Volgens mij niet, maar ik ben benieuwd of er nog wat is blijven hangen van de middelbarequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
anders loop je weer uit op mij
Was dat niet de 400-ste?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:59 schreef ScottTracy het volgende:
Rembrandt in elk geval.
van hem werd de 400ste geboortedag gevierd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:59 schreef ScottTracy het volgende:
Rembrandt in elk geval.
Nu je het zegt ja...quote:
was mijn fout, de andere twee kloppen welquote:
ja en wie zijn de andere twee? hint de ene is een zeer bekende Duits componist en pianist en de andere is een Russisch componist en pianistquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die 250e was Mozart.
broer +2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef broer het volgende:
Sjostakovitsj?
Ik bedoelde dat ik gokte vanwege die eerste en laatste letters, maar dat ik geen idee had wat de beste man deed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgens wiki welen dat was mijn bron
nu je het zei, zag ik het ook, heb het dus gelijk aangepastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik gokte vanwege die eerste en laatste letters, maar dat ik geen idee had wat de beste man deed.
Even een vraag bedenken.
(Overigens stond ik al in het lijstje.)
Zijn tenminste niet op te zoekenquote:
quote:
ScottTracy +2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:22 schreef ScottTracy het volgende:
Guy Pearce in Memento, hij speelt Leonard
dat is wel weer zo, maar ik ken al die acteurs/actrices en andere celebs niet. dus kan sowieso nooit aan dit soort vragen meedoen.quote:
Snelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef broer het volgende:
Thom de Graaf.
Ik woon er. Dus dat kon niet anders.quote:
Same goes here. Kijk nietveel films, en alleen de personages in de films die ik goed vind onthou ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is wel weer zo, maar ik ken al die acteurs/actrices en andere celebs niet. dus kan sowieso nooit aan dit soort vragen meedoen.
Hij woont niet in Nijmegen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik woon er. Dus dat kon niet anders.
Wat is er bijzonder aan het Nijmeegse burgemeesterschap van Thom de Graaf?
Hij heeft wel een woning in Nijmegen. Dus dat is het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef sanger het volgende:
Hij woont niet in Nijmegen?
Die zocht ik. Homdeck +2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef Homdeck het volgende:
zijn vader was het ook
hij is nu de langst regerende koning.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:36 schreef sanger het volgende:
levende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |