Waar blijft jouw icon?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:00 schreef cindy10 het volgende:
kvind de kledingstyle van mootie trouwens hip en bij de tijd! (lig ik er nu helemaal uit?)
als je dat maar niet zegt bij een vriendin ala amanda!(dan kan de test weleens positief uitwijzen).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hehe, ik was te laat...
No way, die OP is niet te kopieren, blijkt nu dusquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hehe, ik was te laat...
Mijn OP is aangepast, lieve Prossie...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
No way, die OP is niet te kopieren, blijkt nu dus![]()
Deze staat en pas je OP aan.
![]()
Kopieren uit de quote schat... net als bij de COS OPquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
No way, die OP is niet te kopieren, blijkt nu dus![]()
Deze staat en pas je OP aan.
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kopieren uit de quote schat... net als bij de COS OP![]()
dat is ook een hekel punt jaa....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
Ik zou niet aan een icoon beginnen hoor cindy. Voor je het weet snappen ze hem niet.
Heb je de grote versie nog ergens?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
Ik zou niet aan een icoon beginnen hoor cindy. Voor je het weet snappen ze hem niet.
Nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb je de grote versie nog ergens?
Mjah, maar het ziet er zo naakt uit zonder icon.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:10 schreef cindy10 het volgende:
by the way ian....jij hebt mijn face toch al gezien op een niet nader te noemen chat proggie? hahahah
heb je gelijk in...maar het wil effe niet 1,2,3 lukken,en heb niet het geduld dat nu meteen uit te gaan zoeken hahahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, maar het ziet er zo naakt uit zonder icon.![]()
Als je wil doe ik je volgende keer wel ff helpen over msn ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb je gelijk in...maar het wil effe niet 1,2,3 lukken,en heb niet het geduld dat nu meteen uit te gaan zoeken hahahaha![]()
Haal mijn ^^ er maar uit, lieve Ian.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn OP is aangepast, lieve Prossie...
Zelfs naar jouw ^^
door jou word ik altijd graag geholpen,hahahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je wil doe ik je volgende keer wel ff helpen over msn ofzo.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
door jou word ik altijd graag geholpen,hahahaha![]()
maar de ellende is dat mn pc compleet leeg is geweest...
dus heb er ook weinig opstaan momenteel!![]()
Hey, daar mis je je eigen topicquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[DGK # 1] Inhoudelijk baggeren met Ian_Nick & Leandra
Mijn eigenste topic!?![]()
Avonne, wat doe je!?![]()
kan googlen tot ik een ons weeg,dan nog krijg ik maar een paar dingen....(hahaha niet geschikt als avatar!)quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
Ian word echt de icoon stijler van fok
Goed gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
Een vraagteken in de OP. Betekend dat dat er een vacature is voor SC-poster?
Weet je wie ik denk dat het goed zou doen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed gezien![]()
En ik had even geen andere icon voor handen, en om de hele zooi nou scheef te gooien...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je wie ik denk dat het goed zou doen?
Prospera
Eindelijk dan toch? Zie je nou dat het helpt als je beter kijktquote:
Je wil serieus niet weten hoe lang ik er naar heb zitten starenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eindelijk dan toch? Zie je nou dat het helpt als je beter kijkt
Dankquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Je wil serieus niet weten hoe lang ik er naar heb zitten staren![]()
Maar ik vind je icon nu toch wel heul mooi![]()
Ik dacht het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je wie ik denk dat het goed zou doen?
Prospera
Vind je het geen eer dat ik zomaar uit me zelf aan jou denk?quote:
Hele grote eerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind je het geen eer dat ik zomaar uit me zelf aan jou denk?
![]()
Okee daar kwam ie dus vandaanquote:
... veulen nog bedankt... sweet dreams...quote:
Soes!!!!quote:
Als ze "tepels" zegt een beetjequote:
en waarom zei ze dat dan tegen jou?quote:
Ze belde me en vertelde wat ze met je ging doen, dat dusquote:
Toch niet wéér zo'n fan die gehuld in luier en geitewollen sokken het "tepel in neusgaatje drukken-spel" wil spelen hè?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze belde me en vertelde wat ze met je ging doen, dat dus![]()
Bij nader inzien toch niet. Ik laat me potdomme niet wegjagen! Stelletje arrogante, ongevoelige klojo's.quote:
Oh, sorry: ook jij een hele goedemorgen, Talitha!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij nader inzien toch niet. Ik laat me potdomme niet wegjagen! Stelletje arrogante, ongevoelige klojo's.
Aha, nu heb ik de ava van Veulen ook doorquote:
Bite me!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, sorry: ook jij een hele goedemorgen, Talitha!
Laat maar Gert. Ik ben niet kwaad, omdat je geen goedemorgen hebt gezegd. Ik heb gewoon een ontzettend pesthumeur.quote:
De COS is er ook nog: [COS#1356] Waar Jaap problemen met de streamers checkt maar zojuist:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:29 schreef proh het volgende:
kan niet iemand even een webcam richten op zijn streams en die beelden delen met mij?
Goh, heeft ie eindelijk het touw, de pillen of de scheermesjes gevonden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stream 1: Brian die in bed ligt te sterven
Neuh hij heeft last van zielig ziek zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:37 schreef proh het volgende:
[..]
Goh, heeft ie eindelijk het touw, de pillen of de scheermesjes gevonden?
Zoooo! Da's een leuk schoolreisje!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
Mont Blanc
Die 1000 km was een gokje, maar het zal vast niet veel minder zijn
Edit: m'n gokje was heel aardig, volgens de routeplanner is het 951,7 km.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Aha, nu heb ik de ava van Veulen ook door![]()
En ik hou nog wel zoveel van eenhoorns!!
Nou, ik zat net ff de site die bij het "schoolreisje" hoort te checken... maar dat komt wel goed volgens mij, degenen die de vragen en antwoorden hebben gemaakt hebben iig humorquote:
quote:Is er een café of disco?
Ja, 15 km lopen, ’s Avonds gaan we wel een paar keer naar Chamonix.
Ahhh mijn kid is gisteravond teruggekomen van een weekje Engeland.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
Ik ga echt eerst even wat eten voor ik boodschappen ga doen... anders komt dat niet goed
Nog eea aan lekkers voor de kid meenemen voor op schoolkamp en dan mag ik de hele week eten wat ik lekker vind...![]()
Zal wel ff raar zijn... zo'n leeg huis terwijl je weet dat ie 1000 km verderop is![]()
Ook schoolkamp of een ander vakantiereisje?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ahhh mijn kid is gisteravond teruggekomen van een weekje Engeland.![]()
![]()
Dat is ter gerustelling.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:04 schreef Leandra het volgende:
Nou, ik zat net ff de site die bij het "schoolreisje" hoort te checken... maar dat komt wel goed volgens mij, degenen die de vragen en antwoorden hebben gemaakt hebben iig humor
Ach, daar maak ik me ook niet echt druk om, hij weet zich uitstekend te handhaven in de gemiddelde horecagelegenheidquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is ter gerustelling.
In werkelijkheid zit die disco op nog geen minuut afstand natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Ach, daar maak ik me ook niet echt druk om, hij weet zich uitstekend te handhaven in de gemiddelde horecagelegenheid
Volgens het programma ook klimmen, mits het weer dat toestaat, en verder staan er een aantal zeer pittige wandelingen in de planning.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gaan ze echt klimmen of alleen een beetje daar in de buurt berglopen?
Ik zal voor hem duimen. Klimmen is 100x leuker dan alleen wandelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
Volgens het programma ook klimmen, mits het weer dat toestaat, en verder staan er een aantal zeer pittige wandelingen in de planning.
Maar ik hoop voor hem dat ze wel kunnen klimmen (de weersvoorspelling is niet al te positief) want hij is op de klimwand op school ook vrij goed... en dan is zo'n echte bergwand een hele leuke uitdaging natuurlijk.
Hij schijnt altijd erg snel boven te zijn... dus handigheid heeft hij er zeker in, het is dan ook een lange knul... hij is 1.90 lang en dat lijkt vrijwel alleen maar benen te zijn...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zal voor hem duimen. Klimmen is 100x leuker dan alleen wandelen.
Zeker als ie er al aardig wat handigheid in heeft.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
Hij schijnt altijd erg snel boven te zijn... dus handigheid heeft hij er zeker in, het is dan ook een lange knul... hij is 1.90 lang en dat lijkt vrijwel alleen maar benen te zijn...
Hij staat nog een beetje hoog op de poten.. zoals een veulen
Het was Schoolreisje enne nu hebben ze hier weekje vakantie!!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook schoolkamp of een ander vakantiereisje?
Die van mij heeft zich iig deze week het leplazerus gewerkt omdat hij schoolvakantie had en dus de kans had om een leuk zakcentje voor volgende week te verdienen
Ah... andere regio, andere vakantie/schoolkamp verdelingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was Schoolreisje enne nu hebben ze hier weekje vakantie!!!!!![]()
Dank je liefquote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
Zet die APK hunk even op de vraagteken plek wil je ?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Voor Demins en allen die het moeilijk hebben op dit moment:
![]()
Alleen en peinzend en met trage tred
Zoek ik mijn weg door de eenzaamste gebieden,
Terwijl ik steeds mijn ogen scherp laat spieden
Naar plaatsen waar geen mens zijn schreden zet.
Ik ken geen ander middel dat mij redt
Van ’t oog der mensen dat ik wil ontvlieden.
Want dat een laaiend vuur mijn bloed doet zieden,
Merkt ieder die maar even op mij let.
Ik denk dat berg en bos, rivier en veld
( en zij alleen) wel zien in welke mate
De stille pijn van de eenzaamheid mij kwelt.
Maar toch vind ik geen plaatsen zo verlaten
Dat Liefde mij daarheen niet vergezelt
Om steeds met mij, en ik met haar, te praten.
( Francesco Petrarca, Sonnetten en andere gedichten)
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
Wil APK dat wel??
Dat is trouwens toch gewoon David Beckham??![]()
nee schat dat ben ik alquote:
Print mn postgeschiedenis maar uitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:20 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je papieren die dat kunnen aantonen?![]()
Ik wel! [afbeelding]
Demins ís het vraagteken!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:28 schreef Veulen het volgende:
Moet Demins niet gewoon op dat vraagteken komen?
Je wil dat ding APK goedgekeurd laten verklarenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
Maar dan wil ik APK er ook bij. Misschien ipv een kloon![]()
APK is topquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je wil dat ding APK goedgekeurd laten verklaren![]()
WRAAAAHquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Maar lieve fokkertjes, ik zet mn werkende gratis streams even uit en ga een dutje doen................ tot later![]()
Beetje in de trant van "Hier kan jou avatar komen te staan".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind persoonlijk het vraagteken ook wel wat hebben eigenlijk...
Mijn icoon zegt helemaal niks meer!quote:
Hoezo? Niemand wil er meer in!? Iedereen wil er alleen maar uit!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje in de trant van "Hier kan jou avatar komen te staan".
Mare je kan er natuurlijk ook gewoon een rijtje bovenop zetten![]()
Als je nou denkt Demins is gans van het pad geraakt... dat klopt! Waar gaat het eigenlijk over?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:55 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn icoon zegt helemaal niks meer!![]()
Jij bent dus, volgens je icoon, een postmoderne Rohrschach-test???![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
ff kindje platgooien.. brb..
Rustig....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
achhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
oi Ianquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi peet!
Jeweetwel!?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:27 schreef Lobasca het volgende:
Lieve lieve lieve jeweetwel, heb je nog zo'n prachtige slipdress in maatje 36?
Yup, welke kleur wil je?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Ik neem aan dat de ontwerper nu achter de tekentafel is gekropen?
Vanalles, maar ik denk dat blauw je erg goed zou staanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welke kleuren hebben de andere Lady's?
We maakten ons al zorgen..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
zooooooooo! kindje ligt zoet te slapen... plantjes in de tuin een plonsje water, nog wat plantjes verplant.. wasje gevouwen
tuut tuut tuut tuut hoe huiselijk kan je zijn...![]()
Cycaamroze vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanalles, maar ik denk dat blauw je erg goed zou staan![]()
Loop al een half uur te zoeken, ben me wachtwoord kwijt, hoe krijg ik een nieuwe?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Prima, maar eerst "Ian_Nick Originals©" in je ondertitel![]()
Dit meen je niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Loop al een half uur te zoeken, ben me wachtwoord kwijt, hoe krijg ik een nieuwe?
Ligt niet aan mij,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:13 schreef Veulen het volgende:
Het is hier ook zo stil dat je een spelt kan horen vallen he.
Heb al 3x een nieuw wachtwoord ontvangen, en moet telkens weer doorgestuurd naar 'passmailer', ben er nu ff klaar mee, word er knap chagerijnig van. Dan maar geen nieuw jurkje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Euh, er is geloof ik gewoon bij het inlog scherm een optie "wachtwoord vergeten"
Dan word hij als het goed is naar je mail gestuurd?
Het is je toch gelukt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb al 3x een nieuw wachtwoord ontvangen, en moet telkens weer doorgestuurd naar 'passmailer', ben er nu ff klaar mee, word er knap chagerijnig van. Dan maar geen nieuw jurkje.![]()
Heul niet, ik wacht even tot Lobasca klaar is haar jurkje in ontvangst te nemen en wacht even af of ze nog hulp nodig heeftquote:
Ik kan dus nog steeds mijn profiel niet wijzigen, want mijn wachtwoord klopt niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is je toch gelukt?
Behalve dat de zin iets te lang is?![]()
Maar je hebt wel je ondertitel gewijzigd. Dan moet je toch iets goed gedaan hebben?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan dus nog steeds mijn profiel niet wijzigen, want mijn wachtwoord klopt niet.![]()
Je hoopt dat je d'r mag helpen uitkleden zekerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Heul niet, ik wacht even tot Lobasca klaar is haar jurkje in ontvangst te nemen en wacht even af of ze nog hulp nodig heeft![]()
Hulp met haar wachtwoordquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hoopt dat je d'r mag helpen uitkleden zeker
Jij boef
Hahaha, wat een giller, had ik nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je ondertitel gewijzigd. Dan moet je toch iets goed gedaan hebben?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hahaha, wat een giller, had ik nog niet eens gezien.![]()
Eerst nog even doorpassen...
Make me dress to kill, zodat ik iets meer opval...
Oeps, foutje bedanktquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hulp met haar wachtwoord![]()
Lobasca is de liefdesbaby van mij en Leandra hoor!
Zulke rare dingen doe je niet met je dochter...![]()
Feller aub, en kan je mij ook niet een iets donkerder tintje geven, en de achtergrond rood, en, en, en, of ben ik nu wel erg veel eisend?quote:
Voor je ondertitel wel! En wie gaat er nou in een Ian_Nick Originals© lopen zonder dat in zijn/haar ondertitel/sig te vermelden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Voor een nieuw pakje heb je je pw niet nodig!
Mootie!!!! Dat zeg je nu pas! Heb me al een stuk in de kraag gezopen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Voor een nieuw pakje heb je je pw niet nodig!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Feller aub, en kan je mij ook niet een iets donkerder tintje geven, en de achtergrond rood, en, en, en, of ben ik nu wel erg veel eisend?![]()
Thanks dad!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik zal verdomme eens kijken wat ik kan bewerkstelligen, zeikerd.![]()
Slaplip!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mootie!!!! Dat zeg je nu pas! Heb me al een stuk in de kraag gezopen...![]()
Daar ga ik wel van uit!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En voor jou zit ik zo mijn best te doen!?![]()
Waauuww!!!!! Gaaf! Cool!! Mijn eeuwige dank!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Nu tevreden? Dan maak ik 'm op maat voor je![]()
Zal ik 'm voor je op maat maken? 60x60quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waauuww!!!!! Gaaf! Cool!! Mijn eeuwige dank!![]()
Graag zo, dat ie het eendekuikentje kan vervangen. Wauw! Vind het echt geweldig!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik 'm voor je op maat maken? 60x60
Of doe je 'm als webicon?
Hij staat boven jequote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Graag zo, dat ie het eendekuikentje kan vervangen. Wauw! Vind het echt geweldig!![]()
Yup, ik ga even voor je kijken!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:18 schreef Lobasca het volgende:
Ik krijg dat ie te groot is 62x62, please help
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:28 schreef Lobasca het volgende:
Ontzettend bedankt Ian!!! Voor de inzet, je tijd en moeite.
I'm proud!!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zal ik jouw Icon ook even onder handen nemen?![]()
![]()
Ik heb eerst even het origineel gezocht.quote:
Als het maar niet al te fel wordtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb eerst even het origineel gezocht.
Dit is in ieder geval iets scherper.
[afbeelding]
Had je iets in gedachte?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
Ian: Ik vond het zo leeg op het strand![]()
[afbeelding]
Ik zal hem maar even verplaatsen naar een ander topicquote:
Gooi 'm ook maar in het Gertje Pesten topicquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zal hem maar even verplaatsen naar een ander topicleuk voor als hij thuis komt. Ligt loes er al vast
![]()
Geen dankquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
Ian: Ik vond het zo leeg op het strand![]()
[afbeelding]
donequote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gooi 'm ook maar in het Gertje Pesten topic![]()
Hij is geniaal!![]()
![]()
Jemig, dan ben ik bang dat ik verlies. Hij heeft te veel onderdanen om mij een streek te flikken ( ik achter zn palmboom of zo iets)quote:
IK heb 'm erin gezetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, dan ben ik bang dat ik verlies. Hij heeft te veel onderdanen om mij een streek te flikken ( ik achter zn palmboom of zo iets)![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is prachtig, dat ziet Gertje ook wel in![]()
![]()
Dat gaat via Gert, maar die ligt vast weer ergens lam in een steegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je voor mij niet ook even wat regelen?![]()
Zoals altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat gaat via Gert, maar die ligt vast weer ergens lam in een steeg
Ze helpt hem op het rechte pad blijven?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds hij en Loes goede gesprekken hebben gaat het beter
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
En kleinzusje met kleur in haar ogen, of alleen rode lippen?
Dankjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Ian, hoe kut het ook voor je is, de streams zijn zoooooooooooooooooooooooooooo saai. Je mist echt niks
Ik vrees van niet voor je, maar ik denk dat ik ze niet verleng..................... bevalt me prima zoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dankjeen ik weet het.
Ik verwacht ook eigenlijk dat ze binnekort weer op gratis gaan omdat het nou eenmaal zo boeiend niet is en mensen gaan afhaken.![]()
Ze willen gewoon weten hoeveel mensen er mee willen kijken!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dankjeen ik weet het.
Ik verwacht ook eigenlijk dat ze binnekort weer op gratis gaan omdat het nou eenmaal zo boeiend niet is en mensen gaan afhaken.![]()
Het is jammer dat er dit keer niet zo'n actie is geweest als bij BB.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vrees van niet voor je, maar ik denk dat ik ze niet verleng..................... bevalt me prima zo
Lijkt me dat ze daar ook op andere manier achter kunnen komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weten hoeveel mensen er mee willen kijken!!
De COS gaat voor mijn gevoel wel veel langzamer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:25 schreef kleinzusje het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat er veel DGK newbees ( tevens fok oldbees) bij zijn gekomen sinds de betaling![]()
Zullen we samen huilen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
Ian Loes neemt NU wraak.....................![]()
Ik lig er uit![]()
Dit is harde terrorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze neemt echt gruwelijk hard wraak!?
Gert heeft een direct lijntje naar Loes? Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuusje!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Is dit de wraak van Gert?
Zo van zij geeft mij een naakte vrouw ik regel even dat Loes haar brian en natasia geeft.
Had je het warm ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Gert heeft een direct lijntje naar Loes? Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuusje!!!!
Ik heb gewoon zin om even in mn kruisloze stringetje rond te hupsen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Moots! Straks vat je kou!
Blaasontstekingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Moots! Straks vat je kou!
Okeequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om even in mn kruisloze stringetje rond te hupsen.![]()
Ziet er meer Lieke achtig uit, soort huppelkutjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om even in mn kruisloze stringetje rond te hupsen.![]()
Dat stringetje is ook gemaakt n.a.v. Lieke gisterenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ziet er meer Lieke achtig uit, soort huppelkutje![]()
't was toch een beetje koud.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Mootie ga je uit ?
Dat rood is meer adel achtigquote:Op zondag 6 mei 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat stringetje is ook gemaakt n.a.v. Lieke gisteren![]()
Kan dat jurkje niet alla Amanda... spannende vrouwtjeskikkers, daar vallen de mannen hier wel opquote:
Mijn rode en zwarte uitfitje zijn behoorlijk sexyquote:Op zondag 6 mei 2007 00:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan dat jurkje niet alla Amanda... spannende vrouwtjeskikkers, daar vallen de mannen hier wel op
Haaaaaaai!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
Avondddddddddddddddddddddddddddddd
Deze lijkt wel een boxer van Jaapquote:Op zondag 6 mei 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
(even een beetje reclame maken)
Niet teveel zuipen hé!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik me met een gerust hart op m'n andere "verpllichtingen" storten![]()
Ga je zuipen ja?? Oe jaloersquote:Op zondag 6 mei 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik me met een gerust hart op m'n andere "verpllichtingen" storten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |