abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49024334
Houd uw mailbox in de gaten. Binnenkort zullen tussen de advertenties van Vi@gra, neprolexen en 419-scamberichten ongetwijfeld spamberichten binnen komen lopen voor Tx2-6-pilletjes.

Na uitgebreide studies hebben wetenschappers namelijk geconstateerd dat de stof Tx2-6 in het gif van de Braziliaanse loopspin Phoneutria nigriventer mannen kan helpen bij hun erectie.

De wetenschappers zijn getriggerd door verhalen over locals die na te zijn gebeten acuut last kregen van priapisme. Priapisme is een aandoening waarbij een langdurige pijnlijke erectie optreedt. Dit kan bijvoorbeeld ook gebeuren bij beschadiging van het ruggenmerg.

Het is nog niet bekend wat er gebeurt als een vrouw wordt gebeten door de spin.
bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6625397.stm
pi_49024723
Die TT

Ik had hem bijna gesloten om die titel
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_49024867
Ergens klinkt het niet aantrekkelijk: "een langdurige pijnlijke erectie"
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:09:59 #4
117098 Hathor
Effe niet
pi_49025505
quote:
De wetenschappers zijn getriggerd door verhalen over locals die na te zijn gebeten acuut last kregen van priapisme. Priapisme is een aandoening waarbij een langdurige pijnlijke erectie optreedt. Dit kan bijvoorbeeld ook gebeuren bij beschadiging van het ruggenmerg
Het een staat misschien niet los van het ander, wellicht krijg je er zo'n gigantische knots van in je broek dat je spontaan een hernia krijgt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 09:04:21 #5
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_49029761
Kijk die bananen! Die staan er al flink strak van.

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_49029810
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kijk die bananen! Die staan er al flink strak van.

[afbeelding]
waarom noem je mijn klokkenspel bananen?
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:55:06 #7
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49031118
Lijkt me een raar soort natuurlijk gif. Dan bijt zo'n spin zijn slachtoffer, en in plaats van een zenuwverlamming of wat dan ook, krijgt het slachtoffer een erectie waar je u tegen zegt.

Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_49031437
Pil in je oog.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_49032487
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:55 schreef Yildiz het volgende:
Lijkt me een raar soort natuurlijk gif. Dan bijt zo'n spin zijn slachtoffer, en in plaats van een zenuwverlamming of wat dan ook, krijgt het slachtoffer een erectie waar je u tegen zegt.

idd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')