op payservers, dus die speedtest is nog niet de max

Misschien eens een ping en/of een tracert uitvoeren?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
In het geval van uploaden had ik het over het uploaden van de streams naar de server bij DGK.. Zij uploaden, ik download.. Ik heb net even een speedtest voor je gedaan
Hiermee zou ik het toch moeten redden? Of haal ik nu kbps en Kbps of wat dan ook door elkaar, ben niet zo into de hoofdletter zooi, weet alleem Mb en MB te onderscheiden
[afbeelding]
Is btw een 20Mbit abonnement(je).. Waarbij ik natuurlijk begrijp dat ik 20Mbit niet haal, maar dit is de max voor mij hier.. Ik haal 1,1 MB/s op payservers, dus die speedtest is nog niet de max

Nee hoor, JIJ zit goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:51 schreef voyeur het volgende:
Ik ben de huidige COS kwijt; ik kom steeds in dit streamproblemen topic terecht. Is dat die bug waar iedereen over sprak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |