Inderdaad verwarmen. Ik ben gewoon door gaan kolven, maar heb alles gemerkt tot ik zeker wist dat de spruw weg was. Zo wisten we wat er extra verwarmd moest worden.
Soms is bv wel erg handig. We gingen net babyzwemmen en Anna had tijdens het aankleden veel honger. Lekker makkelijk dan, gewoon gaan zitten en aanleggen.
Het wordt een vervolgserie.
Vorige week had ik een bruiloft in de dierentuin. Erg leuk, van 's ochtends tot 's avonds laat. Na de plechtigheid ging ik kolven, daarvoor moest ik bij de receptie zijn. Via een paar gangen, naar buiten en ik zag de bui al hangen. Echt zo'n achteraf gebeuren. Maar het kwam helemaal goed. Flinke ruimte, gordijntjes, kraan erbij en ik kreeg de sleutel. Helemaal goed dus.
's Avonds tijdens het feest moest ik weer kolven. Ik naar de ceremoniemeester, die naar een ober en hij zou me wel laten zien waar ik kon kolven. Ik al goede moed.
![]()
Lopen we naar het restaurant gedeelte (was nu gesloten) en ik verwachtte daar naar een kantoortje ofzo te moeten, maar nee hoor. De 'kolfruimte' was in het restaurant.
![]()
Ik kon achter een hoge tafel gaan zitten en dan zou hij daar wel wat kamerschermen erom heen zetten.
![]()
Lekker, ik heb anderhalve tel op die stoel gezeten. Over de tafel heen kon ik het hele restaurant zien en de kamerschermen waren doorzichtig. Buiten stonden mensen te roken en ik zat in het felle licht. En had ik al gezegd dat de kans groot was dat een collega van de ober even wat zou komen drinken aan de bar?
Moraal van het verhaal: je kunt beter door een donkere dierentuin teruglopen naar de receptie (15 minuten enkele reis). Wat ik dus ook gedaan heb. Wel jammer van het feestje, maar ik heb wel mijn wandeling voor die dag gehad.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*