Maar wel lekker, zo even tussendoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Hiltonburger? Geen vet, geen inhoud?.
Dan moet je deze keer wel een datum geven he, Aartimeisje.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!![]()
Spannend, ik tel met je mee!
![]()
Ik niet, heb net gegetenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:29 schreef Q. het volgende:
Ik krijg honger van praten over eten.
Drie pogingen verder om hier een antwoord op te tikken geef ik het maar op.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
een familievriendelijk jongerenforum als Fok!.
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Drie pogingen verder om hier een antwoord op te tikken geef ik het maar op.
Dirty minds gaan niet altijd natuurlijk samen met een familievriendelijk jongerenforum als Fok!.
Ik heb geen idee, ik ben al jaren niet meer bij een McDonalds geweestquote:Op zondag 6 mei 2007 12:33 schreef dawg het volgende:
Maar de vraag blijft staan: smaakt die Parisburger?
Goed bezig!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben al jaren niet meer bij een McDonalds geweest.
Elf kilo kwijt, dus ik mag niet klagen. Alhoewel ik daar niet geheel en al de McD de schuld van zou gevenquote:
Dat is zeker netjesquote:Op zondag 6 mei 2007 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elf kilo kwijt, dus ik mag niet klagen. Alhoewel ik daar niet geheel en al de McD de schuld van zou geven.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef Aarti het volgende:
Oh, laat het de zon zijn
Oh, laat het het strand zijn
Laat het de zee zijn
Laat mij iets doen nu
Waardoor je mij nooit meer wilt zien
Oh, laat het het zout zijn
Laat het mijn allerdomste fout zijn
Maar laat me dit nooit meer vergeten, bovendien
Ik heb weer een nieuwe Nobiles gids, met nieuwe voorbeeldbrieven,quote:Op zondag 6 mei 2007 14:13 schreef Burdie het volgende:
Bah, ik schrijf echt baggersollicitatiebrieven vandaag.
"Hoi, ik las uw advertentie voor een baan uit die-en-die krant. Ik ben volgens mij een uitstekende kandidaat. Hierbij mijn CV".quote:Op zondag 6 mei 2007 14:13 schreef Burdie het volgende:
Bah, ik schrijf echt baggersollicitatiebrieven vandaag.
Ik geloof er geen flikker van,quote:Op zondag 6 mei 2007 17:18 schreef webspider het volgende:
[..]
"Hoi, ik las uw advertentie voor een baan uit die-en-die krant. Ik ben volgens mij een uitstekende kandidaat. Hierbij mijn CV".
Is bij mij tot nu toe voldoende geweest
OK, woordelijk misschien iets anders (vooral geen Hoi) maar voor de rest heb ik nog maar 1 sollicitatiebrief geschreven, en dit was wel degelijk de strekking!quote:
Het scheeld idd wel hoe je solliciteerd, en via bijvoorbeeld detachering is je cv vaak voldoende ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef webspider het volgende:
[..]
OK, woordelijk misschien iets anders (vooral geen Hoi) maar voor de rest heb ik nog maar 1 sollicitatiebrief geschreven, en dit was wel degelijk de strekking!
Tegenwoordig hoeven ze alleen mn up2date CV maar te hebben, brieven zijn ouderwets.
Headhunters.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het scheelt idd wel hoe je solliciteert, en via bijvoorbeeld detachering is je cv vaak voldoende ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |