k kan je vertellen dat t een compleet ander gevoel is, een kindje wat zuigt voor borstvoeding = auw+quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef tylerdurden22 het volgende:
Wat voor gevoel geeft het jullie, vrouwen, als mannen aan jullie borsten/tepels sabbelen...
Is dit gevoel anders als wanneer een kindje aan je tepel zuigt voor de borstvoeding... worden jullie hier ook geil van.. of is dit een compleet ander gevoel?
Dan voelt het als een likkende clown?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:56 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
k kan je vertellen dat t een compleet ander gevoel is, een kindje wat zuigt voor borstvoeding = auw+superschattig
als een man t goed doet:![]()
![]()
volgens mij heb jij nog nooit een vrouwentiet mogen aanraken..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan voelt het als een likkende clown?
Ha! volgens mij ben jij nog nooit gesabelt aan je pronte pubertietjes.
denk wat je wil denkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan voelt het als een likkende clown?
Ha! volgens mij ben jij nog nooit gesabelt aan je pronte pubertietjes.
Nee klopt, wel een tigtal keer onder dwang.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:59 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
volgens mij heb jij nog nooit een vrouwentiet mogen aanraken..
die van je oma zeker..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee klopt, wel een tigtal keer onder dwang.
* het.ismij weet toevallig dat jij mama bentquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:20 schreef Carnman het volgende:
Heb ooit een vriendin 3x in 15 minuten laten klaarkomen door enkel en alleen haar tepels te bewerken met mijn tong.
Ze was wel al super geil, maar toch denk ik dat het genoeg zegt.
Laat die arme jongen, hij moet ook leren dat sommige vrouwen faken om maar van die persoon af te zijn.quote:
Vriendin van mij wordt echt botergeil als je aan haar tepels zit.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
SabbelenNoh daar word ik niet warm of koud van
Met wat tand jaquote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Vriendin van mij wordt echt botergeil als je aan haar tepels zit.![]()
Neej,.. zonder ook=> Handenquote:
mensen verschillen hequote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dat hoef je bij mij niet te proberen
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:20 schreef Carnman het volgende:
Heb ooit een vriendin 3x in 15 minuten laten klaarkomen door enkel en alleen haar tepels te bewerken met mijn tong.
Oh zal ik maar stoppen dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dat hoef je bij mij niet te proberen
* het.ismij wilde het net gaat proberen.quote:
Niet vergeten je tok om te doen en neem een stok mee (voor de zelfverdediging you dirty little boy)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij wilde het net gaat proberen.
zomgquote:Op zondag 6 mei 2007 15:20 schreef Carnman het volgende:
Kinkyquote:Op zondag 6 mei 2007 21:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet vergeten je tok om te doen en neem een stok mee (voor de zelfverdediging you dirty little boy)
K weet niet aangezien ik er geen ervaring mee heb/ooit zal krijgenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef erodome het volgende:
-verhaal-
Dat dus..quote:Op zondag 6 mei 2007 15:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat zijn m'n aan-knoppen, dat zegt al genoeg denk ik..
Inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Precies, ook als ik eigenlijk geen zin heb, komt de zin toch wel als hij dat doet. En dat weet het boefje ook nog![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Precies, ook als ik eigenlijk geen zin heb, komt de zin toch wel als hij dat doet. En dat weet het boefje ook nog![]()
Neuhhhh, niet mijn ervaring...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:57 schreef SeLang het volgende:
Het valt me wel op dat sommige vrouwen super gevoelig zijn wat betreft borsten aanraken en anderen bijna niet. In mijn eigen ervaring zit er ook een correlatie met de grootte (klein=gevoeliger).
Wordt jij ook botergeil als iemand aan haar tepels komt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:11 schreef vroutje het volgende:
Vriendin van mij wordt echt botergeil als je aan haar tepels zit.
Ikke ook![]()
Ja ook dat. Is geil om te zien man...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wordt jij ook botergeil als iemand aan haar tepels komt?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Echt hilarisch dat jij dat gelooftquote:Op zondag 6 mei 2007 15:20 schreef Carnman het volgende:
Dit kan dus wel echt he, vrouwen kunnen klaarkomen op hun tepels, ik heb het zelf ook een zeldzame keer meegemaakt.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:52 schreef James_de_Hond het volgende:
James 'who's your daddy' De Hond, likt als Lassie en sabbelt als Bassie, met groot succes![]()
klopt, het is niet echt klaarkomen zoals 'normaal' maar meer zoals je het beleeft als je klaarkomt in je slaap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit kan dus wel echt he, vrouwen kunnen klaarkomen op hun tepels, ik heb het zelf ook een zeldzame keer meegemaakt.
Anderen (lees: mannen) vinden dat vast een stuk handigerquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:47 schreef milagro het volgende:
bij mij is 1 aanraking al genoeg om ze te doen 'staan' , ook niet altijd even handig![]()
Bij het geven van borstvoeding komt oxytocine vrij (om de melk te laten 'lopen', zeg maar). En tijdens een orgasme neemt de oxytocineconcentratie ook toe. Het zal ongetwijfeld verband met elkaar houden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:47 schreef milagro het volgende:
op zich is het ook niet zo raar, borstvoeding doet je baarmoeder mede krimpen na de bevalling, dus zal het altijd wel een effect van samentrekkingen hebben in die zone als er op je tepels gezogen wordt
Was jij nou maar gecast voor Paul Verhoeven's Showgirls, dan ging het een stuk sneller met de opnamesquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:47 schreef milagro het volgende:
[..]
bij mij is 1 aanraking al genoeg om ze te doen 'staan' , ook niet altijd even handig![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
* Sexy_Sadie vindt tietengesabbel hemels, maar alleen als ze al botergeil is
Als je nou wat beter je best doet, zie je dat vakerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
En zo zien we het graag
genietend en botergeil.
Hetzelfde hierzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
* Sexy_Sadie vindt tietengesabbel hemels, maar alleen als ze al botergeil is
Ik kan me niet herrineren dat ik jou ken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als je nou wat beter je best doet, zie je dat vaker
Als het goed is ken je me ook nietquote:Op maandag 21 mei 2007 08:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik kan me niet herrineren dat ik jou ken?
Dus je weet niet hoe ik mijn best doe, en slaag.
Anders is het toch een aardige verrassing.quote:
Ik ben toch redelijk zeker dat ik je niet ken: de meeste mensen die ik ken kunnen wel goed quotenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Anders is het toch een aardige verrassing.
Nouja, als je heel erg je best doet op MEER dames zal dat je vast wel lukkenquote:[quote]
Maar het altijd meer zijn, dus als je nóg beter je best doet, zie je nog meer vrouwtjes genietend en botergeil![]()
Dus als ik bij 1 NOG beter me best doe, zie ik er gelijk meer?![]()
![]()
Ik maak 1 foutje in de weet ik hoeveel posts die ik doe.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk zeker dat ik je niet ken: de meeste mensen die ik ken kunnen wel goed quoten
[..]
Het lukt me ook wel op meer dames. Maar ik vraag me dan nog steeds af hoe ik er dan nog meer zo kan zien?quote:Nouja, als je heel erg je best doet op MEER dames zal dat je vast wel lukkenEn misschien, als je heel erg je best doet op één dame, raak je zo oververhit dat je er meer ziet
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Dames => SC ?
1 maal meegemaakt met mijn huidige vriendin. De aller eerste keer dat wij iets op het gebied van seks deden. Daarna nooit meer ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit kan dus wel echt he, vrouwen kunnen klaarkomen op hun tepels, ik heb het zelf ook een zeldzame keer meegemaakt.
toen vondt ze je nog geil.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef xLonelyWolfx het volgende:
[..]
1 maal meegemaakt met mijn huidige vriendin. De aller eerste keer dat wij iets op het gebied van seks deden. Daarna nooit meer ...
Duuh, voor mannen moet t toch niet te moeilijk worden gemaakt, anders snappen ze t niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Nou bij mij is het toch niet klein hoor maar wel heel erg gevoelig. Als mijn vriend dat doetquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:57 schreef SeLang het volgende:
Het valt me wel op dat sommige vrouwen super gevoelig zijn wat betreft borsten aanraken en anderen bijna niet. In mijn eigen ervaring zit er ook een correlatie met de grootte (klein=gevoeliger).
ik ga kapot hier! té geestigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Kimmie_16 het volgende:
ik vind het heerlijk![]()
ik bedoel zo kun je me egt rijklaar maken![]()
ben zelf ook al een keer klaargekomen van alleen maar sappelen ja
egt heerlijk![]()
Deed ik ook altijd bij een ex van me.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik denk dat je het maar al te goed vindt als je dat voor elkaar krijgt bij een vrouw... dus hoezo te geestig? het is een serieuze zaak... haha... heel veel mannen weten nog niet goed hoe het goed moet!quote:
schat ik heb het over het feit dat het een erg funny kloon is. ik denk niet dat jij me nog iets nieuws kan leren popje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:14 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het maar al te goed vindt als je dat voor elkaar krijgt bij een vrouw... dus hoezo te geestig? het is een serieuze zaak... haha... heel veel mannen weten nog niet goed hoe het goed moet!![]()
Schat en popje in 1 zin... zeg me nu nog dat je van me houdt... en ik ben klaar voor vandaagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schat ik heb het over het feit dat het een erg funny kloon is. ik denk niet dat jij me nog iets nieuws kan leren popje.
En ik denk ook dat ik dat graag zo wil houden (voor de meesten)... maar wil je het weten... wat houdt je tegen... er zijn andere manieren....!quote:
Ik doelde op je reacties jegens hem.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
En ik denk ook dat ik dat graag zo wil houden (voor de meesten)... maar wil je het weten... wat houdt je tegen... er zijn andere manieren....!
![]()
Ja zover kon mijn intelligentie ook nog net gaan.... magoed, als je iets vraagt krijg je antwoord van me...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:05 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik doelde op je reacties jegens hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |