Ik probeer dat ook weleens. Stel ik een keer een vraag over geschiedenis, staat binnen 1 minuut het antwoord er al van Yuri of Saskiaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
Was een vraag uit mijn Triviant box. Dacht even iets stellen waar ik zelf de ballen verstand van heb. Heb je ook gelijk het juiste antwoord.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik probeer dat ook weleens. Stel ik een keer een vraag over geschiedenis, staat binnen 1 minuut het antwoord er al van Yuri of Saskia
Je maakt het compleet met BNR Nieuwsradioquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Q-music
538
Veronica
CAZ
Sky
BNR nieuwsradio
Classic fm
Het moesten commerciele zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Radio 1
Radio 2
Radio 3 (3FM)
Radio 4
Radio 5
SkyRadio
CAZ!
luister maar één zender meestal, dus weet ik veel dat alle zenders hun namen gaan veranderenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef ScottTracy het volgende:
Toelichting nog: Radio 1 t/m 5 is publiek, en ik vroeg naar commercieel. 10 Gold zit alleen op AM, Yorin FM en RTL FM bestaan niet meer (zijn CAZ! en 100%NL geworden).
Seys Inquartquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
woonde tijdens zijn verblijf in Nederland op het landgoed Clingendael te Wassenaar. Toen de oorlog was verloren keerde
vanuit Flensburg waar hij met de Duitse regering van Admiraal Donitz had overlegd per schip terug naar Nederland. Bij aankomst werd hij gearresteerd en wekenlang vastgehouden in de Twentse stad Delden
wie is?
Of van divi hang er net vanaf wie er aanwezig isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook weleens. Stel ik een keer een vraag over geschiedenis, staat binnen 1 minuut het antwoord er al van Yuri of Saskia
methan +1quote:
weekend he, dan ben ik deels afwezigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:10 schreef wyccie het volgende:
Dubbele punten topic, Trademarkie. Oh, in de lijst is het wel goed.
SaskiaR +2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:41 schreef SaskiaR het volgende:
den haag?
dat weet je toch bij mijn vragenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef SaskiaR het volgende:
lag wel weer erg voor de hand
van welk land is Viktor Joesjtsjenko president?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |