Ow oeps moet me moeder nog bellenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En met mamadag doe je 't denk ik ook niet
Mwah de mijne zijn weekje weg aan de andere kant van het land en anders zit ik nog 2 en half uur reizen bij ze vandaanquote:Op zondag 13 mei 2007 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga nu richting mijn ouders, ze wonen in 'tzelfde dorp
Neej is net zoals als een VVV bon maar dan in de vorm van een soort creditcardquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef WyriHaximus het volgende:
YourGift card? Is dat weer zoiets als in de youtube naam jat hype?
Haha bijna het zelfde product maar dan met een hip nieuw naampje dus xDquote:Op zondag 13 mei 2007 22:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Neej is net zoals als een VVV bon maar dan in de vorm van een soort creditcard
Is eens wat anders dan iets voor in de badkamer
Auch, heeft hij daar vaker last van?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:57 schreef mschol het volgende:
onze kat heeft iig een "kadootje" achtergelaten voor moederdag..
anderhalf uur geleden een epileptische aanval gekregen op onze bank, resultaat:
bank vol met kattepis
morgen maar eens kijken wat de stomerij er nog aan kan doen...
alleen als zij (tis een zij, ik heb et verkeerd neergezetquote:
Catscan?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Misschien de hondenvoerbak een fingerprint beveiliging geven? Of, in dat geval: Een poot beveiliging
nerd ten top??quote:Op maandag 14 mei 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Misschien de hondenvoerbak een fingerprint beveiliging geven? Of, in dat geval: Een poot beveiliging
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is overigens ook een hardcore-DJ geloof ik
Ik wist het ik wist hetquote:Op maandag 14 mei 2007 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/artist/201:Catscan.html
Dat is ook wel erg oud voor een kat. Om on topic te blijven, een 8086quote:Op maandag 14 mei 2007 00:07 schreef mschol het volgende:
maar de poes is ook al ergens in de 20
Prrrt Spint die ook als die blij is?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg oud voor een kat. Om on topic te blijven, een 8086![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |