Dat wijf is echt niet goed bij d'r hoofd om zo'n impertinente vraag te stellenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het eerste wat Lieke vroeg: Was het een bewuste keuze?
Vind het zelf ook nogal vreemd om te vragen of iemands kindje een ongelukje was.![]()
Nee, een brief waarin staat dat Amanda heeft genoten van de seks met Huub.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Brainless vertelt nu aan Liegke ,de verhalen over de bewuste avond. Liegke luistert, en ze mag straks de brief lezen. Welke brief snap ik niet helemaal. Misschien de brief van Amanda. Dan ga ik echt braken.
Nuchter lijkt hij niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:55 schreef Varen het volgende:
Is die Nico nou zo dronken??
nee een brief van iemand die alles op yuoutube heeft gezien en hem schrijft dat ze wel geneukt hebben en dat amanda duidelijk heeft gezegt dat ze er van heeft genoten tijdens de seksquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Brainless vertelt nu aan Liegke ,de verhalen over de bewuste avond. Liegke luistert, en ze mag straks de brief lezen. Welke brief snap ik niet helemaal. Misschien de brief van Amanda. Dan ga ik echt braken.
Waarom wordt Melissa nu gedist dan door Lieke, of wil ze even laten zien wat ze in huis heeft. Beetje laf Lieke.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat wijf is echt niet goed bij d'r hoofd om zo'n impertinente vraag te stellen![]()
Je wilt dat ik die teckel kaalscheer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
al hoop ik stiekem op wat onthullender plaatjes....![]()
Gaat om een brief die Brian vandaag van iemand ontvangen heeft.. waarin zou staan dat Amanda en Huub sex hebben gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben niet eens geneuktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:58 schreef haak2 het volgende:
[..]
nee een brief van iemand die alles op yuoutube heeft gezien en hem schrijft dat ze wel geneukt hebben en dat amanda duidelijk heeft gezegt dat ze er van heeft genoten tijdens de seks
Bestaat die dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, een brief waarin staat dat Amanda heeft genoten van de seks met Huub.
Vreemd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:56 schreef haak2 het volgende:
hij heeft een brief gekregen van iemand die alles op youtube heeft gezien. lieke mag de brief straks van hem lezen...
hoop op een leuk vervolg![]()
Ben ik niet de enige, die stiekem dat vermoeden heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:59 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Lieke en Brian nog dit weekend zullen neuken.
Een balk bij de het tikje van Huub, lijkt me duidelijk dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd.
Hij had zelf toch ook de beelden gezien?
Of worden die beelden zelfs voor de bewoners verknipt?
Daar ging ik weer, hè?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
Een balk bij de het tikje van Huub, lijkt me duidelijk dus.
Komt die dame of heer misschien iets tekort?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef haak2 het volgende:
[..]
de briefschrijver beweerd van wel omdat de dekens te snel op en neer gingen
En dan is het extra leuk als die bewerkstelligd worden door een brief. Leuk ideetje om Brian echt totaal para te krijgen is hem bemoedigende brieven te sturen met verkeerde informatie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar Brian heeft wel vaker waanideeën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |