Dat is ook wel erg oud voor een kat. Om on topic te blijven, een 8086quote:Op maandag 14 mei 2007 00:07 schreef mschol het volgende:
maar de poes is ook al ergens in de 20
Prrrt Spint die ook als die blij is?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg oud voor een kat. Om on topic te blijven, een 8086![]()
Met shit bedoel je Kuala Lumpia?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, en maar outsourcen aan Atos en Getronics en shit
Managers behoren niet alles te weten hequote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, en maar outsourcen aan Atos en Getronics en shit
Plaatje doettet nietquote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef JortK het volgende:
LOL:
[afbeelding]
Klote Gmail, helemaal me postvak in leeggemaakt, gaat die alsnog dat hele ding synchroniseren naar Outlook de eerste keer dat ik de mailbox koppel
Volgens mij ligt het aan jouquote:Op maandag 14 mei 2007 21:44 schreef JortK het volgende:
Klote imagevenue natuurlijk:
[[url=http://fileserver2.jpghosting.com/images/tn_outlook_230965a95c749d282c933a2f91105475.jpg]afbeelding][/url]
Zo moet die dan beter gaan volgens Sjow
Quicktime volgens googlequote:Op maandag 14 mei 2007 21:45 schreef Burdie het volgende:
Vrouwenvraagje. Waarmee/hoe kan ik een .amr bestand afspelen?
Gaarne in vrouwvriendelijke termen uitleggen.
Je backbone firewall proxy staat in een verkeerde NAT, en omdat de encyptie van je WPA sleutel niet compleet MD5 compatible is, zal je shell nooit amr accepteren als genuine file format ready to playquote:Op maandag 14 mei 2007 21:45 schreef Burdie het volgende:
Vrouwenvraagje. Waarmee/hoe kan ik een .amr bestand afspelen?
Gaarne in vrouwvriendelijke termen uitleggen.
Ehm, het kan aan mij liggen, maar zie nog steeds een kruissie (IE) of niets (FF)quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Neej je ziet het verkeerd het ligt allemaal aan Imagevenue
Vrouwvriendelijke uitleg vroeg zequote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Je backbone firewall proxy staat in een verkeerde NAT, en omdat de encyptie van je WPA sleutel niet compleet MD5 compatible is, zal je shell nooit amr accepteren als genuine file format ready to play![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |