Voor mij ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
En daarna een foto?
Voor mij hoeft het niet hoor, even voor de duidelijkheid
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
IK zal kijken of de buurvrouw thuis is.Misschien kan ik iets lenen.
![]()
eigenlijk wel. maar ja, m`n pa ligt hier te slapen op de bankquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen... Je moet de buren mee laten genieten
Of ik vanavond iets te doen hebt... Nou ehm... Ik hou niet zo van . . .quote:
Dat zei die gast net ook tussendoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
"Ik houd niet zo van kinderen"
Ik zat ook daaraan te denken...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:37 schreef Timo20 het volgende:
"ik houd niet zo van.... muziek"??
lijkt me wel toepasselijk bij K3
Ik heb zelf een mooie (C350D) Dus dat komt wel goed denk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vraag dan ook direct of je het fototoestel mag lenen... Anders moet je daarvoor straks weer een keer...
EOS?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb zelf een mooie (C350D) Dus dat komt wel goed denk.
- Wat verwachten ze ook voor antwoorden op de vrijdag avond, hahaha -
Echt briljant... Zullen ze morgen Michiel direct gaan aannemen?quote:
Jep!quote:
We zullen het binnenkort misschien wel zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Echt briljant... Zullen ze morgen Michiel direct gaan aannemen?
Die is idd wel mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jep!
-Die Richard net aan de telefoon. Ikke niet!! Stond in de keuken koffie te zetten. Raar om je eigen naam dubbel te horen van die twee.-
Ik ookquote:
Ik heb connecties met K3... maar die verbinding werkte niet snel genoeg om het antwoord op tijd te krijgen.quote:
Ook goed bezig! Heb er zelf twee lenzen bij (18-55/ 55-200) Ben nu aan het sparen voor de 12-24. Maar heb niet 600 euries over op dit moment! (foto-site?)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:44 schreef MutZ het volgende:
Die is idd wel mooi
Hoewel ik het zelf ook niet verkeerd doe... De Olympus E-500
Heeft ie die thuis liggen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Daar ben ik weer. Neem je Stenders nou mee vannacht Gerard?
Fantastisch nummerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook goed bezig! Heb er zelf twee lenzen bij (18-55/ 55-200) Ben nu aan het sparen voor de 12-24. Maar heb niet 600 euries over op dit moment! (foto-site?)
Goed nummer nu! Pete Murray toch? Heerlijk dit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |