Voel jij je ook al zo oud?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
18 tot en met 23, lekker beperkt, goedkope 'actie' voor de restaurants
Nu welquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:50 schreef beunkster het volgende:
Euc-, mijn PM gezien?
Vind je het gekquote:Op zondag 6 mei 2007 17:37 schreef Ingridh007 het volgende:
De Karpendonkse Hoeve heeft nog plek, maar ik zit een reisje naar Zwolle te overwegen, top actie!
Dan zou ik zeker voor de Treeswijkhoeve gaan!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben er zelf ook een keer geweest en mij viel het toen ook tegen.
Ik heb alleen geen auto en woon in Eindhoven. Ik zit nu te kijken naar de Treeswijkhoeve.
sssjt!!. Dit is een doodzonde als je in deze categorie restaurants wil blijven werken.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
Vind je het gek![]()
Ik zou iets anders zoeken, niet om hun zwart te maken, maar ik ben er zelf 1 keer geweest, toen was het erg slecht, en een collega van mij ook, die zij hetzelfde.
Dan zou ik net over de grens bij de Barrier gaan kijken
Het stomme is dus dat ik om 10 uur nog wel kon, maar dacht dat lunchen niks was. Toen ik me realiseerde dat dat eigenlijk ook niks uit maakt, was het dus al te laat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:19 schreef beunkster het volgende:
Hehe, ik heb direct om tien uur gebeld en het is me gelukt!
Heb voor twee personen gereserveerd, mijn vriendin was er ook erg blij mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |