quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:17 schreef Sirolf het volgende:
Een 'jumpende' Giel en Dewi:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/05/thumb/img0.jpg]afbeelding][/url]
Jammer genoeg wel jaquote:
Vanmiddag staat X6 in Haarlem op het podium.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja
Binnenkort komt weer een idol
Jammer dat Giel zo geilt op idol en xfactor mensen altijd!!!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanmiddag staat X6 in Haarlem op het podium.
Het was eerder onmogelijk om hem NIET te horen deze week.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:27 schreef biggetje het volgende:
en daar is Ekdom!!!! woooooooooooooooooooooooooooooooooohooo!!!
ok, ik ben gewoon extreem blij dat ik eindelijk eens iets van mijn favo dj kan meepikken deze week
Ik weet het, ik weet het, maar het is mij toch echt gelukt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was eerder onmogelijk om hem NIET te horen deze week.
Ik heb een 14-45 en 40-150... Ik wil eigenlijk nog een groter bereik, iets richting de 300 ofzo lijkt me wel watquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ook goed bezig! Heb er zelf twee lenzen bij (18-55/ 55-200) Ben nu aan het sparen voor de 12-24. Maar heb niet 600 euries over op dit moment! (foto-site?)
Goed nummer nu! Pete Murray toch? Heerlijk dit!
Mogguh Glacierquote:
Hij moest enige tijd zijn rijbewijs inleveren, maar had dat te laat gedaan en was dus te laat met zijn straf begonnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vertel eens? Ik lag vannacht te slapen enzo
Mogguh trouwens
Dan zou ik voor de taakstraf gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij moest enige tijd zijn rijbewijs inleveren, maar had dat te laat gedaan en was dus te laat met zijn straf begonnen.
Hij kon ongeveer een jaar extra rij-ontzegging krijgen of dus een taakstraf als dit.
Laat mij raden het baby liedje was erop?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:11 schreef MutZ het volgende:
mute mute mute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |