Daar heb je al zo'n linksequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef GRAYMALKIN het volgende:
???
gefrustreerd?
als je ergens weinig kale vrouwen tegenkomt dan is het wel in de krakerswereld.
Dreads oid oke maar kaal.
maar gelukkig heeft TS een goede studie en loopt ie netjes in de pas met de maatschappij.
![]()
In beide betekenissenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef katerwater het volgende:
Soms zijn kale vrouwen echt wel lekker hoor!
Hoe kom je überhaupt in aanraking met dat paupervolk?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef renz0r het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dat krakerstuig. Het erge is dat ze steeds jonger worden. Jonge meisjes die hun hoofd kaalscheren en geregeld strak van alle drugs door het leven gaan.
Ga naar school, zoek werk, doe iets met je leven!
Kut hippies!
Er lopen zoveel mensen over straat..Dat je dar op let zegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef renz0r het volgende:
Niet, maar zie ze soms op straat lopen
Die views, wat doe je!
Britney Spearsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef renz0r het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dat krakerstuig. Het erge is dat ze steeds jonger worden. Jonge meisjes die hun hoofd kaalscheren en geregeld strak van alle drugs door het leven gaan.
Kut hippies!
Wat ben jij een verzuurde zeurpiet zeg, alsof jij er last van hebt als zo'n meisje zich kaalscheert en in een kraakpand gaat wonen! Oke het ziet er misschien niet prettig uit, maar dan draai je je hoofd een beetje en tah-dah, probleempje opgelost. Laat mensen toch lekker doen waar ze zin in hebben ( binnen de grenzen van de wet natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef renz0r het volgende:
Kut hippies!
Welk haarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef Maikuuul het volgende:
En meestal hebben ze zoeen smerige felle kleuren in hun haar
Ik dacht dat dit topic over krakers gingquote:
Kale krakers!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic over krakers ging
Kale krakersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic over krakers ging
Bwhehehehequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ach, ik had een ander soort topic verwacht...
*piemel weer in broek terug stopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |