Fijn he.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn rekeningen betaald en heb mijn spaarrekening alweer moeten aanspreken.
Ook jonge blaadjes kunnen dat hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo een die die later, als ze een ouwe taart is, best wel in Den Haag wil wonen.
Het is in verband met de studie wat onhandig. Dus voorlopig blijf ik in Utrecht. Tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren ben ik oud en klaar voor Den Haag.quote:
Eva?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik mis Den Haag een beetje... of nouja, ik mis vooral Eva heel erg.
Ik heb zojuist bedacht dat ik straks mijn eigen drinken mee ga nemen naar Bevrijdingsfestival. Dan hoef ik tenminste niet te pinnen.quote:
Mail me eens wat info over die date van je. Ik ben nieuwsgierig.quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb zojuist bedacht dat ik straks mijn eigen drinken mee ga nemen naar Bevrijdingsfestival. Dan hoef ik tenminste niet te pinnen.
Whehe. Er valt weinig te vertellen eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mail me eens wat info over die date van je. Ik ben nieuwsgierig.
Komt ze niet zo vaak op bezoek in Utrecht?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:48 schreef Burdie het volgende:
Ik mis Den Haag een beetje... of nouja, ik mis vooral Eva heel erg.
Nouja, in dat geval mag het wachten tot er wat meer te vertellen valt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe. Er valt weinig te vertellen eigenlijk.
Nee, of nouja, ze is in mijn vorige huis een keertje op visite geweest en ik ben donderdag naar Den Haag geweest. We kwamen beiden tot de conclusie dat we elkaar te weinig zagen, want het was echt heel super gezelligquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt ze niet zo vaak op bezoek in Utrecht?
Er gaat ook niet veel meer te vertellen zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, in dat geval mag het wachten tot er wat meer te vertellen valt.
Oh.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er gaat ook niet veel meer te vertellen zijn, denk ik..
Twee minuten stilte.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:53 schreef emo.gif het volgende:
Twee wat trouwens?
Awhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |