Nee, ik wil helemaal niet aan jouw punt trekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Puntaftrek!
Puntaftrek! Verlaag de score!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, ik wil helemaal niet aan jouw punt trekken![]()
Je begeeft je nu op glad ijs vriend om Mwana te beledigen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Puntaftrek! Verlaag de score!
Zo beter, hilarische holbewoner? (Dit is gebaseerd op je username, ik weet namelijk totaal niet wat ik me erbij voor moet stellen)
En dr kloon reageert ook meteen weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je begeeft je nu op glad ijs vriend om Mwana te beledigen!
Mwana, dat is toch dat vriendinnetje van Alfred??quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je begeeft je nu op glad ijs vriend om Mwana te beledigen!
Whahahaha, jij hebt ook een goed geheugen he!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dr kloon reageert ook meteen weer
Dus het is nu 2 tegen 1. Dan maak ik ook 2 klonen, dan is het 3 tegen 2quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Whahahaha, jij hebt ook een goed geheugen he!!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Whahahaha, jij hebt ook een goed geheugen he!!![]()
presentquote:
Hup hup hup!quote:
Uitslag nog vanavond? Anders dan ben ik wegquote:
ben op m'n allersnelst aan het teruglezen geslagen....ik heb gewonnen....en moet nu de uitslag geven....just a second, please !quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Uitslag nog vanavond? Anders dan ben ik weg
Ik wacht geduldigquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben op m'n allersnelst aan het teruglezen geslagen....ik heb gewonnen....en moet nu de uitslag geven....just a second, please !
quote:-existenz-
-Zoek de verschillen-
quote:-WeebI-
-Ronaldo's honger nu helemaal niet meer te stillen-
quote:-Bayswater-
-Na 3 uur werd Ronaldo zijn tong uit haar benarde ventielpositie bevrijd-
De opmaak is hier te vinden.quote:-hardromacore-
-Ronaldo doet mond-op-mondbeademing na het pletten van Sneijder-
Iedereen mag er 1 voorstellen/plaatsen indien het lang duurt voordat de winnaar met foto komt. Het is dan aan de andere / winnaar om hem idd te kiezen. Soort ongeschreven regelquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Terechte winnaar, ik denk alleen dat we morgen pas een nieuwe foto krijgen. Was een leuke ronde![]()
Ach, nieuw hier hequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Iedereen mag er 1 voorstellen/plaatsen indien het lang duurt voordat de winnaar met foto komt. Het is dan aan de andere / winnaar om hem idd te kiezen. Soort ongeschreven regelMeestal post de rest dan gewoon onderschrift voor de foto.
Daarom vertel ik het ook (en omdat ik zelf niets leuks vond).quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef toma het volgende:
Voor welke club speelt Koeman daar? Groningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |