quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Lol, is Saladin weer bezig?
Hij rukt dus met rechts
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef -skippybal- het volgende:
En die andere arm is zeker heel dum omdat 'ie alleen maar met rechts rukt...
wat een paupersquote:
Dat komt door lichtval.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef Straatneger het volgende:
lol dat is helemaal zielig, linker arm is helemaal uit proportie vergeleken met rechterarm.
Wat een noob
Die gebruik ik om geen eelt op mijn handen te krijgen als ik met gewichten klooiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ga je wielrennen ofzo?
Oh...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die gebruik ik om geen eelt op mijn handen te krijgen als ik met gewichten klooi
Daar loop ik toch bijna nooit inquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar als je zoeen jurk aan hebt kunnen al dioe bitches dat toch niet zien?
Eigenlijk doe je dat dan omdat het dan lijkt alsof iemand anders jou aan het aftrekken isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die gebruik ik om geen eelt op mijn handen te krijgen als ik met gewichten klooi
HAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je dat dan omdat het dan lijkt alsof iemand anders jou aan het aftrekken is
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je dat dan omdat het dan lijkt alsof iemand anders jou aan het aftrekken is
Bij gebrek aan een mannetje, maar 2 vrouwtjes op de foto. Damn wat een sukkels. Oprecht fokkers.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:53 schreef Sala-adin het volgende:
Eff voor de duidelijkheid,
dit kom niet door rukken
Je schud gewoon graag handjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:53 schreef Sala-adin het volgende:
Eff voor de duidelijkheid,
dit kom niet door rukken
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef DSS24 het volgende:
Hij heb wel ballen om dat zonder schaamte te laten zien, maar dat zijn amper spierballen TOZZZZZZZZZZZZZ JEMEMEMEEMEM
quote:
Das haramquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wil je meer zien, check dan KPD. Genoeg users die hun penis of vagina posten daar
Ga je nu ook je spieren trainen he!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik krijg nu best wel een stijve van die spierballen
neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ga je nu ook je spieren trainen he!
Moet jij niet op straat zijn ofzo!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef Straatneger het volgende:
ewa fok jou
Moet je niet een aap zijn ofzo!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Moet jij niet op straat zijn ofzo!
ik klap je zo man, denk je nu echt dat je gespierd bent ofzoquote:
Voeg me toe danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik klap je zo man, denk je nu echt dat je gespierd bent ofzo
normaal gesproken reageer ik niet op gayrequests, maar omdat jij het bent zeg ik gewoon netjes NEEquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Voeg me toe dan
Of durf je dat niet?
Want dan weet ik van wie je een kloon bent he?![]()
hij is heul geen kloon johquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Voeg me toe dan
Of durf je dat niet?
Want dan weet ik van wie je een kloon bent he?![]()
ik las pielemeterquote:
en dichtquote:
een huis met heel beel vrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:05 schreef Cahir het volgende:
Wat is haram?
een schaamteloze ode aan de eend jaquote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Verrek je heb een nieuwe avatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |