Ik heb op een andere manier betaald, dus ik weet niet of het de bedoeling is dat je een sms retour krijgt. Ik kon na betaling direkt kijken al kreeg ik pas later een bevestigingsemail retour. Heb je al geprobeerd of je kunt kijken?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb na een kwartier nog geen sms terug gekregen.![]()
Is volgens mij aan je pc gekoppeltquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Kunnen meerdere mensen van 1 password gebruik maken?:)
sms Palma naar 112, misschien helpt hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:15 schreef mootie het volgende:
Help! Om 1 uur kreeg ik ineens een pop up en ik moet betalen voor de streams, ik heb de gratis maand.![]()
Is Mediaspeler 11 soms geinstalleerd? Daarop kreeg ik hier (XP) de streams ook niet aan de praat. We hebben toen Mediaspeler 10 weer geinstalleerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een update geinstalleerd en nu doen de streams het niet meer. Iemand die dit herkent?
XPquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef soylent het volgende:
Wat voor archaische versie van Windows heb je dan?
Geweldig!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:39 schreef Marrije het volgende:
Nou, waarschijnlijk lag het aan die stomme MP 11, vraag me niet hoe maar nu doet MP 10 het en het draaaaait weer dus deze verslaafde is weer in een goed humeur.
Thanks Disana!
Als je erop klikt, krijg je toch een lijst met updates (in dit geval 1) te zien die je kunt uitvinken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Wel 1 nadeel, nu zegt windows dat er 1 update beschikbaar isMaar ik wil m niet
Maar dat blijft dan maar terugkomen. Zucht. Maar voor nú heb ik streams
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Help. Sinds vanmiddag krijg ik alleen geluid en geen beeld. Alles wat ik zie zijn gekleurde verticale strepen. Heeft iemand een idee waaraan dat kan liggen?
- edit - Opgelost, opnieuw opstarten wil ook wel eens helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |