Ik had verwacht dat we eerst nog langs de Janssens, Zoetemelks en Knetemanns moesten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
E. Dekker?
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat we eerst nog langs de Janssens, Zoetemelks en Knetemanns moesten.
God straft meteenquote:
En de verschillende aanpassingen van de tekst, bold, underlined en italics geven verschillende personages aan.quote:When shall we three meet again,
In thunder, lightning or in rain?
When the hurlyburly's done,
When the battle's lost and won.
That will be ere the set of sun.
Aye.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Macbeth?
Ik zal d'r nog wel meer van krijgen in de komende jaren.quote:
ScottTracy +2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:39 schreef ScottTracy het volgende:
Hades en Persephone
Okee die was dus ook te makkelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef Homdeck het volgende:
edsilia rombley - hemel en aarde
Die is toch dood?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:50 schreef Homdeck het volgende:
Wie wordt in Nederland Mister Songfestival genoemd?
Oja, diequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Willem van Beusekom
das een goede 2equote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:50 schreef ScottTracy het volgende:
Cornald Maas?
Luctor.et.Emergo +2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Willem van Beusekom
nog vier dusquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Iran -
Sudan -
Zimbabwe -
Democratische Republiek Congo (Voormalig Zaïre) -
China -
nog driequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:01 schreef Homdeck het volgende:
china - algenoemd
myanmar -
indonesië -
iran - algenoemd
afghanistan -
saoedi arabië -
laos -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
In maart 2005 verbood het Amerikaanse Hooggerechtshof het executeren van misdadigers die tijdens het uitvoeren van hun misdaad minderjarig waren. Hierdoor is de doodstraf voor minderjarigen in de laatste staten van VS opgehevenquote:
Pakistan is goed, zoek nu nog één afrikaans landquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |