Stilte voor de stormquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
Blijven hangen in de 2min stilte.
leuk kapselquote:
Als ik er zo zo uitzien had ik hier niet meer gepost. Dan lag ik 5 meter onder de grond.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik er zo zo uitzien had ik hier niet meer gepost. Dan lag ik 5 meter onder de grond.
nog zo laat op patrouile mijn eerwaarde,? loopt er nog zoveel gespuis rond, of ben je de hort op?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP
Kom net uit de kroeg man wat ouwehoer jijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nog zo laat op patrouile mijn eerwaarde,? loopt er nog zoveel gespuis rond, of ben je de hort op?
gewoon chillen met ene toffe user, of is dat verboden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom net uit de kroeg man wat ouwehoer jij![]()
Neequote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
gewoon chillen met ene toffe user, of is dat verboden?
Een betere vraag is: is dit hét topic?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:56 schreef -skippybal- het volgende:
Is dit een serieus topic?
Geen idee. Ik heb hét topic nog niet gevonden...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:57 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een betere vraag is: is dit hét topic?
Waar is broertje? Komt die online jajajajajjajaa?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:01 schreef paultjuhhh het volgende:
noueeeeh ik ga zo alweer hoor
Nee die is weet nie meer bij iemand ofzeauquote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar is broertje? Komt die online jajajajajjajaa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |