daar gaat dit topic niet overquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:54 schreef mrbomb het volgende:
Gaat niet zo goed met je projectjes dus?
ik wilde graag serieuze reacties jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
Je weet trouwens dat het subforum Seksualiteit bestaat?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
Ik ben niet gediend van jouw pmbericht, knul.
Vroeg ie of jij een keer tegen betaling wilde of wat?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
Nou ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:05 schreef vosss het volgende:
Vroeg ie of jij een keer tegen betaling wilde of wat?
Zonee, bij deze, wil je een keertje met mij CC; tegen betaling uiteraard
Nee, niet nou. Nou ga ik naar de kroeg enzo.quote:
Zelf geen ervaring mee, maar wel een goede kennis die regelmatig dames van plezier betaalt, hij vindt het net zo lekker.Lekkerder...Neit altijd hoor, ligt ook aan de vrouwen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef TubewayDigital het volgende:
Is betaalde sex net zo lekker als onbetaalde sex? Ik kan de vergelijking niet maken omdat ik nog nooit betaalde sex heb gehad. Maar andere mensen hier hebben er vast wel een mening over. Met de onbetaalde sex vlot het niet zo de laatste tijd. Betaald proberen?
Nou, ik ga zo ook naar de kroeg. of eigenlijk een soort loods. Of zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:18 schreef vosss het volgende:
Nee, niet nou. Nou ga ik naar de kroeg enzo.
Misschien morgen dan maar?
Oh, het is de usericon van TS maar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:22 schreef Dodecahedron het volgende:
OMFG er schijnt een licht achter europa er schijnt een licht achter europa!!1!!1!!11!
En dan betalen met je CC?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:05 schreef vosss het volgende:
Vroeg ie of jij een keer tegen betaling wilde of wat?
Zonee, bij deze, wil je een keertje met mij CC; tegen betaling uiteraard
Nou ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef cyberstalker het volgende:
Misschien kan iemand de titel hier veranderen in iets als "Koop hier Copycat" oid.
Meestal kort ligt toch aan jezelf, gewoon wat langer inhouden dan maar he!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:22 schreef Heatseeker het volgende:
Nee, betaalde sex is minder lekker omdat, er zit geen liefde bij, condoom verplicht, meestal kort (niet echt krachtig).
en dan iets met gleuf, zeker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |