Zeker nog nooit met je tong in een ventiel vastgezeten? De onderschriftencompetitie is natuurlijk niet een onderschrift plaatsen die jezelf leuk vindt, daar moet werk van gemaakt worden. De kunst is om je te verdiepen in de humor van de winnaar, die jureert tenslotte. Ik houd bijvoorbeeld heel erg van Sneijdergrappen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, ik vond de winnende ook niet zo goed eigenlijk. Frappant ook dat Bayswater Bjoro als winnaar kiest en die op zijn beurt weer Bayswater als winnaar kiest.Ik zeg verder niks.
![]()
quote:Ik houd bijvoorbeeld heel erg van Sneijdergrappen.![]()
Ik heb betere meegemaakt.quote:
Die zijn er ook wel. Maar heb toch wel leuke gezienquote:
Welke dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die zijn er ook wel. Maar heb toch wel leuke gezien
Valt wel mee. Hoe is het met jouw blauw oog?quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:34 schreef Bayswater het volgende:
Beschouw is een fikse teleurstelling aan het verwerken van gisteravond, die verwacht ik de komende dagen niet meer
quote:-Lurtt1-
-"Erwin, effe op de rem, Sneijder steekt over"-
quote:-Beschouw-
-Bakkenist Dikkie: "Hé Er, volgens mij hebben we onze motor op de aanhanger laten staan"-
quote:-Gordon_Shumway
-Na Dancing On Ice volgt nu Curling Met Voetballers, ook op het ijs.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SuperHarregarre-
-Dick Advocaat en Erwin Koeman glijden uit over een banaan.-
Misschien had je wel gewonnen. Ik zou protest aantekenen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:04 schreef toma het volgende:godsamme , ik kom nét thuis is de uitslag al gedaan
heeft geen nut. Het is hier één grote corrupte zooi.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien had je wel gewonnen. Ik zou protest aantekenen.
De Sneijdergrap?quote:
Reinaquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders ken je wel Brad Friedel maar niet de keeper van 'Pool.
Nee, de Dancing with the Stars grap. Die is nog ouder dan de Sneijder-grappen zijn.quote:
Ach, volgens mij komt op de tijdbalk Dragonball Z nog voor DwtSquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, de Dancing with the Stars grap. Die is nog ouder dan de Sneijder-grappen zijn.
Waar over DBZ zijn geen grappen gemaakt. Over DwtS wel duizenden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, volgens mij komt op de tijdbalk Dragonball Z nog voor DwtS
Ja ok, het is wel zo, maar nu vond ik de Sneijder grap bijvoorbeeld wel weer leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waar over DBZ zijn geen grappen gemaakt. Over DwtS wel duizenden.
Maargoed, ik hou er wel over op. Volgens mij gaat dit me punten kosten
Sneijdergrappen zijn bijna altijd leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja ok, het is wel zo, maar nu vond ik de Sneijder grap bijvoorbeeld wel weer leuk.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Drogba steelt wassen beeld Reina.
Hij had eerst iets anders, weer over die banaan toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:39 schreef Smeich het volgende:
[..]
![]()
![]()
of is dit beinvloeding van het eindresultaat?
Zager.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
En nog eerder over Friebel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |