schat, fok gaat op zwart om 8 uur, geen mens die kan postenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:27 schreef ChRoNiC het volgende:
Ja dat lijkt me wel een heel goed plan eigenlijk.
Wel zo respectvol. Hoop dat Fok! het kan opbrengen om dit te doen.
Om 20:00 is heel FoK! op zwart, fuckwit...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef Jekoos het volgende:
Dames en Heren.
Om 8 uur vanavond (vrijdag 4 mei '07) is het de bedoeling dat je 2 minuten je bek houdt.
Dus;
gaan wij geen topics openen.
gaan wij geen reacties plaatsen.
gaan wij al helemaal niet door de straat lopen schreeuwen.
Om 8 uur is het de jekoos herdenking. ftw!1;f;d ik bedoel;
Om 8 uur herdenken wij de doden uit de 2e wereldoorlog![]()
GMTAquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat, fok gaat op zwart om 8 uur, geen mens die kan posten
Gewoon zodra je niet meer kan posten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef JamesBrowny het volgende:
Hoe laat is het nu?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef Jekoos het volgende:
FIPO aangepast. Dit is niet het geschikte onderwerp voor sarcastische humor bedenk ik me net
Geen zorg, ik kon 'm nog net quoten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef Jekoos het volgende:
FIPO aangepast. Dit is niet het geschikte onderwerp voor sarcastische humor bedenk ik me net
hihiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
fok heeft het zelf al geregeldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef Jekoos het volgende:
Dames en Heren.
Om 8 uur vanavond (vrijdag 4 mei '07) is het de bedoeling dat je 2 minuten je bek houdt.
Dus;
gaan wij geen topics openen.
gaan wij geen reacties plaatsen.
gaan wij al helemaal niet door de straat lopen schreeuwen.
Om 8 uur herdenken wij de doden uit de 2e wereldoorlog![]()
Wist ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht want er zijn hier genoeg bosmongolen die dat respect niet kunnen opbrengen.
Doodverwensing. Lekker toepasselijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:32 schreef Jimbo het volgende:
-quote verwijderd-
nouja, 2 minuten stil zijn houdt niet in 2 minuten niet internetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht want er zijn hier genoeg bosmongolen die dat respect niet kunnen opbrengen.
of je leest de bovenstaande posts even.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:41 schreef imported_sphinx het volgende:
ze kunnen ook gewoon Fok! dichtgooien, voor 2 minuten![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:41 schreef imported_sphinx het volgende:
ze kunnen ook gewoon Fok! dichtgooien, voor 2 minuten![]()
en waarom zou je.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. En daarnaast is afgedwongen respect geen respect.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en waarom zou je.
vrij land enzo.
Vrij land omdat velen hun leven daarvoor gegeven hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en waarom zou je.
vrij land enzo.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef doka het volgende:
Inderdaad. En daarnaast is afgedwongen respect geen respect.
server foutje gok ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:02 schreef Renesite het volgende:
Om 8 uur posten?
Weird.. ik postte dit allemaal nog voor 8 uur
Ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie vind het allemaal onzin?
Hoi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ikke!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ikke!
Ik herdenk helemaal niets!!
Ik weet niet eens wat ik gisteren gegeten heb!
Dat wel. RTL5 > the untergangquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanavond allemaal weer WOII films [afbeelding]
ja, zo foutquote:
Ik niet, ik dacht alleen:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef imported_sphinx het volgende:
Hoeveel mensen hier hebben alle doden uit alle oorlogen sinds de 2e wereld-oorlog herdacht?
quote:Ik mot pissen!![]()
Dat vind ik ook. maar doet verder niets af van de filmquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, zo fout![]()
schindlers list kon nog, maar het leven van hitler op herdenkingsdag is dan wel weer een beetje foute keuze![]()
Waarom? Het gaat over de uiteindelijke overwinning op die tiran. En het leed dat hij ook zijn eigen volk heeft aangedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, zo fout![]()
schindlers list kon nog, maar het leven van hitler op herdenkingsdag is dan wel weer een beetje foute keuze![]()
nee, daar gaat het helemaal niet om. op het einde mislukt zijn plan en pleegt hij zelfmoord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat over de uiteindelijke overwinning op die tiran. En het leed dat hij ook zijn eigen volk heeft aangedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |