Ze is bang dat ze teveel spiermassa kweekt en binnen een maand weer een Michelin-mannetje is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:43 schreef petraa het volgende:
Waarom doet Lieke niet mee???? Is dat omdat ze zelf personal trainer is ??
Bang dat ze te gespierd wordtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:43 schreef petraa het volgende:
Waarom doet Lieke niet mee???? Is dat omdat ze zelf personal trainer is ??
Dat heeft ze zelf gezegdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef FdW het volgende:
Geen flauwe grappen over Lieke, ja!![]()
Onze godin kan perfect zelf haar conditie op peil houden.![]()
Wij toch ook allemaal...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:47 schreef F04 het volgende:
Japie weer achter de PC.
Ja, maar wij zijn niet in beeld en niemand betaalt om ons te zienquote:
Volgens mij was dat een flauwe grap.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Liess het volgende:
Ik vind het nogal Bah dat Lieke Godin genoemt word![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef FdW het volgende:
Geen flauwe grappen over Lieke, ja!![]()
Onze godin kan perfect zelf haar conditie op peil houden.![]()
Mogelijk een probleem met je provider, want hier lopen de streams gewoon zonder haperingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik had gehoopt dat het beter met de streams zou gaan als er voor moest worden betaald. Maar het gaat nog steeds af ent oe wat schokkerig.
Jij valt meer op dikke siliconen pot types zoals Amanda, ipv een slanke natural beautyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Liess het volgende:
Ik vind het nogal Bah dat Lieke Godin genoemt word![]()
![]()
Ik hoorde vanmorgen ook alles door elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
Waarom hoor ik Lieke en Natasja er doorheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |