abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:57:52 #1
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_49018798
Ja, weet ik veel...
Eergister een stel nieuwe kleren gekocht voor bruiloft van de zus van mijn vriendin, want mijn zwarte pak is misschien wat te winters voor deze zonnige tijden. Een paarse linnen bloes en een witte broek. Dus ik trots tegen vriendinnetje vertellen dat ik zelfstandig (tsja) nieuwe kleren heb gekocht voor die bruiloft. Toen zei ze dat het, meende ze, niet echt hoort op een bruiloft, een witte broek, vanwege 't feit dat de bruid al in 't wit is.

Is dat zo? Ik wil niet wééér naar de winkel
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:58:38 #2
177598 tbs-johny
oe la la la
pi_49018826
bullshit, laat je niks wijs maken

zorg gewoon dat je er hip uit ziet, lekker zomers

geen gelul
pi_49018921
Vind dat ook wat overdreven ja.. Wit staat voor maagdelijkheid, net alsof die bruid nog maagt is
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:03:37 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_49019006
Kan best hoor. Zolang het geen geheel wit pak of jurkje is, of opvallender en mooier dan de bruid draagt kan alles.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_49019049
Zolang je maar niet helemaal in het wit komt als vrouw
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49019395
Jongens, Whisko is een man
pi_49019583
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef Snotter het volgende:
Jongens, Whisko is een man
Daarom zei ik "als vrouw". Als man maakt het niets uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49020177
Zolang je maar niet mooier als de bruid bent (als vrouw). Voor de rest zal 'men' er alleen op letten of het nette kleding is (en zelfs dat ligt ook maar aan het stel dat gaat trouwen en hun vrienden, ik kom rustig in mn gewone kleren, als ik weet dat die mensen dat prettiger vinden) Ik vind een witte broek eigenlijk best wel goed passen op een bruiloft heeft wel wat vrolijks ... (btw, weet je zeker dat de bruid in het wit is? Tegenwoordig heb je ze in alle kleuren)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49020394
Pfff ik zit juist weer met zwart, ik heb geen zin om alweer nieuwe kleding te kopen dus ik wil gewoon een nette zwarte blouse met een zwarte broek dragen en open schoenen. Maar dat mag niet want.. je bent toch niet in de rouw..! En huu open schoenen kan toch niet..
  zaterdag 5 mei 2007 @ 08:27:42 #10
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_49029580
Ben idd van het mannelijke geslacht; en kom dus niet helemaal in het wit (paarse bloes). Bruid is in het wit en ze wonen al samen, zijn niet praktiserend katholiek, dus...
pi_49029595
Gewoon aan doen Whisko! Mannen mogen volgens mij (bijna) alles aan!

Vrouwen mogen niet helemaal in het wit, en niet mooier dan de bruid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')