Ik ga alleen even balkenende-spotten zometeen in Park Transwijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:
werk![]()
en owee als ik het fetsival kan horen e n racoon
![]()
ik wil ook! grrrrr
Ik weet van niets (meer).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:44 schreef Memento-Mori het volgende:gister anders niet
samen met nog een ander niet nader te noemen persoon
die heb ik gister al gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga alleen even balkenende-spotten zometeen in Park Transwijk.
alleen racoon is een beetje bekende naam, maar die treden overal opquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast een beter programma dan het festival in Utrecht.
Zelfs in Utrecht! Nou, dan kan ik net zo goed hier blijven, ga ff rondje lopen op festival in utrecht maar ook alleen maar omdat dat in mn achtertuin is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alleen racoon is een beetje bekende naam, maar die treden overal op.
Misschien ging het wel over tieten!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ging het niet over de twee minuten stilte van gisteren?
Het ging over bier zei ik al.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ging het niet over de twee minuten stilte van gisteren?
Pics!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:29 schreef Thisbe het volgende:
En deze ouwe taart ziet er nog steeds fris en fruitig uit!
Ik was woensdag jarig. Dank je wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:29 schreef Thisbe het volgende:
Dank je poppies. En Q natuurlijk ook gefeliciteerd (ik zag ergens voorbij komen dat je een dezer dagen ook jarig bent/was?)
En deze ouwe taart ziet er nog steeds fris en fruitig uit!
Och kom! Ik heb een vriendin van 31, en dat is ook gewoon een heel mooie meid. Ook was er gisteren een vriendin van 22, en zij gedragen zich niet totaal anders hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was woensdag jarig. Dank je wel.Ik voel me wel steeds ouder, die 30 komt wel erg dichtbij nu...
De duvel is oud.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Q. het volgende:
En toch is het oudtdtdt.
En wát voor jong blaadje!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Jong blaadje meldt.
Ik heb net al mijn rekeningen betaald en heb mijn spaarrekening alweer moeten aanspreken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben iig weer blut genoeg voor de rest van de maand. Hoe is het met jullie?
had je een date? hoe was het?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik ben zojuist netjes voor m'n deur afgezet.
Zo een die die later, als ze een ouwe taart is, best wel in Den Haag wil wonen.quote:
Fijn he.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn rekeningen betaald en heb mijn spaarrekening alweer moeten aanspreken.
Ook jonge blaadjes kunnen dat hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo een die die later, als ze een ouwe taart is, best wel in Den Haag wil wonen.
Het is in verband met de studie wat onhandig. Dus voorlopig blijf ik in Utrecht. Tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren ben ik oud en klaar voor Den Haag.quote:
Eva?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik mis Den Haag een beetje... of nouja, ik mis vooral Eva heel erg.
Ik heb zojuist bedacht dat ik straks mijn eigen drinken mee ga nemen naar Bevrijdingsfestival. Dan hoef ik tenminste niet te pinnen.quote:
Mail me eens wat info over die date van je. Ik ben nieuwsgierig.quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb zojuist bedacht dat ik straks mijn eigen drinken mee ga nemen naar Bevrijdingsfestival. Dan hoef ik tenminste niet te pinnen.
Whehe. Er valt weinig te vertellen eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mail me eens wat info over die date van je. Ik ben nieuwsgierig.
Komt ze niet zo vaak op bezoek in Utrecht?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:48 schreef Burdie het volgende:
Ik mis Den Haag een beetje... of nouja, ik mis vooral Eva heel erg.
Nouja, in dat geval mag het wachten tot er wat meer te vertellen valt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe. Er valt weinig te vertellen eigenlijk.
Nee, of nouja, ze is in mijn vorige huis een keertje op visite geweest en ik ben donderdag naar Den Haag geweest. We kwamen beiden tot de conclusie dat we elkaar te weinig zagen, want het was echt heel super gezelligquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt ze niet zo vaak op bezoek in Utrecht?
Er gaat ook niet veel meer te vertellen zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, in dat geval mag het wachten tot er wat meer te vertellen valt.
Oh.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er gaat ook niet veel meer te vertellen zijn, denk ik..
Twee minuten stilte.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:53 schreef emo.gif het volgende:
Twee wat trouwens?
Awhquote:
Ik heb pasgeleden ook na maanden weer eens afgesproken met één van mijn liefste vriendinnetjes. En toen kwamen we tot precies dezelfde conclusie. Dus bellen we elkaar weer vaker, en spreken we weer vaker af. Gelukkig kunnen goede vriendschappen zo'n stootje wel hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, of nouja, ze is in mijn vorige huis een keertje op visite geweest en ik ben donderdag naar Den Haag geweest. We kwamen beiden tot de conclusie dat we elkaar te weinig zagen, want het was echt heel super gezellig.
Zeker, mits na half één. Ik moet eerst naar de psychiater.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Awh
Daar gaan we zo snel mogelijk iets aan doen.
Als je maandagmiddag tijd hebt voor lunch heb je geluk, anders moet je iets langer wachten.
Prima. Dat is een date. (quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeker, mits na half één. Ik moet eerst naar de psychiater.
We vroegen ons ook alletwee af of het een soort van 'bijpraten en wegwezen' zou worden of niet, maar het was net alsof we elkaar gewoon gisteren nog hadden gezien, gewoon meteen gezellig en vertrouwd. Heel fijn als je dat met sommige mensen hebtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden ook na maanden weer eens afgesproken met één van mijn liefste vriendinnetjes. En toen kwamen we tot precies dezelfde conclusie. Dus bellen we elkaar weer vaker, en spreken we weer vaker af. Gelukkig kunnen goede vriendschappen zo'n stootje wel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |