Zou het super leuk vinden als je hier een tutorial van maakt! Mijn 'hoofd'computer met de licentie gebruik ik vaak voor andere zaken, de streams wil ik ook graag kunnen zien op een bij-computertje. Voor zover ik weet is dit ook gewoon legaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:55 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Voor diegenen die net als ik met meerdere computers willen kijken op 1 licentie:
Ik ben een beetje aan het experimenteren geweest en met de WindowsMediaEncoder
lukt het me nu om in de slaapkamer op de Mac(osx met mediaplayer) en in de badkamer
op een ipaq naar de streams te kunnen kijken.
Upgraden ging simpel... De betalingsmethode werkt iig wel, want ik prima zien in mijn overzicht wat er gestort is en wat ik aangekocht heb...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
[..]
en volgens mij werkt die niet.
Ging het ugraden wel?
Dam moet het toch gaan werken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Upgraden ging simpel... De betalingsmethode werkt iig wel, want ik prima zien in mijn overzicht wat er gestort is en wat ik aangekocht heb...
Hmm.. "Nieuwe DRM map".. Detail, maar had ik dus niet. Originele DRM hernoemt en thats it.. Dus geen DRM map meer aanwezig..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, zonder resultaat. Toen heb ik de files van de DRM map weer teruggeplaatst in die oorspronkelijke DRM map. Deze map hernoemd. Nieuwe DRM map. Weer geupdate (en herstart en de hele reut). Weer niks. Nieuw (dag)abonnement genomen. Weer geupdate, weer herstart (en de...). Niks!
Is dat voorstel van KleinZusje wat???
Daar stopte het bij mij ook telkens. Als ik dan mijn e-mail-adres intypte in die witte regel ging hij verder en zei: Gefeliciteerd, heel veel plezier met de streams, click op "Afspelen" en genieten maar. Alleen de knop "Afspelen" is nergens te bekennen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Dam moet het toch gaan werken?
Maar bij mij via die link het wachten op een licentie maar niet verder.
En nadat ik geugrade had kreeg ik wel via de tiensite een betaalpop-up.
voorheen niet.
Tien test is positief! Dat andere ga ik uitproberen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:40 schreef Egbert1972 het volgende:
[..]
Hmm.. "Nieuwe DRM map".. Detail, maar had ik dus niet. Originele DRM hernoemt en thats it.. Dus geen DRM map meer aanwezig..
Wat zegt die tien test trouwens? http://www.tien.tv/systemcheck/talpatv/systemcheck.htm
Ten eerste is dit legaal, omdat je feite alleen maar 'remote kijkt' op je hoofdcomputerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:33 schreef soylent het volgende:
[..]
Zou het super leuk vinden als je hier een tutorial van maakt!
bestaat er ook nog een hack om wmp10 op windows2000 te draaien?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, nog even een aanvulling op mijn vorige post alhier, als WMP10 aangeeft dat ie updates heeft, NIET installeren, anders heb je weer 11
Het kan wel zijn dat ie een melding geeft dat je een "beveiligingsupgrade" moet uitvoeren als je de streams wilt afspelen, die kan je gerust installen
Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd, ik kan wel even voor je zoekenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
bestaat er ook nog een hack om wmp10 op windows2000 te draaien?
NEEE HOOO! Als die tien test positief is en je komt tot het punt dat ie zegt dat alles goed is en veel plezier met de streams, dan DIRECT de tien site verlaten en streams starten in 1 van de vele links die voorbij komen! Ik gebruik http://www.hanff.nl/goudenkooi.php maar elke andere zal ook wel werken aangezien ze uiteindelijk toch op hetzelfde uitkomen zo te zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:47 schreef demins het volgende:
[..]
Tien test is positief! Dat andere ga ik uitproberen...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef Egbert1972 het volgende:
[..]
NEEE HOOO! Als die tien test positief is en je komt tot het punt dat ie zegt dat alles goed is en veel plezier met de streams, dan DIRECT de tien site verlaten en streams starten in 1 van de vele links die voorbij komen! Ik gebruik http://www.hanff.nl/goudenkooi.php maar elke andere zal ook wel werken aangezien ze uiteindelijk toch op hetzelfde uitkomen zo te zien.
Tenmiste.. Dat werkte dus bij mij zo..![]()
hai, kheb er al even naar gezocht, maar kan er niets concreet op vinden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd, ik kan wel even voor je zoeken
Ja ok. Je krijgt zo'n schermpje waar je nog even je email adres mag invullen voor in het geval dat.. Als je zover bent niet naar tien terug, maar gewoon een streamspage starten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:12 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit dan al niet meer op de tien-site maar op de site van securepay.com... Daarvandaan misschien weer in tien terug? Dat zou kunnen, al herken ik de paginalay-out niet. Maar ook dat zou kunnen.
Ik moet even wat anders gaan doen, geloof ik...![]()
Bottom line: ik zie nog geen streams...Maar wel bedankt voor je hulp!!!
Je bent nog niet van me af!
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |