slot 2 heb ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:12 schreef dvdk het volgende:
[..]
slot 1 of slot 2? ik heb de m3 slot 2 versie, werkt goed met homebrew, je moet er soms gewoon wat extras voor doen om het te laten werken (dldi patchen)
[..]
moonshell natuurlijk
http://home.att.ne.jp/blu(...)_with_dpgtools13.zip
[afbeelding]
Al gedaan met Castlevania PoR, dsorganizer werkt perfect incl. Irc.. maar de FTP zooi niet (ook niet na DLDI patch als het aan de FAT driver lag)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Die krijg ik wel werkend, na een tip hier van iemand. DSftp gebruikt de Nintendo Wifi instellingen om verbinding te maken met je netwerk.
Dat betekent dat je eerst met een Wifi Game (Mario Kart DS) bijvoorbeeld, een werkende verbinding moet instellen. Die wordt opgeslagen in de DS zelf.
maar wat krijg je niet werkend?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:22 schreef Vampier het volgende:
[..]
Al gedaan met Castlevania PoR, dsorganizer werkt perfect incl. Irc.. maar de FTP zooi niet (ook niet na DLDI patch als het aan de FAT driver lag)
Hij blijft hangen op 'Searching for Access Point'quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar wat krijg je niet werkend?
Draait het hele ding niet, of kun je niet verbinden?
Je moet ook niet vergeten om in het instellingebestand een user aan te maken
gepatch met dldl?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef MaHawK het volgende:
Heeft iemand met een R4 dsdoom werkend gekregen? Bij mij loopt ie elke keer vast.
Eerst crashte hij al als ik normal play selecteerde. Vervolgens heb ik network play gekozen, de DS gereset en weer normal play geselecteerd. Dan laadt hij wel, maar na een paar seconde gaat er even een lijntje over het touchscreen en dan gaat alles weer op zwart. De config file wordt overigens niet aangemaakt, wat wel zou moeten gebeuren. Misschien dat dat het probleem is. Ik heb de nds file gepatched.
Iemand enig idee?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef Pilstonnetje het volgende:
Heeft iemand hier toevallig wat screenshots van films op de ds?
Ik vroeg me af hoe de kwaliteit van het beeld is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik kijk regelmatig films op me ds, gewoon met DGPEnc omzetten, blijft er nog maar 300mb over ofzo.
Ondertiteling alleen wat groter zetten maar verder is het goed te zien hoor.
Wat wilde je weten dan? Verschilt ook per gewone ds en ds lite...
Als je het met DGPEnc doet en met Moonshell afspeelt, goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:42 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe de kwaliteit van het beeld is.![]()
Hij is nog niet functioneelquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef Thijz het volgende:
Gratis NDS web browser: OKiwi Moet eerlijk zeggen dat ik 'm zelf nog niet geprobeerd heb, maar vond het de moeite waard om te vermelden.![]()
Dan moeten we 'm maar in de gaten houden.quote:
*knip*quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
De nieuwe CycloDS kaart is ook interessant. Die ondersteunt hoge capaciteits microsd kaartjes, die tot 32GB kunnen (maar dat is nog niet beschikbaar)
*knip*quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:42 schreef Maraca het volgende:
29? Ik krijg er maar max 16 op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |