Volgens mij is dat voor spellen af te sluiten...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef Bafnek het volgende:
Iemand een idee waarvoor de R rechtsboven in beeld is bij het R4 OS oid?
Als ik de R knop in duw wordt ie rood.
Ja, hier kan je hem bijvoorbeeld met 1gb kaartje kopen:quote:Op maandag 2 juli 2007 22:22 schreef viezerdt het volgende:
Fancy stuff, maar met zon r4 moet ik zelf ook nog een micro sd geheugen kaartje kopen ?
Iemand ervaring met die site ? Ben altijd een beetje para met internetwinkelsquote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, hier kan je hem bijvoorbeeld met 1gb kaartje kopen:
http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=778
Ik had na betaling via iDeal, het binnen 2 werkdagen binnenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Iemand ervaring met die site ? Ben altijd een beetje para met internetwinkels
Ik heb telkens maar een paar MP3's erop staan. Homebrew apps & boeken in .txt formaat nemen ook haast geen ruimte in. Ik heb mijn 1GB nog nooit vol gekregen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
je kunt welllicht beter voor een 2gig kaartje gaan. je hebt het al best snel volzitten
Ik heb te weinig aan mijn 1gb en heb er een 2gb bij besteldquote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb telkens maar een paar MP3's erop staan. Homebrew apps & boeken in .txt formaat nemen ook haast geen ruimte in. Ik heb mijn 1GB nog nooit vol gekregen.
Wat je doet is met je tong de anus van iemand anders likken. Als je er niet goed bijkan doe je de billen even met je handen een beetje opzij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef PiRANiA het volgende:
ik weet nog niet hoe je moet trimmen, maar dat mag je hier zeker niet vragen?
google helpt me ook al niet ver :/
pm?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
Wat je doet is met je tong de anus van iemand anders likken. Als je er niet goed bijkan doe je de billen even met je handen een beetje opzij.
je bedoelt rimmen? da's wat anders "{quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
Wat je doet is met je tong de anus van iemand anders likken. Als je er niet goed bijkan doe je de billen even met je handen een beetje opzij.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
www.sidder.nl is de bijbehorende "echte" winkel. vorige week gekocht, met 2GB kaartje, binnen 2 dagen binnen. Werkt perfectquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Iemand ervaring met die site ? Ben altijd een beetje para met internetwinkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |