Ja, hier kan je hem bijvoorbeeld met 1gb kaartje kopen:quote:Op maandag 2 juli 2007 22:22 schreef viezerdt het volgende:
Fancy stuff, maar met zon r4 moet ik zelf ook nog een micro sd geheugen kaartje kopen ?
Iemand ervaring met die site ? Ben altijd een beetje para met internetwinkelsquote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, hier kan je hem bijvoorbeeld met 1gb kaartje kopen:
http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=778
Ik had na betaling via iDeal, het binnen 2 werkdagen binnenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Iemand ervaring met die site ? Ben altijd een beetje para met internetwinkels
Ik heb telkens maar een paar MP3's erop staan. Homebrew apps & boeken in .txt formaat nemen ook haast geen ruimte in. Ik heb mijn 1GB nog nooit vol gekregen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
je kunt welllicht beter voor een 2gig kaartje gaan. je hebt het al best snel volzitten
Ik heb te weinig aan mijn 1gb en heb er een 2gb bij besteldquote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb telkens maar een paar MP3's erop staan. Homebrew apps & boeken in .txt formaat nemen ook haast geen ruimte in. Ik heb mijn 1GB nog nooit vol gekregen.
Wat je doet is met je tong de anus van iemand anders likken. Als je er niet goed bijkan doe je de billen even met je handen een beetje opzij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef PiRANiA het volgende:
ik weet nog niet hoe je moet trimmen, maar dat mag je hier zeker niet vragen?
google helpt me ook al niet ver :/
pm?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
Wat je doet is met je tong de anus van iemand anders likken. Als je er niet goed bijkan doe je de billen even met je handen een beetje opzij.
je bedoelt rimmen? da's wat anders "{quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
Wat je doet is met je tong de anus van iemand anders likken. Als je er niet goed bijkan doe je de billen even met je handen een beetje opzij.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
www.sidder.nl is de bijbehorende "echte" winkel. vorige week gekocht, met 2GB kaartje, binnen 2 dagen binnen. Werkt perfectquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Iemand ervaring met die site ? Ben altijd een beetje para met internetwinkels
Wat een servicequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:52 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik had bij sidder R4 + 1 gig (transcend) besteld. Kom ik vanmiddag thuis zie ik een pakketje op de mat liggen en maak hem open............Zit er 2 gig van Kingston bij in!!!!! Woei!!! En dat voor het geld van 1 gig!
![]()
![]()
![]()
Ga weer verder gamen
Heb je wel de nieuwste moonshell?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik heb trouwens een probleempje met het afspelen van MP3's, sommige speelt heeeeel erg langzaam af, met de pitch heel laag enzo. Doet ie alleen bij bepaalde MP3's. Daarnaast loopt ie op sommige altijd vast op een bepaald punt. Krijg ook altijd errormelding aan het van moonshell.
Andere mensen ook? R4DS trouwens.
Miischien heeft ie problemen met MP3's met een variable bitrate.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik heb trouwens een probleempje met het afspelen van MP3's, sommige speelt heeeeel erg langzaam af, met de pitch heel laag enzo. Doet ie alleen bij bepaalde MP3's. Daarnaast loopt ie op sommige altijd vast op een bepaald punt. Krijg ook altijd errormelding aan het van moonshell.
Andere mensen ook? R4DS trouwens.
Geen idee, gewoon die bij de firmware zat meegeleverd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je wel de nieuwste moonshell?
Zijn die mp3's even groot als anderen? Of heel grote?
Ik zal wel me in wat nader onderzoek verdiepen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Miischien heeft ie problemen met MP3's met een variable bitrate.
Download anders even de nieuwste R4 versie en de nieuwste moonshellquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:06 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon die bij de firmware zat meegeleverd.
Het is erg raar dat een spel maar half werkt. Ik denk niet dat er genoeg ''professionals'' hier rondsurfen, dus misschien kan je het beter op het R4 forum vragen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:34 schreef Semargofni het volgende:
Hoi ik ben nieuw in dit topic en heb een probleem met mijn r4ds, en dan voornamelijk met het spel dr kawashima`s brain training. Eerste maand ging het goed om te spelen, met 2 personen en toen opeens savede hij de trainingen niet meer van die andere persoon. Toen heb ik mijn micro sd kaart geformateerd (transcend) en de nieuwste kernel software erop gezet (1.10)
Na 3 dagen slaat die weer de trainingen niet op, van mij wel maar van die ander niet. Andere games werken tot nog toe wel naar behoren. Iemand tips?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:55 schreef T3rr0r het volgende:
LOL!
Ik zat vandaag in de bus een beetje te gamen op m'n DS, zegt er opeens zo'n gast: 'Hey, zullen we ff tegen elkaar gamen?'. Dus ik daarmee instemmen en ff een paar potjes Mario Kart gedaan, daarna ff met die gozer gepraat. Bleek die gast dat MSN proggie voor de DS ontworpen te hebben
Gast komt nog uit hetzelfde stadje als ik, grappig
Oh...BEUP werkt ook amper bij mij. Maar hij is dus de oplichter, wie heeft beup dan echt gemaakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nee de BEUP dief.
Hij heeft de uit duizenden regels bestaande broncode gebruikt, zelf een paar regels code aangepast en is daarna met de eer gaan strijken dat BEUP van HEM is.
Hij heeft overal zitten spammen om "zijn" BEUP te kiezen in een coder contest, heeft gewonnen en is daarmee een Nintendo Wii rijker.
Nu meneer zijn doel heeft bereikt, namelijk de boel flessen en een Nintendo Wii onder zijn TV, laat hij niks meer van zich horen. Zo belooft hij al maanden om de IP adressen van de MSN servers aan te passen, maar meneer interesseert het niks meer, de Wii heeft hij toch al.
KevinCquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh...BEUP werkt ook amper bij mij. Maar hij is dus de oplichter, wie heeft beup dan echt gemaakt?
quote:HtheB is absolutely NOT the developer of the application he submitted to NeoCompo07. Beup was originally created by KevinC (akzeac.blogspot.com) and as far as I know, HtheB only did the following:
1) created a skin
2) recompiled with newer libfat for DLDI
3) changed a few connection parameters (IP addresses)
Of course HtheB has obviously made these improvements, however, they are merely 3% of what Beup is built of. Hell, anybody could recompile Beup changing insignificant bits of information.
I am not trying to bash HtheB. He is a friendly person. But I do not support his indirect thievery. I hope the guys at NeoFlash will consider contacting KevinC and at least further inspect this case. A good start would be comparing the Beup 0.3e code with the Beup 0.3 code.
Like I said, it will probably be 97% the same. If it is, then it should be clear who really created HtheBs entry and who should get the Wii instead of him.
If not, my apologies to HtheB.
- Lick
P.S. See also MrShlees post
Jeej een versie 0.4quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
KevinC
http://www.neoflash.com/forum/index.php/topic,4121.0.html
[..]
ja hebt je geheugenkaart geformatteerd neem ik aan?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef Semargofni het volgende:
Inmiddels heb ik mijn r4ds meedere malen geformateerd, gisteren hing ie ineens weer vast na het spelen van mario kart. Heb nu maar even naar sidder gemaild over hoe en wat verder...
Ja geheugen kaart bedoelde ik, r4ds formateren zal moeilijk wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja hebt je geheugenkaart geformatteerd neem ik aan?
probeer hem eens op FAT te formatteren in plaats van FAT32
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |