feest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Tof hoe dit topic het leven in Zoetermeer spiegelt; doods.
Heeft er dan ook niemand spannende Zoetermeer verhalen??
Het enige wat ik te vertellen heb is dat de gevangenis in Zoetermeer gaat veranderen in een huis van bewaring. Jaja, het is wat.
quote:**** RECTIFICATIE ****
Onze eerder vermelde aktie voor Haiti met onbeperkt bestellen voor een vast bedrag
zal niet doorgaan. In “het convenant Veilig Stappen” hebben we met andere horeca-
bedrijven en de gemeente afgesproken dit soort akties niet te doen. Wij staan nog steeds
achter dit convenant dus zien wij af van de aktie, ook al was deze voor het goede doel.
Echter willen wij ons nog steeds inzetten voor Haiti.
Vandaar is de aktie aangepast en geven wij gratis entree aan alle bezoekers die voor 3 munten (voor 6 euro) kopen bij de entreekassa
Wij storten deze 6 euro naar giro 555.
Voor de rest is het een avond zoals je gewend bent; de beste platen van nu en toen. Club, Urban/R&B, 90's, Feest.... kortom alles wat je maar wilt!
*** RECTIFICATIE ***
Bedoel je het Maximaplein? Zo ja, dan is die volgens mij al een tijdje af...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is die rotonde daar richting Oosterheem nou al een keer klaar?
Zoetermeer meeting bij kaza?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Het enige wat ik te vertellen heb is dat de gevangenis in Zoetermeer gaat veranderen in een huis van bewaring. Jaja, het is wat.
Ja ok, laatste keer dat ik in Zoetermeer was is ook alweer 10 maanden geledenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bedoel je het Maximaplein? Zo ja, dan is die volgens mij al een tijdje af...
Wij waren vandaag in ZM enne wat een prutsstad is dat zeg. Kan voor geen meter wedijveren met de regio Rijnmond en gemeenten Hoogvliet of Spijkenisse.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Puik idee! Of iemand haalt een voorraad en we chillen ergens ondergrondsquote:Zoetermeer meet in Den Haag.
Dat is een understatementquote:Dan faalt onze hometown wel heel hard.
Casa of een meet?quote:Maar verder vind ik het wel goed.
Puik.quote:Puik idee! Of iemand haalt een voorraad en we chillen ergens ondergronds
Ik ga maar eens emigreren.quote:Dat is een understatement
Meet, d'oh.quote:Casa of een meet?
Is dat even mooi meegenomenquote:Op zondag 7 maart 2010 01:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik weet nog wel een paar plekken waar we tegelijkertijd ook een paar marokkanen kunnen pesten.
eigenlijk niet, maar als er gratis wiet is, dan is het te overwegen..quote:Op zondag 7 maart 2010 02:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Is er iemand hier btw serieus in voor een meet?
deutschland, deutschland, uber allesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:51 schreef 4-elements het volgende:
Toch goed om te zien dat Zoetermeerders zo trots zijn op hun eigen dorp/stad
quote:Op zondag 4 april 2010 03:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
hoe oud is no1uknow?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:17 schreef fs180 het volgende:
Zo het wordt weer zomer, nu kunnen we genieten van alle parken en terrassen...
Oh wacht
quote:Op zondag 4 april 2010 22:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
geen antwoord op mijn vraag
knapquote:Op maandag 5 april 2010 01:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Eygenraam op google levert niks op
Of ik heb ooit iets aan je verkocht/van je gekocht, of je bent de duivel. PM maar eens bewijz!quote:Op maandag 5 april 2010 17:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb zelfs je rekeningnummer
goed onthouden, maar ik wilde me even onzichtbaar maken op the interwebzquote:Op maandag 5 april 2010 18:02 schreef no1uknow het volgende:
waarom heb je trouwens je geboortedatum uit je profiel gehaald? het was in ieder geval 1992.
eerst bewijzen dat je m'n rekening nummer weet.quote:Op maandag 5 april 2010 18:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maaaaaaaaaar hoe oud ben je nou
Je hebt iig niks aan mij verkocht en ik zuig niet aan die pik z'n piemel.
komt alquote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
eerst bewijzen dat je m'n rekening nummer weet.
Eerst picsquote:Op maandag 5 april 2010 17:57 schreef no1uknow het volgende:
óf je bent de piemelzuigeres van FS180
goed wat wil je weten? hyves? volledige naam? adres?quote:Op maandag 5 april 2010 19:02 schreef no1uknow het volgende:
die moeite ga ik niet doen dus daarom vraag ik het ook..
Vuile Koerdquote:Op maandag 5 april 2010 19:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bron?Ik vond dit topic via de Active Topicslijst, waar heb je het over?
quote:Op maandag 5 april 2010 20:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je me vindt krijg je een euroknaller van me
We'll see, we'll seequote:Op maandag 5 april 2010 20:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
Twee jaar terug herkende ik je al van een foto, moet nog wel lukken denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |