Probeer je me nou te verleiden of wat!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik ga zo ook naar de kroeg. of eigenlijk een soort loods. Of zo.
Zou toch wel leuk zijn als jij dan ook daar was en leuk was. Dat we allebei maar wat graag geile gratis ongecompliceerde neukseks met elkaar wilden!
![]()

Nee, dat is niet juist. De meeste hoeren die vinden een half uur neuken echt te lang hoor. Onbetaald met condoom is voor vrijgezellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:24 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Meestal kort ligt toch aan jezelf, gewoon wat langer inhouden dan maar he!
Trouwens, onbetaald is toch ook met condoom, ik zou iig niet zonder doen.

Gewoon eerlijk tegen je vriending zeggen dat Cc je wilt en of je vriendin daar geen bewaar tegen heeft? Nee heb je, ja kan je krijgen.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Probeer je me nou te verleiden of wat!?
Ik heb een vriendin hoor!!!!!

Een trio!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk tegen je vriending zeggen dat Cc je wilt en of je vriendin daar geen bewaar tegen heeft? Nee heb je, ja kan je krijgen.....

quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:35 schreef Copycat het volgende:
GMTA

Count me in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
Geile gratis ongecompliceerde trioseks!
Of maken we er een kwartetje van, Luus?![]()

alleen jammer als het biertje een keer niet wil, dan moet je ergens anders pils halenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:30 schreef teh_m0nkey het volgende:
Gratis bier is lekkerder!Geldt denk ik ook voor sex..

yesssquote:

Dat zeg ik, als je geen relatie hebt een relatie hebt, zul je toch ook met condoom moeten, asl je wl een relatie hebt, hoef je dit topic niet te openen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, dat is niet juist. De meeste hoeren die vinden een half uur neuken echt te lang hoor. Onbetaald met condoom is voor vrijgezellen.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |