abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49619335

Ben je gestopt met de medicatie of kan het samen met borstvoeding geven? Hoe dan ook, ik vind je stoer!
  maandag 21 mei 2007 @ 20:04:14 #152
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49619493
Nee, ik heb nog steeds 1 pilletje per dag. Ik wil meer, maar de psychiater vond dat niet zo'n goed plan (lang verhaal). Woensdag ga ik terug, dan kan ik hopelijk naar 1,5 pil per dag. Het kan samen, maar er zit wel een duidelijke piek in de medicijnen van 2 tot 6 uur na inname. Vandaar dat ik van 1,25 uur tot 8 uur na inname geen bv geef en niet kolf. Het is even rekenen, maar voor Anna is het beter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49619718
Ooh, te erg

Ik heb zin om jou en Anna helemaal virtueel plat te knuffelen. Bikkeltjes
Variety is the spice of life
  maandag 21 mei 2007 @ 20:21:55 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49620411
Idd, Yppy stoer

PM, hoe is het nu?

Waarom kom ik altijd pas later tot de ontdekking dat er regeldagen geweest zijn? Ik let nooit op hoeveel en wanneer voeden enzo.. totdat ik een dag stuwing heb. Afgelopen dagen dus vaker gedronken om nu weer op het normale aantal voedingen te gaan zitten maar dan met meer melk per voeding ofzo. Was al wel opgevallen dat de laatste twee dagen de kolfopbrengst hoger was
In de gaten houden dat ik woensdag meer melk in de flesjes voor het kdv doe
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:34:27 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49621067
O ja, regeldagen. Had je zoiets nu ook rond de 9 maanden? Kan ik me vast voorbereiden.

Drinkt Tijn goed uit de fles? Bij Saskia ging dat toch niet zo goed?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 21 mei 2007 @ 20:47:50 #156
3011 E.T.
pi_49621666
Idd, Saskia vond de fles niks in het begin (dat je dat nog weet! )
Tijn vond 't in het begin ook niet echt geweldig, maar vanaf dat hij 5 weken was hebben we elke avond een flesje gegeven na het douchen, bij Saskia waren we daar wat lakser in. En de tweede dag op het kdv ging het knopje helemaal om en nu drinkt ie net zo makkelijk uit de fles als uit de borst
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 21 mei 2007 @ 21:11:44 #157
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49622806
Plek lijkt weg, gelukkig. Zat behoorlijk in de piepzak, na de uitleg over abcessen enzo.
Productie loopt wat op weer, wel nog flinke pijn aan de bewuste borst.
Op het werk geen opmerkingen gehad!

YPPY, Wat een apotheek!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 21 mei 2007 @ 21:12:12 #158
94046 PM-girl
pi_49622823
ET, wat goed dat jullie dat zo consequent met het flesje oefenen ^O ^
*
pi_49633571
Gelukkig maar PM! Hopelijk blijft ie nu ook weg

E.T. hoeveel krijgt Tijn nu mee voor een dagje kdv? Fijn dat ie zo goed uit de fles drinkt, Quinten doet het gelukkig ook. Niet zo goed als uit de borst, maar dat zien we door de vingers

Hartstikke knap Yppy, dat Anna weer volledig aan de bv zit
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:38:59 #160
3011 E.T.
pi_49633780
Tijn krijgt vrij weinig mee naar het kdv; 3 x 125 ml. Als ik tot nu toe meer in zn flessen deed ging hij met de rest spelen ipv drinken.
Maar het zal niet te weinig zijn, want hij haalt niks in verder bij mij. Zullen wel gewoon zn Sonja Bakker dagen zijn ofzo om niet helemaal alle curves uit te groeien
pi_49635841
Balansdagen
Dat is ook weer zonde dan he, als het weggegooid moet worden. Quinten krijgt 3x 160 mee en dat gaat allemaal op. Hij wil ook altijd meteen bij thuiskomst bij mij drinken, ongeacht hoe laat hij de laatste fles gekregen heeft. Hij mist het aan de borst drinken dus wel. Maar hij komt daarna niet vaker, dus inhalen doet hij ook niet.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:49:46 #162
94046 PM-girl
pi_49645666
Het is duidelijk, candida-infectie (wrs al maanden sluimerend, heb al zo lang een gevoelige tepel met velletjes, al zegt de huisarts dat het niets is). De infectie zorgt voor kapotte tepel, bacterien hebben een ingang en tadaaa, borstontsteking!
Ik dacht vanmorgen (heb ook wat jeuk) ineens aan spruw en eigenlijk is het heel logisch. Net overlegd met de lk en die vond dat ook.
Dus weer smeren met daktarin, micozinal en fucidin. Ook het slikken van Lecithine raadde ze aan toen ik het vroeg (ze gaf complimenten over mijn eigen inbreng, dus hulde aan jullie hier met de tips en adviezen! ).
Evt. is het babyzwemmen voorlopig niet zo handig, ivm gevoeligheid van mijzelf.

"Fijn" dat het een oorzaak lijkt te hebben, wel shit dat het candida is.
*
pi_49646764
Fijn dat het het een naam heeft maar inderdaad minder fijn dat die naam candida is!
Voor jezelf zou je in de komende weken even op kunnen passen met dingen die veel gist, suiker en melk bevatten. Dat kan helpen om de schimmel zo snel mogelijk weg te krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2007 @ 15:34:10 #164
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49647534
Nou PM, daar ben je mooi (nog niet) klaar mee! Sterkte gewenst met het bevechten van de candida, 't is een taaie.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_49651305
Poeh PM, candida Succes en beterschap!!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:30:45 #166
94046 PM-girl
pi_49652289
Ik weet het. Ik denk zelfs dat ik misschien vanaf het allereerste begin de spruw heb gehouden. Ik heb vlak na de geboorte wat klachten gehad en toen flink gesmeerd ook. Toen de klachten over waren, gestopt ermee. Later kreeg ik toch weer velletjes en pijn, Nebelung en anderen dachten toen ook aan spruw. De huisarts vond van niet dus heb ik de klachten aan het aanleggen gekoppeld. Maar achteraf gezien leven we gewoon al langer met die schimmel. De antibiotica die ik nu slik, verlagen de lichamelijke weerstand tegen candida en dus komt hij nu zo duidelijk naar voren.
Hadden ze hem toen wel herkend, had ik misschien nu niet 3 keer een bo gehad, maar dat is achteraf.
Straks maar alles eens goed schoonmaken en een 95 graden was draaien...
*
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:38:10 #167
94046 PM-girl
pi_49652535
Nog een vraagje trouwens, ik heb bij de HEMA gekeken voor lecithine-tabletten. Degene die er stonden waren Kelp-lecithine. Er stond nadrukkelijk vermeld dat het niet met bv gecombineerd mocht worden. Hier doorheen lezen of is er ook nog een andere soort?
*
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:46:26 #168
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49655129
Nou, u is er weer eens mooi klaar mee PM-beeb!
Maar goed, nu weet je wat het is. heb jij alleen maar smeersels gekregen? Geen Diflucan oid? Om te slikken dus. En merk je iets aan Simon?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:19:18 #169
94046 PM-girl
pi_49656458
Nee ik merk niks aan het mannetje. Ik smeer met daktarin en micozinal, en nog een andere zalf. En ik heb gyno-daktarin....
*
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:27:14 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49656796
Fijn dat Simon nergens last van heeft.
Maar jij dus wel down under? Zit het niet ín je borsten (stekend gevoel)? Dat had ik namelijk indertijd. Daarom kreeg ik toen Diflucan.

Neuk, is je harde plek weg?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:42:07 #171
94046 PM-girl
pi_49657435
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:27 schreef Moonah het volgende:
Fijn dat Simon nergens last van heeft.
Maar jij dus wel down under? Zit het niet ín je borsten (stekend gevoel)? Dat had ik namelijk indertijd. Daarom kreeg ik toen Diflucan.
Ja, ook in mijn borst (het lijkt wel alsof er een beestje uit moet kruipen wat niet past ) Ik wacht even tot na het weekend af, dan bel ik mogelijk weer mijn eigen huisarts (vandaag een vervangster)
*
pi_49657657
Jeu, ik lees het nu pas

En tóch spruw he!! ik mag zeker niets zeggen over jouw eigenwijze huisarts?

Sterkte
Variety is the spice of life
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:49:16 #173
94046 PM-girl
pi_49657751
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef nebelung het volgende:
Jeu, ik lees het nu pas

En tóch spruw he!! ik mag zeker niets zeggen over jouw eigenwijze huisarts?

Sterkte
Mag wel hoor, vind ik zelf ook. Heb het vanmiddag ook benoemd. Degene die het toen niet diagnosticeerde, is er niet meer nu. Maar ik vraag me af of mijn eigen ha het wel had herkend toen hoor.
Het blijven huisartsen he
*
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:55:08 #174
94046 PM-girl
pi_49675670
Tsja, en dan kom je tot het besef dat je je vriezervoorraad ook besmet hebt. Het is gelukkig niet heel veel, je kon het toch nog wel gebruiken door het tegen het kookpunt aan te brengen?
En wat te doen met de melk die ik de komende tijd kolf, toch gewoon bewaren en ook tot het kookpunt brengen?
*
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:25:28 #175
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49717900
Inderdaad verwarmen. Ik ben gewoon door gaan kolven, maar heb alles gemerkt tot ik zeker wist dat de spruw weg was. Zo wisten we wat er extra verwarmd moest worden.

Soms is bv wel erg handig. We gingen net babyzwemmen en Anna had tijdens het aankleden veel honger. Lekker makkelijk dan, gewoon gaan zitten en aanleggen.

Het wordt een vervolgserie.
Vorige week had ik een bruiloft in de dierentuin. Erg leuk, van 's ochtends tot 's avonds laat. Na de plechtigheid ging ik kolven, daarvoor moest ik bij de receptie zijn. Via een paar gangen, naar buiten en ik zag de bui al hangen. Echt zo'n achteraf gebeuren. Maar het kwam helemaal goed. Flinke ruimte, gordijntjes, kraan erbij en ik kreeg de sleutel. Helemaal goed dus.
's Avonds tijdens het feest moest ik weer kolven. Ik naar de ceremoniemeester, die naar een ober en hij zou me wel laten zien waar ik kon kolven. Ik al goede moed. Lopen we naar het restaurant gedeelte (was nu gesloten) en ik verwachtte daar naar een kantoortje ofzo te moeten, maar nee hoor. De 'kolfruimte' was in het restaurant. Ik kon achter een hoge tafel gaan zitten en dan zou hij daar wel wat kamerschermen erom heen zetten. Lekker, ik heb anderhalve tel op die stoel gezeten. Over de tafel heen kon ik het hele restaurant zien en de kamerschermen waren doorzichtig. Buiten stonden mensen te roken en ik zat in het felle licht. En had ik al gezegd dat de kans groot was dat een collega van de ober even wat zou komen drinken aan de bar?
Moraal van het verhaal: je kunt beter door een donkere dierentuin teruglopen naar de receptie (15 minuten enkele reis). Wat ik dus ook gedaan heb. Wel jammer van het feestje, maar ik heb wel mijn wandeling voor die dag gehad.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')