Ja en Huub heeft het weer aan Amanda verteld, maar of Nicolaas het al weet dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Jaap alles aan Huub heeft verteld over die CP en pokeren.
Ze solliciteert nog...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:07 schreef Wopper1 het volgende:
Werkte Lieke soms ook al bij Teasers?
Ik niet!quote:
Ja... deze "luxe" verbaast mij soms ook, laten we het gewoon een hele riante kleuterschool noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:07 schreef Black_king het volgende:
[..]
In BB-tijden waren ze alom aanwezig..... Maar hier, in deze "luxe" ???![]()
Ik vind het ook wel goed dat Huub eens de andere kant van de medaille leert kennen. Alleen is het jammer dat dat via Brian gebeurtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef Dark het volgende:
Ik niet!
Laat Huub maar voelen hoe het is dat je "neukertje" ingepikt wordt door een ander. Lieke of Gaby, makes no never mind!
Eén voordeel... Lieke slaat volgens mij gewoon terug, en hard ook... daar waar het zeer doetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Hallo redactie? Opzouten met Lieke en wifebeater Brian. Het is toch niet te volgen.
Het liefst wil ik gewoon helemaal geen stream meer zien met Brian erop, wij mogen nu toch wel eisen stellen nu we betalen ????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Hallo redactie? Opzouten met Lieke en wifebeater Brian. Het is toch niet te volgen.
Voor geluid op de streams moet je 3,95 extra betalenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:07 schreef Reza-impreza het volgende:
waarom kan ik lieke en brainless niet horen grrr
Ja, dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eén voordeel... Lieke slaat volgens mij gewoon terug, en hard ook... daar waar het zeer doet![]()
bij voorkeur ook geen Lieke.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Het liefst wil ik gewoon helemaal geen stream meer zien met Brian erop, wij mogen nu toch wel eisen stellen nu we betalen ????
Geen Palma, geen Brian.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Het liefst wil ik gewoon helemaal geen stream meer zien met Brian erop, wij mogen nu toch wel eisen stellen nu we betalen ????
Geen Palma, geen Brian.![]()
kheb net 5,20 betaald via smsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor geluid op de streams moet je 3,95 extra betalen
Er valt niks te volgen, het geluid bij die idioot en lieke doet het niet, die liggen gezellig te dobberen en Eric en Huub zijn bezig met een contactadvertentie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef blomst het volgende:
wat een saaie Cos
Of zou dat liggen aan dat ik niets kan volgen
ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef blomst het volgende:
wat een saaie Cos
Huub en Lieke hebben omwille van het spel dit gisteren afgesproken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel goed dat Huub eens de andere kant van de medaille leert kennen. Alleen is het jammer dat dat via Brian gebeurt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... deze "luxe" verbaast mij soms ook, laten we het gewoon een hele riante kleuterschool noemen![]()
dat het tijd is om naar huis te gaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben omwille van het spel dit gisteren afgesproken.
Dat het Huub pijn aan de ogen doet is logisch.
Waarschijnlijk ongeveer iedereen hieromdat het LocoB betreft.
LocoB ziet er trouwens echt niet happy uit, zegt ook wel iets.
Nee hoor, ik valt niks te melden. Lieke en Brainless op een Jaap in het zwembad, zonder geluid. Eric en Huub schieten een filmpje voor het speed-daten van Eric.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef blomst het volgende:
wat een saaie Cos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |