Het is ook eigenlijk het enige punt dat echt blijft staan in de reactie van Wilders. Het is nu trouwens opeens een Marokkaanse analist.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:19 schreef Sidekick het volgende:
Ach, eerst was het nog intimidatie "tussen de regels door" en Wilders nog zei dat Joustra goed had ingegrepen na de opmerking van een medewerker, maar nu probeert hij de gecorrigeerde opmerking toch nog helemaal uit te buiten, nu er steeds meer informatie bekend is.
Wat je zelf zegt: wat het domme gepeupel wil gelovenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is maar wat het domme gepeupel wil geloven. Wilders heeft, zoals altijd, gelijk. Dit riekt naar straatje schoonvegen. Typisch dat Ballin daar "even" over moest nadenken.
Aan alle kanten, daar verander je toch niets aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat je zelf zegt: wat het domme gepeupel wil gelovenLeuk dat je het even zo mooi illustreert
![]()
Als je Wilders een domme oetlul vindt, en zijn stemmers zo mogelijk (blijkt uit onderzoek) nog dommer, dan ben je links?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef lionsguy18 het volgende:
Veel links gepeupel hier.
Sterk hoor. Als de argumenten op zijn, volgt de Vara-"humor".quote:
Ballin was er niet bij en heeft al eerder de kamer voorgelogen. En dan moet ik hem geloven?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is maar wat het domme gepeupel wil geloven. Wilders heeft, zoals altijd, gelijk. Dit riekt naar straatje schoonvegen. Typisch dat Ballin daar "even" over moest nadenken.
Als dat terreurclubje van Joustra werkelijk de critici van de multiculturele samenleving en de islam loopt te intimideren om zo het uitdragen van hun politieke overtuiging te bemoeilijken heeft Hirsch Ballin waarschijnlijk een groter probleem wanneer hij de waarheid spreekt dan wanneer hij zou liegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk jij dat de minister gaat liegen en zijn portefeuille op het spel zet?
Net of je ooit op argumenten ingaat behalve ze ontvankelijk verklarenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Sterk hoor. Als de argumenten op zijn, volgt de Vara-"humor".
nee joh, de NWO zit erachter.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Als dat terreurclubje van Joustra werkelijk de critici van de multiculturele samenleving en de islam loopt te intimideren om zo het uitdragen van hun politieke overtuiging te bemoeilijken heeft Hirsch Ballin waarschijnlijk een groter probleem wanneer hij de waarheid spreekt dan wanneer hij zou liegen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Net of je ooit op argumenten ingaat behalve ze ontvankelijk verklaren![]()
argumenten op dus maar op zijn 'hart van nederlands' in de insinuaties duiken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen argument gezien. Alleen een heleboel mensen die staan te popelen om bewezen leugenaar Hirsch Ballin te geloven.
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik vind dit allemaal ongelofelijk belangrijk, schijnt dat onze communisten vrienden hier op FOK hysterisch zijn geworden. Elke uitspraak van Wilders wordt uitvergroot en belachelijk gemaakt.
Nee dan de grote roerganger Marijnisse, die kan je uitsluitend op verstandige uitspraken betrappen.
Ik maak me momenteel drukker over het gevaar van marokkanen die met kransen willen voetballen.
De kransen van dodenherdenking.
Welke vraag dear?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als je Wilders een domme oetlul vindt, en zijn stemmers zo mogelijk (blijkt uit onderzoek) nog dommer, dan ben je links?![]()
Dat links dat vindt hoef je niet expliciet te vertellen hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:29 schreef Ringo het volgende:
Ach, in de strijd tegen Wilders is alles geoorloofd.
Zit je te hopen op een aanslag?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:52 schreef SCH het volgende:
Wordt zijn beveiliging nu opgeheven, nu hij het zelf tegenwerkt?
Nee, hoe kom je daarbij. Jij wel denk ik. En dat weet ik eigenlijk wel zeker. Voor jou zou dat een geschenk uit de hemel zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |