Studio = 1 kamer apartementquote:Op zondag 6 mei 2007 22:28 schreef lj_lightning het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen van een studio woning/appartement?
Klinkt namelijk best intressant, is het ook voordeliger dan een studentenkamer of valt dat mee?
iemand foto's?![]()
Je bed wat meer afscheiden met een roomdivider? Negentig graden draaien en zo'n ding van bijvoorbeeld IKEA ( zo'n meervaksding)?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:59 schreef hierissiedan
dit is ongeveer de indeling van het huisje zoals ik hem in gedachten had, eventueel met of zonder bed....
[afbeelding]
als er een bed in komt, dan is hij gewoon zichtbaar, ik vind dat gewoon lelijk als je iets wilt gaan afsluiten terwijl je het toch blijft zien...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef ROG het volgende:
[..]
Je bed wat meer afscheiden met een roomdivider? Negentig graden draaien en zo'n ding van bijvoorbeeld IKEA ( zo'n meervaksding)?
het muurtje van de keuken is 120 hoog idd de uitgang vanuit de keuken zit aan de zijkant(het kortste muurtje), de badkamer heeft een deur naar de gang toe, maar die deuren wopuden er niet goed in dus maar weggelaten...(bij de keuken zit geen deur maar is gewoon een opening)quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef Pulsy het volgende:
vreemd prentje - hebben je keuken en badkamer geen deur? En zijn dat allemaal volledige muren of zijn er ook halve bij? Zeg maar een muur tot op 1.20 hoogte ofzo?
Slaapbank zou ik ook niet doen, na een tijdje ga je die enkel opklappen als er daadwerkelijk bezoek komt omdat het teveel werk is m telkens in te klappen, en volgens mij zijn die dingen ook niet goed voor je rug enzo, ze zijn immers niet ontworpen voor dagelijks gebruik.
Wat mij nog het meest opviel aan het plaatje is dat er geen buro voorzien is met een pc, of komt die op de eettafel? Als ik in mijn studio ben spendeer ik namelijk 80% van mijn tijd aan men buro.
Foto's van mijn opstelling heb ik niet, maar als je vertelt waarmee dat plaatje hierboven gemaakt is kan ik ook een plattegrond tekenen
Dat heeft hij gemaakt op :quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef Pulsy het volgende:
maar als je vertelt waarmee dat plaatje hierboven gemaakt is kan ik ook een plattegrond tekenen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |