Geen idee!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:28 schreef vencodark het volgende:
De anderen hebben zeker betere dingen te doen dan te fokken. Waarom ik niet?![]()
Vuurwerk? Bedoel jequote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik ben nu ook al weer thuis omdat ik te moe ben.![]()
Zometeen vuurwerk kijken vanaf het balkon.
Op het bevrijdingsfestival in mn achtertuin. Dat zag ik nog op het journaal vandaag.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vuurwerk? Bedoel jeof vuurwerk van oudjaar nog?
![]()
Wat gezellig!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Op het bevrijdingsfestival in mn achtertuin. Dat zag ik nog op het journaal vandaag.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:47 schreef Q. het volgende:
Ik zag Balkenende er ook nog, op een meter afstand!Ik had hem zo kunnen vermoorden.
Zie TTquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga morgen voordat ik naar Duindigt ga nog twee grasparkieten kopen.
Nee.quote:
Dat vind je vast zelf ook wat onwaarschijnlijk.quote:
Wat goed!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, vanmiddag heb ik mijn laatste sigaretje gerookt.
Ever!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef Burdie het volgende:
Ik quote hem nog maar een keer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef Burdie het volgende:
Goedzo womanquote:
Mwoah, het boegeroep van de mensheid weerhoudt veel verstokte rokers er niet van om gewoon door te gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goedzo woman. Ik heb bedacht om het tegen zo veel mogelijk mensen te vertellen; dan is de vernedering van als ik het tóch niet volhoud, des te groter.
Zeg, heb jij vanmiddag je laatste sigaretje gerookt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goedzo woman. Ik heb bedacht om het tegen zo veel mogelijk mensen te vertellen; dan is de vernedering van als ik het tóch niet volhoud, des te groter.
Dat weet ik en dat weet ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Mwoah, het boegeroep van de mensheid weerhoudt veel verstokte rokers er niet van om gewoon door te gaan.
Maar voor de zekerheid: roken is de meest waardeloze (niet strafbare) bezigheid die ik kan bedenken.![]()
Henk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zeg, heb jij vanmiddag je laatste sigaretje gerookt?
Niet Pieter.quote:
Awwquote:
* Frezer geeft trui, deken en wanten aan.quote:
hier op fok?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aww. Regel iemand om je lekker warm in te stoppen?
.
[Pheno]quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
ik ben gebroken. en levend verbrand. klotezon.
'even gezellig naar wageningen'. Heb drie uur in de zon staan bakken voor het defilé en 's avonds zat de stad vol met ladderzatte pubers en op de dijk met alle lichtjes stonden er overal wildplassers. Gezellig!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef Frezer het volgende:
Zware dag gehad?
Had je dat niet donderdag kunnen zijn, dan was ik zeker geweest of ik je gezien hadquote:
Klinkt als een dolle boel,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'even gezellig naar wageningen'. Heb drie uur in de zon staan bakken voor het defilé en 's avonds zat de stad vol met ladderzatte pubers en op de dijk met alle lichtjes stonden er overal wildplassers. Gezellig!
Helaas, het is bijna voorbijquote:
Ik ben altijd wakker.quote:
kwart over 6, katten.quote:
Kwart voor 6, stom ritme....quote:
Welke?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:03 schreef Q. het volgende:
Half zeven, ritme. Al drie afleveringen van vrouwenseries gekeken.
Dan heeft CL de tijd om langs te gaan in Beverwijk.quote:
24 dagen.quote:
Lijkt me een goed plan!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
24 dagen.
Aftellen geblazen. En daarna gaan wij een keer eten, dan moet het er maar eens echt van komen, dan zit ik ook veel makkelijker in mijn tijd.
De Hiltonburger? Geen vet, geen inhoud?quote:
Dat geen inhoud past goed bij McD.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Hiltonburger? Geen vet, geen inhoud?.
Maar wel lekker, zo even tussendoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Hiltonburger? Geen vet, geen inhoud?.
Dan moet je deze keer wel een datum geven he, Aartimeisje.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!![]()
Spannend, ik tel met je mee!
![]()
Ik niet, heb net gegetenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:29 schreef Q. het volgende:
Ik krijg honger van praten over eten.
Drie pogingen verder om hier een antwoord op te tikken geef ik het maar op.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
een familievriendelijk jongerenforum als Fok!.
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Drie pogingen verder om hier een antwoord op te tikken geef ik het maar op.
Dirty minds gaan niet altijd natuurlijk samen met een familievriendelijk jongerenforum als Fok!.
Ik heb geen idee, ik ben al jaren niet meer bij een McDonalds geweestquote:Op zondag 6 mei 2007 12:33 schreef dawg het volgende:
Maar de vraag blijft staan: smaakt die Parisburger?
Goed bezig!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben al jaren niet meer bij een McDonalds geweest.
Elf kilo kwijt, dus ik mag niet klagen. Alhoewel ik daar niet geheel en al de McD de schuld van zou gevenquote:
Dat is zeker netjesquote:Op zondag 6 mei 2007 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elf kilo kwijt, dus ik mag niet klagen. Alhoewel ik daar niet geheel en al de McD de schuld van zou geven.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef Aarti het volgende:
Oh, laat het de zon zijn
Oh, laat het het strand zijn
Laat het de zee zijn
Laat mij iets doen nu
Waardoor je mij nooit meer wilt zien
Oh, laat het het zout zijn
Laat het mijn allerdomste fout zijn
Maar laat me dit nooit meer vergeten, bovendien
Ik heb weer een nieuwe Nobiles gids, met nieuwe voorbeeldbrieven,quote:Op zondag 6 mei 2007 14:13 schreef Burdie het volgende:
Bah, ik schrijf echt baggersollicitatiebrieven vandaag.
"Hoi, ik las uw advertentie voor een baan uit die-en-die krant. Ik ben volgens mij een uitstekende kandidaat. Hierbij mijn CV".quote:Op zondag 6 mei 2007 14:13 schreef Burdie het volgende:
Bah, ik schrijf echt baggersollicitatiebrieven vandaag.
Ik geloof er geen flikker van,quote:Op zondag 6 mei 2007 17:18 schreef webspider het volgende:
[..]
"Hoi, ik las uw advertentie voor een baan uit die-en-die krant. Ik ben volgens mij een uitstekende kandidaat. Hierbij mijn CV".
Is bij mij tot nu toe voldoende geweest
OK, woordelijk misschien iets anders (vooral geen Hoi) maar voor de rest heb ik nog maar 1 sollicitatiebrief geschreven, en dit was wel degelijk de strekking!quote:
Het scheeld idd wel hoe je solliciteerd, en via bijvoorbeeld detachering is je cv vaak voldoende ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef webspider het volgende:
[..]
OK, woordelijk misschien iets anders (vooral geen Hoi) maar voor de rest heb ik nog maar 1 sollicitatiebrief geschreven, en dit was wel degelijk de strekking!
Tegenwoordig hoeven ze alleen mn up2date CV maar te hebben, brieven zijn ouderwets.
Headhunters.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het scheelt idd wel hoe je solliciteert, en via bijvoorbeeld detachering is je cv vaak voldoende ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |