Ik heb het niet eens meegekregen. Ik ga natuurlijk niet zitten (proberen) te posten tijdens de 2 minuten stiltequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef MichielV het volgende:
Netjes, die graphic en verplichte forumstilte!
Welcome Back!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:07 schreef Ekdom het volgende:
EINDELIJK! ik ben weer ingelogged!
w000000t~!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:07 schreef Ekdom het volgende:
EINDELIJK! ik ben weer ingelogged!
OMG! Ben je nog helemaal serieus door de 2 minuten stilte krijg je Domien voor je neus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Domien op z'n charmantst.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/04/thumb/img24.jpg]afbeelding][/url]
Ja hee, we moeten het ijs een beetje breken hè?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
OMG! Ben je nog helemaal serieus door de 2 minuten stilte krijg je Domien voor je neus.
Mijn post was net op tijd binnen om stil te zijn. Mooi gebaar altijd, zelfs na zoveel jaren!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef MichielV het volgende:
Netjes, die graphic en verplichte forumstilte!
Dat was wel veel ijs dan. Ik heb het er koud van gekregen... Zo'n t-shirt zou me wel goed op kunnen warmenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hee, we moeten het ijs een beetje breken hè?
Vind helaas niet iedereen want in Feedback loopt alweer zo'n figuur te zeiken dat hij 2 minuten niet kon Fok!ken. Waarom bepaald Fok wanneer ik Fok?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn post was net op tijd binnen om stil te zijn. Mooi gebaar altijd, zelfs na zoveel jaren!
Was het technisch ook niet mogelijk om te posten dan? (Goed gedaan, mocht dat zo zijn) Jammer dat mensen er dan weer slecht op reageren!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind helaas niet iedereen want in Feedback loopt alweer zo'n figuur te zeiken dat hij 2 minuten niet kon Fok!ken. Waarom bepaald Fok wanneer ik Fok?
* -Hans- zet 3FM weer aan.
FOK! was inderdaad geheel down, er was enkele een zwarte pagina te zien met de volgende tekst/afbeelding:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was het technisch ook niet mogelijk om te posten dan? (Goed gedaan, mocht dat zo zijn) Jammer dat mensen er dan weer slecht op reageren!
Sommige mensen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind helaas niet iedereen want in Feedback loopt alweer zo'n figuur te zeiken dat hij 2 minuten niet kon Fok!ken. Waarom bepaald Fok wanneer ik Fok?
* -Hans- zet 3FM weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |